:kiss: :hug:
:hug::kiss: :hug:
:hug:
Katson mitä vastaa viestiin (ja koska) kun kysyin missä kopio maksusta viipyy, "lupasi" klo 13.Voi Fami : / :hug:
Me tultiin siskolle eilen yökyläileen, serkukset on saanut riekkua sydämiensä kyllyydestä ja itse on saanut taas hermo lepuutusta kun ei tartte olla likkaa viihdyttämässä koko ajan
Ja kohta päästään miun lempi puuhaan!
Raivataan ja rankataan systerin vaatekaappi, eli se tietää mun vaatekaappiin taas täydennystä
Ei tässä ketään pidetä missään löysässä.Tossa on vaan yks tapa. Soita ja kysy.
Itteään tai ketään muuta ei parane pitää semmottisessa ehkä- löysässä hirttonarussa.
Maitoa ja pasteijaakahvia ja keksiä
Just join jätskikahveet, ku ruoan jälkee en jaksanu syyä, nii pistelin nyt poskeen. nyt sitte laivakassia pakkaamaan, voin kertoa, että on hivenen helpompaa löytää ne päälleen pistettävät vaatteet, kun sinne on lähössä muksujen kanssa, kuin jos ois lähössä bilettäänkahvia ja keksiä
Ja siellä pitäs käydä lomalla. Semmone ajatus ollut miehen kanssa.auringossa on liian lämmin ja varjossa on aivan vitusti sääskiä
Lapin kesä :headwall:
Mäkään harvoin lainaan mut nyt lainasin reilu kuukaus sitten ja puolet oon saanut ja puolet saamatta. Mistään isoista summista ei kyse mut musta periaatteesta kaikki mitä lainataan niin maksetaan myös takasin.Olen jo kerran ollut "perimässä" sitä summaa mutta en ole vielä saanut.kyllä velat on tarkoitettu maksettaviksi
mulla ei ole (eikä tule) semmosia jokka ei maksa
Velka on aina maksettu kerralla takasin. En oo lainanut mitään isoja summia. Kaik haluan mitä olen lainannut. Mulla on pienet tulot jolla pitää tulla toimeen.Jos te lainaatte rahaa kaverille niin millasta summaa te peritte takasin? Jos nyt puolet olis jo maksettu takas ja sitä toista puolta on jo pyytänyt mut ei ole saanut niin...Millasta summaa ette pyytäsis takas vai pyytäisittekö summasta riippumatta kaikk vaikka sitten euron kerrallaan?
Kyllä mä mielellään haluan koko summan, vaikka sit pienemmissä erissä,jos ei kokonaan yhellä kertaa. Eurolla tai kahella ei nyt ehkä ole hirveästi väliä.Jos te lainaatte rahaa kaverille niin millasta summaa te peritte takasin? Jos nyt puolet olis jo maksettu takas ja sitä toista puolta on jo pyytänyt mut ei ole saanut niin...Millasta summaa ette pyytäsis takas vai pyytäisittekö summasta riippumatta kaikk vaikka sitten euron kerrallaan?