nyt ruutilassa pakahtuu onnesta yhen isukin sydän:
poika ryökäle otti ja pääsi siihen yliopistoon sisään mikä sillä oli 1. vaihtoehtona
poika ryökäle otti ja pääsi siihen yliopistoon sisään mikä sillä oli 1. vaihtoehtona
jätkä vielä ilikiää yrittää bluffiaAamua.
Ilmoitin eilen "myyjälle" että olen tehnyt rikosilmoituksen ja sain vastauksen tänään että kun kuulustelukutsu tulee niin hän iskee faktat pöytään ja tekee kunnianloukkaussyytteen
Siinähän latelee, latelis faktojen sijaan niitä seteleitä takasin päin tulemaanAamua.
Ilmoitin eilen "myyjälle" että olen tehnyt rikosilmoituksen ja sain vastauksen tänään että kun kuulustelukutsu tulee niin hän iskee faktat pöytään ja tekee kunnianloukkaussyytteen
Hienoa :flower:nyt ruutilassa pakahtuu onnesta yhen isukin sydän:
Onnea :flower: :heart:Huomenta :kiss:
Ihanaa päivää !
Meillä on hääpäivä tänään. :heart:
Kiitos :kiss:Onnea :flower: :heart:
Kiitos kruuti 9 vuotta tuli täyteen. :heart:onnea kaitsulle :flower:
monesko hääpäivä on kysseessä?
vitutPaisteleekos pohjosessa tänäänkin aurinko?
Täällä sataa välillä vettä ja taivas harmaana.
Sentään to ja pe luvataan vähän parempaa ja siitä eteenpäin vieläkin parempaa
Tai siis ennustetaan.
Onnea!!Huomenta :kiss:
Ihanaa päivää !
Meillä on hääpäivä tänään. :heart:
Voisko sinne soittaa?Tuossa keskusteltiin taas tulevaisuudesta, ilmeisesti ei ole ongelma saada tuolta vähän "lomaa" ja jatkaa sopimusta sitten sen jälkeen taas. Hitsi kun ei vieläkään tiedä siitä koulusta, pääsiskö vai ei.
:Ovitut
tuulee kuin venäläisessä elokuvassa ja samaan aikaan tulee vetysuperoksiidia kuin esterin perseestä
Eikös mopoautot ole aika kalliita?Oiskohan mopoautosta mitään hyötyä näin kolmikymppiselle, lähinnä "työmatka-ajoon"/kauppakassiksi tarviis ja kortiton olen vielä tällä hetkellä..
Hö, aika karu kuvaus. :O :hug:vitut
tuulee kuin venäläisessä elokuvassa ja samaan aikaan tulee vetysuperoksiidia kuin esterin perseestä
Keitetäänkö sumpit?Ahistavaa olla vaan kotona. :|
Voisitko soittaa sinne kouluun ja kysyä ?Tuossa keskusteltiin taas tulevaisuudesta, ilmeisesti ei ole ongelma saada tuolta vähän "lomaa" ja jatkaa sopimusta sitten sen jälkeen taas. Hitsi kun ei vieläkään tiedä siitä koulusta, pääsiskö vai ei.
Just join kaakaota.Keitetäänkö sumpit?
muoks.
Oletko vapaapäivällä vai lomalla?