The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kahvia ja suklaakarkkeja :p
No nyt alkaa taas asiat menemään eteenpäin, Kaavin kivellä on kyllä upeita ihmisiä.
Sain tänään luonnoksen äiskän ja iskän hautakivestä, muuten upea kivi ja kaunis ruusuristi, mut nimet vaan menee toisin päin. Eikä paha hinta, kivi 1084e, toinen nimi 160 + 5vuoden ilkivaltatakuu 50e
Ei pahan hintanen kivi :)

Me ei silloin huomattu katsoa luonnoksesta miten nimet oli laitettu ja olivat sitten jotenkin hassusti.
Miesten nimet ole laitettu allekkain ja naisten nimet toiseen reunaan allekkain.
4 nimeä siinä nyt on.
Eipä siinä nyt oikeastaan muu mennyt hassusti kuin että papan nimi on ensin vaikka mummu on kuollut aiemmin.
 
Ja siellä pitäs käydä lomalla. Semmone ajatus ollut miehen kanssa.
Mua ottaa päähän ihan kybällä kun mulle ehdotettiin matkaa pohjoseen mutta tiesin jo siinä vaiheessa kun asia mulle esitettiin et se on vaan puhetta eikä tule tapahtumaan. Ja vielä sekin et mun olis pitänyt matkustaa eka omin nokkineni sinne pohjoseen ja sit mut oltas haettu asemalta.Tää ihan ok mut sit takas tulo... ehdotuksen mukaan pääsisin kyydissä kotiin mut pitäs maksaa puolet bensasta.Musta toi on outoa...en mä ikinä pyytäis bensarahaa jos ite ehdotan et pääsee kyydissä takas...eri asia jos minä ite kysyisin et pääseekö kyydissä takasin. Mutta sama se,se reissu ei toteudu ja tiesin jo alusta että pelkkää puhetta vain. Silti hintsusti harmittaa.
 
Jos te lainaatte rahaa kaverille niin millasta summaa te peritte takasin? Jos nyt puolet olis jo maksettu takas ja sitä toista puolta on jo pyytänyt mut ei ole saanut niin...Millasta summaa ette pyytäsis takas vai pyytäisittekö summasta riippumatta kaikk vaikka sitten euron kerrallaan?
Jokasta senttiä myöden pitää saada takasin, ihan periaatekysymys. Sisko on sitte asia erikseen, oon sille joskus saattanu sanoa, että ei tarvi maksaa takasin. Harvemmin kyllä lainaan rahaa, nykyään en oikeestaan kellään, käyn sitte vaikka ennemmin ostamassa sitä ruokaa toiselle kaupasta, jos kyse on sellaisesta ja annan ne ruoat, kuin että lainaan rahaa.
 
Jos te lainaatte rahaa kaverille niin millasta summaa te peritte takasin? Jos nyt puolet olis jo maksettu takas ja sitä toista puolta on jo pyytänyt mut ei ole saanut niin...Millasta summaa ette pyytäsis takas vai pyytäisittekö summasta riippumatta kaikk vaikka sitten euron kerrallaan?
Mun kaverit ei oo kyselly lainaa vuosiin. Siskolle lainasin 40e bensaan ehkä joskus 2009 mutta tais hakee bensaa Alkosta pitääkseen itsensä käynnissä. Ei oo näkyny takas. Eipä sillä, en mä muutenkaan pidä siskoon yhteyttä kun meillä on vähän eri harrastukset ja käsitys elämästä
 
No en mä yleensä lainaa nyt lainasin ja olen puolet saanut ja uskon saavani sen toisenkin puolen mutta on nyt vaan vähän pitkässä kannassa näköjään.Ja mikään iso summa ei ole mutta periaatteesta haluan kaikki takasin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30052812:
Ei mustaka. Oisha se kaveri tietty voinu todeta, että mee junalla takaski. Juna on kuitenki aika arvokas matkustustapa nykysin..
Sepä se kun siihen juna matkaan olis mennyt pieni omaisuus.Mutta joo,eipä tarvii maksaa mitään kun puheeksi se jäi niinkuin arvata saattoikin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30052862:
No ootjo sä ottanu asiaa puheeksi uudestaa? Tuli vaa mieleen, että jos tää kaveri ehdotteli tällasta ja nyt odottelis sulta vielä kyselyä/ajatuksia...
En ole enkä mä otakaan.Ite puhu asiasta vielä toistamiseen tossa yks päivä mut nyt ei ollut mainintaakaan et kiinnostaisko mua.Puhu vaan et itse on siellä niin ja niin kauan.
 
IhQ
Ei käyty Hesellä..eikä ees Mäkissä...Amarilloon mentiin syömään:p

Ja sit piti kaupasta käydä miehelle kaljaa illaks, kun jää vapaille niin muutaman haluaa ottaa ja pelata illan/aamuyölle.:kieh: No, saatiin me muut sitten jädet jälkkäriksi.
 
  • Tykkää
Reactions: krut
IhQ
Lainaaminen...itte en tykkää lainata keltään, on niin ikävä tunne olla velkaa jollekin. Etenkin jos ei pystyis heti maksamaan.

Miulta ei yleensä kukaan lainaa rahaa vaikka muutamalle henkilölle voisinkin lainata jos tarve vaatis. Semmoisille lainaisin kenen tiedän maksavan takas, vaikkakin pidemmällä maksuajalla..kuhan vaan olis puheyhteys sit suora, sanottais jos tarvii lisää aikaa tms.
 
En ole enkä mä otakaan.Ite puhu asiasta vielä toistamiseen tossa yks päivä mut nyt ei ollut mainintaakaan et kiinnostaisko mua.Puhu vaan et itse on siellä niin ja niin kauan.
No jos on kerran ehdottanu, niin varmasti oottaa, että sä ite sitten kerrot jos sun tekee mieli. Niin mä ainakin tekisin/ajattelisin, emmä rupeis ketään anelemaan mukaani.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30052937:
No jos on kerran ehdottanu, niin varmasti oottaa, että sä ite sitten kerrot jos sun tekee mieli. Niin mä ainakin tekisin/ajattelisin, emmä rupeis ketään anelemaan mukaani.
Ei mua tarvii anella mukaan mutta kun ajattelee kuka tätä ehdotti niin ei tää mikään yllätys ole ja en todellakaan rupea kyselemään,tulee olo että tungen mukaan. Kyllä jos oikeasti haluaa mut mukaan niin itse kysyy että niin,kiinnostaako lähteä. Näin!
Eikä mun maailma tähän kaadu varsinkin kun tiedän, että kovin tosissaan ei alunperinkään asiaa ehdottanut.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä