The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää :) Aika hiljasta tänään ketjussa ollu. Mä söin äsken niin paljon ruokaa, etten jaksanu jälkkärijäätelöä, onko tällanen edes mahdollista? :eek:
Yritin pojille jutella, josko mentäs vähän pötkötteleen, ku tulee vielä pitkä ilta, laiva lähtee kerta vasta 9 aikaa illalla Turun satamasta, kyllä nuo vähän lupailivat, että jätskien jälkee mennää pötköttään, tosin mä luulen, että siellä ollaa 5 minuuttia ja pitää jo päästä pois, mut yrittänyttä ei laiteta! (laiteta mihin?)
 
IhQ
Heips!!:D

Ok-päivä töissä, puhuin jopa useammalle ihmiselle päivän aikana. ("Liika ihmismäärä ahdistaa ja menen lukkoon"-ongelmaa ja yks tavoite tuolla olossa on että oppisin olemaan ihmisten seurassa ilman liian isoa ahdistusta)

Piti taas soitella miehen perään, kysellä missä ne on ku kotona ei oottanu ku kissat.
Esikoisella oli psykan arviointi tänään, siellä menny jo pari tuntia. Sanoi että kuhan pääsevät niin hakevat miut ja mennään ulos syömään :D Kysyin että hesellekö vai mäkkiin...
 
Voi Fami : / :hug:

Me tultiin siskolle eilen yökyläileen, serkukset on saanut riekkua sydämiensä kyllyydestä ja itse on saanut taas hermo lepuutusta kun ei tartte olla likkaa viihdyttämässä koko ajan :)

Ja kohta päästään miun lempi puuhaan!
Raivataan ja rankataan systerin vaatekaappi, eli se tietää mun vaatekaappiin taas täydennystä :D
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja famipala
Voi Fami : / :hug:

Me tultiin siskolle eilen yökyläileen, serkukset on saanut riekkua sydämiensä kyllyydestä ja itse on saanut taas hermo lepuutusta kun ei tartte olla likkaa viihdyttämässä koko ajan :)

Ja kohta päästään miun lempi puuhaan!
Raivataan ja rankataan systerin vaatekaappi, eli se tietää mun vaatekaappiin taas täydennystä :D
Katson mitä vastaa viestiin (ja koska) kun kysyin missä kopio maksusta viipyy, "lupasi" klo 13. :D
Kysyin edelleen seurantakoodiakin. :whistle:
Tänään teen sit sen rikosilmoituksen, en odottele enää vaikka sanois koska maksavansa koska en usko että maksaa. :mad:
 
:wave:

Väsyttää: / Pitäis tiskata ja vähän muutenkin siivota mutta ei oo virtaa,ei jaksa. Toisaalta sillä sais ajatukset muualle...Tarviin nyt muuta ajateltavaa. Synkältä näyttää ulkonakin,mahtaako ruveta vetttä tiputtaa tänää.
 
Kahvia ja suklaakarkkeja :p
No nyt alkaa taas asiat menemään eteenpäin, Kaavin kivellä on kyllä upeita ihmisiä.
Sain tänään luonnoksen äiskän ja iskän hautakivestä, muuten upea kivi ja kaunis ruusuristi, mut nimet vaan menee toisin päin. Eikä paha hinta, kivi 1084e, toinen nimi 160 + 5vuoden ilkivaltatakuu 50e
 
Jos te lainaatte rahaa kaverille niin millasta summaa te peritte takasin? Jos nyt puolet olis jo maksettu takas ja sitä toista puolta on jo pyytänyt mut ei ole saanut niin...Millasta summaa ette pyytäsis takas vai pyytäisittekö summasta riippumatta kaikk vaikka sitten euron kerrallaan?
 
kyllä velat on tarkoitettu maksettaviksi

mulla ei ole (eikä tule) semmosia jokka ei maksa
Mäkään harvoin lainaan mut nyt lainasin reilu kuukaus sitten ja puolet oon saanut ja puolet saamatta. Mistään isoista summista ei kyse mut musta periaatteesta kaikki mitä lainataan niin maksetaan myös takasin.Olen jo kerran ollut "perimässä" sitä summaa mutta en ole vielä saanut.
 
ikiuni
Jos te lainaatte rahaa kaverille niin millasta summaa te peritte takasin? Jos nyt puolet olis jo maksettu takas ja sitä toista puolta on jo pyytänyt mut ei ole saanut niin...Millasta summaa ette pyytäsis takas vai pyytäisittekö summasta riippumatta kaikk vaikka sitten euron kerrallaan?
Velka on aina maksettu kerralla takasin. En oo lainanut mitään isoja summia. Kaik haluan mitä olen lainannut. Mulla on pienet tulot jolla pitää tulla toimeen.
 
Jos te lainaatte rahaa kaverille niin millasta summaa te peritte takasin? Jos nyt puolet olis jo maksettu takas ja sitä toista puolta on jo pyytänyt mut ei ole saanut niin...Millasta summaa ette pyytäsis takas vai pyytäisittekö summasta riippumatta kaikk vaikka sitten euron kerrallaan?
Kyllä mä mielellään haluan koko summan, vaikka sit pienemmissä erissä,jos ei kokonaan yhellä kertaa. Eurolla tai kahella ei nyt ehkä ole hirveästi väliä.

Mie lainaan enää, vain sellaisille, joihin luotan,että maksavat takaisin.
Laina-ajasta voi keskustella, kunhan ajoissa ilmottaa,ettei pysty maksamaan sovittuna aikana.
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä