The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30052982:
Jahas, met lähetää hakeen J:n kummitätiä ja sitte suunnataan sinne Turkuun ja laivalle päin. Heippa :wave:
Mukavaa matkaa teille :)



Sain s.postiin tiedon että raha on laitettu tilille (joopa joo). :D
Ei kuitenkaan laittanut kopiota maksusta vaikka olen monta kertaa siitä jo aiemminkin maininnut että haluan sen kun tilisiirto tehty.
Kutern itsekin pyysi.
Eikä seurantakoodia vaikka sitäkin olen pyytänyt :D

Laitoin että lakkokin päättyi jo 27.6 eikä tänäänkään tullut postilappua niin olisi kiva itsekin tietää missä puhelin seilailee :D

No joko sen kotona tai sitten on ottanut kuvat jostain toisesta puhelimesta/kuvista.
 
famille :hug: ja :sormenheristys:

aateeämmälle hauskaa matkaa
Juu, tiedän kyllä mutta olishan tuo voinut toisinkin mennä.
Siis että olisin saanut puhelimen. Ehkä luotin liikaa kun pyysi vain osan hinnasta ensin.
Mutta nyt meni näin. Tosin en jätä myyjää rauhaan ja rikosilmoituksen jo tein.
Perun sen vaikka sitten, jos pystyy, jos rahoja näkyy.

Ja sain tietooni ehkä hänen numeronsa, tiedä sitten kuuluuko just tuolle mutta laitoin siihen viestin päivällä että katso s.postisi :D
Ei tullut vastausta tai että olisi mennyt väärään numeroon. No, eihän kaikki välttämättä laita viestiä vaikka ei olisikaan mennyt oikealle henkilölle.

Eilen tein sitten puhelinkaupan kasvotusten.
 
Viimeksi muokattu:
Kauankohan toi zalandon paketti menee takasin? olen palauttanut sen 23 vai olokohan 26.6 mut kuitenkin niin ei ole vieläkään kuitattu siellä päässä et olis palautunut.Elloksen paketin palautin samana päivänä ja se on jo kuitattu sieltäpäin et ovat saaneet palautuksen. Onneks nyt on kuitti et olen palauttanut mut silti hermostuttaa.
 
Testaa mikä kesän kestohitti olet ,mä olin jäätelökesä:)

Sinun soundtrackisi on Maaritin Jäätelökesä. Herkistyt kesällä romantikoksi ja fiilistelet mieluummin laiturinnokassa tai kaupungin kesäilloissa tunnelmoiden kuin kädet pystyssä festareilla. Kesä on rakkauden aikaa ja haaveilet mansikoista ja kuumista kesäsuudelmista. Oi, kun vielä saisi ne herkät juhannushäät!



TESTI: Mikä kesän kestohitti olet? - Viihde - MTV.fi
 
Ruutiksessa asuu pieni hippisielu, ja kesäkappaleesi on Baddingin Paratiisi. Jos vain kesän voisi viettää avojaloin ja luonnon helmassa tai kesäpelloilla kasaamassa kukkaseppeleitä. Rakastat kaikkea kaunista ja vietät kesän mieluummin kahden rakkaasi kanssa kuin kansanvaellustapahtumissa tai yhteiskaraokelaulannassa festareilla. Rauhaa ja rakkautta - ja miksei pieni kesätrippi siskot ja veljet!


[video=youtube;FJG76l345E4]https://www.youtube.com/watch?v=FJG76l345E4[/video]
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: famipala
ikiuni
aijaa :D Mä en oo koskaan ollu millään festareilla.

Hei sisko! Olet PMMP:n Rusketusraidat. Sinä et välitä mummojen paheksuvista katseista, vaan huudat jos huvittaa ja heität festarikeikalla vaikka rintsikat lavalle. Rakastat aurinkoa, kavereita ja hauskanpitoa. Kesä on heilumista varten, talvella voi sitten huilia.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sinä olet Valvomon Mikä kesä-hitti. Onko hassu festarihattu jo hankittu ja karvanopat asennettu kesäkaaraan? Sinulla on kesäaikaan kestopilke silmäkulmassa ja olet valmis suuntaamaan aina sinne, missä on parhaat pirskeet. Näytät kesämurjottajille pitkät pukeutumalla kukkakuosiin ja pinkkeihin aurinkopokiin. Hyvä meininki, hei!

:D

Tai eri vastauksilla

Sinun soundtrackisi on Maaritin Jäätelökesä. Herkistyt kesällä romantikoksi ja fiilistelet mieluummin laiturinnokassa tai kaupungin kesäilloissa tunnelmoiden kuin kädet pystyssä festareilla. Kesä on rakkauden aikaa ja haaveilet mansikoista ja kuumista kesäsuudelmista. Oi, kun vielä saisi ne herkät juhannushäät!

Noista mieluummin tuovika :heart:

En tosin tiedä haluaisinko toista kertaa naimisiin.
 
Viimeksi muokattu:
kahvikirahvi
- I haven't said yes yet. And can't emphasize enough that you blink your eye for nothing, doesn't work for me. Even if you seem nice, i think i made my point clear :p

- You sure did.. And my blinking is some shit in the eye ..
IM just saying that it doesn't matter as Im gone when you arrive here..

Voi voi, särjinkö nyt sydämiä :D
 
- I haven't said yes yet. And can't emphasize enough that you blink your eye for nothing, doesn't work for me. Even if you seem nice, i think i made my point clear :p

- You sure did.. And my blinking is some shit in the eye ..
IM just saying that it doesn't matter as Im gone when you arrive here..

Voi voi, särjinkö nyt sydämiä :D
ei hajuakaan, en osaa rilttailla englanniksi

tuskin edes suomeksi
 
kahvikirahvi
no empä voi sanoa että olisin päässyt tosta jyvälle
Sanoin että turhaan vinkkailee silmää ko ei toimi mulle, ja mielestäni tein selväksi että en aio tavata koko äijää vaikka vaikuttaakin mukavalta.
Sit se sano että meni vaan roska silmään ja sillä tapaamisella nyt niin väliä ko se lähtee kaupungista kuitenkin ennen ko oon ite palannu kotia.
 
Sanoin että turhaan vinkkailee silmää ko ei toimi mulle, ja mielestäni tein selväksi että en aio tavata koko äijää vaikka vaikuttaakin mukavalta.
Sit se sano että meni vaan roska silmään ja sillä tapaamisella nyt niin väliä ko se lähtee kaupungista kuitenkin ennen ko oon ite palannu kotia.
en mää suomennusta kaivannut, en vaan tiedä että särkykö vai korjaantuko syän
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä