The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aamua.

Ilmoitin eilen "myyjälle" että olen tehnyt rikosilmoituksen ja sain vastauksen tänään että kun kuulustelukutsu tulee niin hän iskee faktat pöytään ja tekee kunnianloukkaussyytteen :D
:LOL: Siinähän latelee, latelis faktojen sijaan niitä seteleitä takasin päin tulemaan :D

Mulla joku vatiaivo huusi Osta Heti hinnalla parin kympin puhelimen,
huudon jälkeen oli sulkenut käyttäjätunnuksensa ja hävinnyt kuin haisu saharaan.
Laitoin perään viestiä, että oisit ihan rohkeesti sanonut jos muutit mieles kaupoista,
en mä lähetä tän kylän mafiaa perään parin kympin takia :D

Yleensä hupihuutelijat vatuttaa ihan mielettömästi,
mutta tuo lähinnä huvitti.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Juu, laitoin takaisin että senkus teet syytteen., itse tässä vahvoilla olne kunnes raha on tullut. Ja voisit laittaa mullekin faktat (lähetystunnus ja kopio maksusta). Ja vaikka et laita niin näenhän tuleeko raha tilille ja tulostan tiliotteen tuli tai ei.
Rikosilmoituksen perun kun raha on tullut :D
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
IhQ
Tuossa keskusteltiin taas tulevaisuudesta, ilmeisesti ei ole ongelma saada tuolta vähän "lomaa" ja jatkaa sopimusta sitten sen jälkeen taas. Hitsi kun ei vieläkään tiedä siitä koulusta, pääsiskö vai ei.
 
On tuo pienen pieni lettunen vaan niin ihana. Sinne se nukahti kun mä sille hoilasin Curea ja Anathemaa (taso se pitää olla tuutulauluissakin!). :heart: Huomenna on ristiäiset ja sitten on Ruttukorvalla ihan oikea nimikin. Kunhan vaan oppisi vielä sitä käyttämään. Haluisko joku tulla tänne pesee lattiat ja veskin ja leipoo huomen aamulla syötävää kemuihin? Nyt ois otollinen hetki ilmaista mielenkiinto avittamiseen.

Niin joo, piti sanoa että ei ole pienen pieni poika enää niin kovin pieni. Lähtöpaino sairaalasta poistuessa oli 3780 g, nyt 1 kk neuvolassa vaaka näytti vaivaiset 5950 g. Pituuttakin tullut viisi senttiä muutamassa viikossa. Ei tarvitse pelätä että pojasta tulisi ruipelo. Tulee siis vanhempiinsa ja isosiskoonsa. :D
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä