Mä olen koko ajan ketjun ulkopuolella. Välillä vilkuilen tänne.Oho, joku puhuu mulle. Juu. Kävin...myönnetään...oon niin pahoillani :'(
no millon sulle ei ole muka puhuttu?Oho, joku puhuu mulle. Juu. Kävin...myönnetään...oon niin pahoillani :'(
Kyllä useinkin, mutta haittakse se?no millon sulle ei ole muka puhuttu?
itekseen puhuminen on kuulemma terapeuttistaKyllä useinkin, mutta haittakse se?
Mukavaa matkaa teilleAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30052982:Jahas, met lähetää hakeen J:n kummitätiä ja sitte suunnataan sinne Turkuun ja laivalle päin. Heippa :wave:
Kiitos.Famillehan miun piti halit laittaa :hug: kaikenlaisia röhniäisiä niitä onkin tekemässä kauppoja..
Juu, tiedän kyllä mutta olishan tuo voinut toisinkin mennä.famille :hug: ja :sormenheristys:
aateeämmälle hauskaa matkaa
ei hajuakaan, en osaa rilttailla englanniksi- I haven't said yes yet. And can't emphasize enough that you blink your eye for nothing, doesn't work for me. Even if you seem nice, i think i made my point clear
- You sure did.. And my blinking is some shit in the eye ..
IM just saying that it doesn't matter as Im gone when you arrive here..
Voi voi, särjinkö nyt sydämiä
Juu, ei oikein munkaanMikä kesä?-biisi tuli miullekin tuosta kyselystä..ei kylläkään kuulu suosikkeihin.
No kai nyt edes ymmärsit mistä oli kyse.ei hajuakaan, en osaa rilttailla englanniksi
tuskin edes suomeksi
no empä voi sanoa että olisin päässyt tosta jyvälleNo kai nyt edes ymmärsit mistä oli kyse.
Sanoin että turhaan vinkkailee silmää ko ei toimi mulle, ja mielestäni tein selväksi että en aio tavata koko äijää vaikka vaikuttaakin mukavalta.no empä voi sanoa että olisin päässyt tosta jyvälle
en mää suomennusta kaivannut, en vaan tiedä että särkykö vai korjaantuko syänSanoin että turhaan vinkkailee silmää ko ei toimi mulle, ja mielestäni tein selväksi että en aio tavata koko äijää vaikka vaikuttaakin mukavalta.
Sit se sano että meni vaan roska silmään ja sillä tapaamisella nyt niin väliä ko se lähtee kaupungista kuitenkin ennen ko oon ite palannu kotia.