Mä en ole vanha
Mä alan olla vanha.Mä en ole vanha
enkä hunningolla
Mä olen niin vanha etten kelpaa enää edes hunningolleMä en ole vanha
enkä hunningolla
Millä sivustolla sä oikein pyörit?Höh. Heti loppu viestittely kun sanoo et pillua ei heru.
Arvatkaas kenen lapsi on vieläki tyytyväisenä hereillä :heart: koko päivä ollu yhtä plörinää vaan.
mietinki että miksköhän en ole myös hunningolla mutta sinäpäs sen sanoitMä olen niin vanha etten kelpaa enää edes hunningolle
Et oo mua paljoo vanhempi.mä oon jo :ashamed:
Pidetään vanhusten hunninkobileet?mietinki että miksköhän en ole myös hunningolla mutta sinäpäs sen sanoit
Ei se ikää katso.Mä olen niin vanha etten kelpaa enää edes hunningolle
joo, ajetaan rollaattoreilla ja pelataan bingoaPidetään vanhusten hunninkobileet?
Roud reisinkiä vanhainkodin käytävällä. Voiskohan rollaattoria tuunata parilla viriosalla?joo, ajetaan rollaattoreilla ja pelataan bingoa
vähänkö hurjaa
mää voisin käyä ehottelemaan mutta me ollaan treffattu jo kahestiEi varmaan kannata enää hengitystä pidätellen odottaa kutsua toisille treffeille ko ei ole vielä tullu ehdotusta. Höh. No, uutta metsästämään sitten.
Ihan hyvin kiitoksia. Töissä ja kaverilla Vielä viikonlopun juttuja pitäs järkätä et kaikki olis sit valmiina et pe sit töistä tullessa heti valmis lähtemään.mites tinksun päivä on mennyt?
Mua et oo rehvannu kertaakaan:'(mää voisin käyä ehottelemaan mutta me ollaan treffattu jo kahesti
mä oon jo :ashamed:
höpö höpöMä alan olla vanha.
oon ehotellu mutta et oo ölöviyttäsi suostunuMua et oo rehvannu kertaakaan:'(
pahMä olen niin vanha etten kelpaa enää edes hunningolle
:stick:mietinki että miksköhän en ole myös hunningolla mutta sinäpäs sen sanoit
mun rollaattorissa on pinnapyörät niin aattelin panna räpättimenRoud reisinkiä vanhainkodin käytävällä. Voiskohan rollaattoria tuunata parilla viriosalla?