The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mitens teillä on muuten tapahtunu hautakiven suunitelman allekirjoitus ?
Hautaustoimiston vai seurakunnan,postin kautta ?
kivi on nyt tilattu, mut pitä kai suunitelma allekirjoittaa ?

Vähän hölmöltä tuntuu, kun ekaa kertaa ja toivottavasti viimesen kerran hommaan kiveä. :ashamed:
 
On tuo pienen pieni lettunen vaan niin ihana. Sinne se nukahti kun mä sille hoilasin Curea ja Anathemaa (taso se pitää olla tuutulauluissakin!). :heart: Huomenna on ristiäiset ja sitten on Ruttukorvalla ihan oikea nimikin. Kunhan vaan oppisi vielä sitä käyttämään. Haluisko joku tulla tänne pesee lattiat ja veskin ja leipoo huomen aamulla syötävää kemuihin? Nyt ois otollinen hetki ilmaista mielenkiinto avittamiseen.

Niin joo, piti sanoa että ei ole pienen pieni poika enää niin kovin pieni. Lähtöpaino sairaalasta poistuessa oli 3780 g, nyt 1 kk neuvolassa vaaka näytti vaivaiset 5950 g. Pituuttakin tullut viisi senttiä muutamassa viikossa. Ei tarvitse pelätä että pojasta tulisi ruipelo. Tulee siis vanhempiinsa ja isosiskoonsa. :D
Onnea muuten pikkuletusta, jos en oo muistan onnitella viellä. :flower:
Saakos nimeä udella vai onko kiellettyä ?
 
Onnea muuten pikkuletusta, jos en oo muistan onnitella viellä. :flower:
Saakos nimeä udella vai onko kiellettyä ?
Kiitos onnitteluista!

Saahan sitä kysyä. Pojasta tulee Milo Juhana.

(Täytin tossa pojan Kulta-aika lapsuuden -kirjaa ja naureskelin kun kirjoitin ylös nimiehdotuksia. Ennen kuin mies ehdotti Miloa, mä ehdotin nimiä Julius, Aleksanteri ja (Napo)Leon -- ei jää epäselväksi että historia oli mun lempiaine koulussa. :D )
 
Kiitos onnitteluista!

Saahan sitä kysyä. Pojasta tulee Milo Juhana.

(Täytin tossa pojan Kulta-aika lapsuuden -kirjaa ja naureskelin kun kirjoitin ylös nimiehdotuksia. Ennen kuin mies ehdotti Miloa, mä ehdotin nimiä Julius, Aleksanteri ja (Napo)Leon -- ei jää epäselväksi että historia oli mun lempiaine koulussa. :D )
Ihana nimi. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lettuperkele
Mitens teillä on muuten tapahtunu hautakiven suunitelman allekirjoitus ?
Hautaustoimiston vai seurakunnan,postin kautta ?
kivi on nyt tilattu, mut pitä kai suunitelma allekirjoittaa ?

Vähän hölmöltä tuntuu, kun ekaa kertaa ja toivottavasti viimesen kerran hommaan kiveä. :ashamed:
Mä en yhtään tiedä miten meillä meni.
Veli hoiti tuon mutta yhteydessä sinne oli ainakin s.postilla mutta muuta en tiedä.
 
Mä en yhtään tiedä miten meillä meni.
Veli hoiti tuon mutta yhteydessä sinne oli ainakin s.postilla mutta muuta en tiedä.
Vaikeita hommia näkyy olevan :D no kyl se selviää.
Mä kyllä kysyin asiaa sähköpostilla, kun sain tänään tilausvahvistuksen, eiköhän he vastaa. :) vähän hölmö olo vaan, kun ei tiiä ja pittää kysellä tuollaista.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä