Olen rakastajani vaimoa rumempi ja vanhempi - ottaisi varmaan koville, jos vaimo tietäisi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja salarakas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ap, opetatko omille lapsilleskin, että sitten jos joku asia ei kaveri- tai parisuhteessa mene niinkun itse haluat, niin toimi oman tahtos mukaan joka tapauksessa vaikka seuraukset olis mitä tahansa? Että voi panna muita, jos itsestä siltä tuntuu, kunhan ei kerro sitä? Eikä kannata yhtään paheksua sitäkään jos lapsen tuleva puoliso käy vieraissa, koska se nyt vaan on elämää? Ja itse asiassa se pettäjähän vaan huoltaa sitä oikeeta parisuhdettaan panemalla muita.

Miten tästä maailmasta voikin löytyä noin kieroutuneita ja päästään vialla olevia ihmisiä? Aapee kääntää koko pettämisen ja moraalisesti väärin tekemisen niin, että hän on joka asiassa oikeassa ja itseasiassa hänhän tässä vain auttaa kaikkia! Ei ole terve ihminen silloin, kun oikean ja väärän ero on noin hämärtynyt. Yleensä pettävät tietävät tekevänsä väärin ja osaavat jopa hävetä, mutta aapee tuntuu olevan oikein ylpeä?! Ei voi käsittää tällaisia ihmisen raatoja.

Minä taas katson tämän uskonnosta kumpuavan yksiavioisuuden ihanteen olevan kieroutunutta. Ihmiset ovat seksuaalisia olentoja. Jos se ei yhden kanssa toimi, niin miksi sitä ei voisi silloin tehdä jonkun muun kanssa.

Avioliitto ja kiinteä perheyksikkö on hyvä asia lasten kannalta, mutta turha sitoa siihen seksiäkin liian tiukasti, jos se ei toimi.

Pettäminen ei ole rikos, joten vähän menee nyt yli sinun vertauksesi pedofiileihin ja muihin rikollisiin.

Uskon, ettei vaimo haluaisi ihan helposti luopua hulppeasta kodistaan ja mukavasta elämäntyylistään, joten kyllä se on palvelus pitää suhteemme salassa.

Ni eipä ole pitkä aika kun aviorikos oli rikos. Mutta mä en puhukaan rikoksesta juridisessa mielessä. Pettäminen voi petetylle tehdä jopa pahempaa tuhoa kuin vaikka se että auto varastetaan. Sä pettämällä särjet sun läheistes elämän, joten siinä mielessä en näe sua juuri sen puhtoisempana kuin pedofiilia.

Sä selvästi haluat vaan itselles uskotella että sun tekos on oikeutettu. Jos sun hoitos vaimo on niin tarrautunu kiinni omaisuuteen ja taloon, se varmaan olis saattanukin suostua siihen, että seksielämä pidetään muusta elämästä erossa ja molemmat toimii kuten parhaakseen näkee. Nyt sä olet sen hoitos kanssa itse päättäny, mikä on muka teidän puolisoille parasta. Pelkkää paskaa jauhat.

Minä taas katson tämän uskonnosta kumpuavan yksiavioisuuden ihanteen olevan kieroutunutta. Ihmiset ovat seksuaalisia olentoja. Jos se ei yhden kanssa toimi, niin miksi sitä ei voisi silloin tehdä jonkun muun kanssa.

Avioliitto ja kiinteä perheyksikkö on hyvä asia lasten kannalta, mutta turha sitoa siihen seksiäkin liian tiukasti, jos se ei toimi.

Ei se yksiavioisuus uskonnosta kumpua, vaan yksityisomistuksesta ja patriarkaalisesta järjestelmästä.

Tottakai kaikenlaiset viritelmät ovat ok, mutta miksi asiasta ei voisi avoimesti sopia puolisonsa kanssa? Minä en kuitenkaan, ap, usko että tuo tarinasi on totta. Ei siksi, ettei se voisi olla totta, vaan koska vaikutat siltä että haluat vaan provota täällä ihmisiä, herättää närkästystä. Tekstisi vaikuttavat selkeästi miehen kirjoittamilta, minkä taisin tuolla aiemmin mainitakin.

Viimeksi muokattu:
Tangoon tarvitaan kaksi. Ei petetty osapuoli aina ole niin viaton kuin annetaan ymmärtää. Voisi joskus katsoa myös peiliin omaa osuuttaa asiassa.

Höpö höpö. Jos toinen on lähteny pettämään siksi että parisuhteessa on ongelmia ja seurauksena on pettäminen, voi molemmat olla syyllisiä siihen ongelmaan, mutta pettäjä itse yksinään on valinnu ongelmien takia tehdyn tekonsa minkä olis voinu jättää myös tekemättä.

On se kätevä, naisten ei tarvitse tälläytyä ja miesten ei tarvitse tarjota koko iltaa drinksuja ja pettyä illan päätteeksi, kun ei päässytkään saatille. Baareissa suhdeluku on ihan sama. Enemmän sielläkin miehen hakevat seksiä, kun taas naiset parisuhdetta.

Tämä viimeistään paljasti sinut mieheksi. Ja vieläpä melkoisen yksinkertaiseksi ja tietämättömäksi sellaiseksi.

Ap, seuraavan kerran kun menet baariin iskemään naisia, niin valitse joku toisenlainen baari ja mene juttelemaan toisenlaisille naisille. Tottakai menet vararikkoon naisten juottamisesta, jos kuvittelet saavasi sillä lailla naiselta kuin naiselta.

[QUOTE="Hömelö";30051156]Ap, opetatko omille lapsilleskin, että sitten jos joku asia ei kaveri- tai parisuhteessa mene niinkun itse haluat, niin toimi oman tahtos mukaan joka tapauksessa vaikka seuraukset olis mitä tahansa? Että voi panna muita, jos itsestä siltä tuntuu, kunhan ei kerro sitä? Eikä kannata yhtään paheksua sitäkään jos lapsen tuleva puoliso käy vieraissa, koska se nyt vaan on elämää? Ja itse asiassa se pettäjähän vaan huoltaa sitä oikeeta parisuhdettaan panemalla muita.[/QUOTE]

Mikäli lapsillani tulee olemaan avioliitoissaan joskus ongelmia ja he kääntyvät puoleeni, niin aion ohjeistaa heitä tarkastelemaan eri vaihtoehtoja. Heti ei kannata heittää kirvestä kaivoon.

Taloudellisia seikkoja ei kannata väheksyä, vaan liitosta voi tehdä 'omanlaisensa', vaikka toinen kävisi vieraissa, eikä itse sitä halua tehdä, jos kuitenkin muuten viihtyy liitossa ja arki toimii. Missään nimessä en kannusta jäämään liittoon, jos kyse on väkivallasta, mutta jos ongelmat ovat vähäpätöisempia ja koskevat vain jotain pientä osa-aluetta, ei välttämättä kannata koko pakettia romuttaa. Voi joutua muuten ojasta allikkoon.

[QUOTE="Hömelö";30051249]Höpö höpö. Jos toinen on lähteny pettämään siksi että parisuhteessa on ongelmia ja seurauksena on pettäminen, voi molemmat olla syyllisiä siihen ongelmaan, mutta pettäjä itse yksinään on valinnu ongelmien takia tehdyn tekonsa minkä olis voinu jättää myös tekemättä.[/QUOTE]

Teet liian ison numeron pettämisestä. Minä rinnastan sen samaan kategoriaan kuin vuosikausien 'pihtaamisen'.

Lukekaa uudestaan noi ap:n tekstit - ja älkää turhaan hermostuko niistä. Se on selvästi joku Laasasen oppeja lueskellut mies. Kaikki nuo tasoerojen pohdinnat, tissikoon vertailut, "miehet hakevat seksisuhdetta ja naiset parisuhdetta", naisten/miesten markkinat seksin/parisuhteen saralla, analyysit siitä, kuinka "teen vaimolle palveluksen, koska hänen ei enää tarvitse suostua seksissä sellaiseen mihin ei halua" jne jne ovat provoilevan miehen näppikseltä. Kuvaavaa, että ensimmäinen ja ainoa asia, mikä tuli mieleen parinhausta oli netin sex-chat :D

Ei tuo ole oikea tarina. Tottakai pettämisiä on paljonkin, ja voihan ap olla myös potentiaalinen pettäjä, mutta miestään pettävä nainen hän ei ainakaan ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30051289:
Lukekaa uudestaan noi ap:n tekstit - ja älkää turhaan hermostuko niistä. Se on selvästi joku Laasasen oppeja lueskellut mies. Kaikki nuo tasoerojen pohdinnat, tissikoon vertailut, "miehet hakevat seksisuhdetta ja naiset parisuhdetta", naisten/miesten markkinat seksin/parisuhteen saralla, analyysit siitä, kuinka "teen vaimolle palveluksen, koska hänen ei enää tarvitse suostua seksissä sellaiseen mihin ei halua" jne jne ovat provoilevan miehen näppikseltä. Kuvaavaa, että ensimmäinen ja ainoa asia, mikä tuli mieleen parinhausta oli netin sex-chat :D

Ei tuo ole oikea tarina. Tottakai pettämisiä on paljonkin, ja voihan ap olla myös potentiaalinen pettäjä, mutta miestään pettävä nainen hän ei ainakaan ole.

Minun puolestani voit luulla ihan mitä tahansa, en lähde turhasta vääntämään kanssasi. Kaikki mitä olen kertonut on kuitenkin totta. Kuten olen jo todennut, niin totuus on tarua ihmeellisempää. Tulit senkin todistaneeksi, kun tämä kerran tuntuu sinusta niin mahdottomalta ollakseen totta.

Mietipä itse, mistä lähtisit hakemaan itsellesi sivusuhdetta? Netin kautta se onnistuu anonyymisti. Ei tulisi mieleenkään lähteä varattuna naisena baariin miehiä iskemään. Varmasti siellä sattuisi joku tuttu olemaan juuri silloin paikalla.

Jos olisin se haluton osapuoli, niin en missään nimessä alkaisi vastoin tahtoani sekstailemaan. Siten toimimalla vietäisiin loputkin halun rippeet. Minulla ei myöskään olisi oikeutta pakottaa puolisoani elämään ilman seksiä. Enkä haluaisi tietää, jos puolisoni käy vieraissa. Enkä missään nimessä myöskään eroaisi pelkästään seksiongelmien takia.

Eikö sillon kannata yhdessä lähtee hakemaan ammattiapua? Vai ooksä sitä mieltä, että jos sä et halua seksiä, et halua että kumppani on ilman seksiä, et halua erota, mutta et halua tietää pettämisestä, niin puolison pitäis itse ymmärtää rikkoa avioliittolupaus ja ruveta pettämään, nähdä se vaiva että hankkii jonkun hoidon ja piilottelee sitä sitte minkä kerkiää sekä potee tunnontuskat mitä normaaleille ihmisille siitä tulee? Sulla on tosi kummallinen ajatusmaailma ja vielä kummallisempaa on se että sä näemmä ihan oikeesti odotat että muut toimii kuten sä haluat.

Kaikki meistä on halujensa kanssa omanlaisiaan, mutta en muista että koskaan olisin jääny ilman seksiä tai että olisin kieltäytyny jos mun mies on tehny aloitteen. Joskus ei oo alkuun huvittanu niin kauheesti, mutta aina sitä on päässy silti mukaan eikä koskaan ole jälkikäteen kaduttanu.

[QUOTE="Hömelö";30051314]Eikö sillon kannata yhdessä lähtee hakemaan ammattiapua? .[/QUOTE]

Tottakai kannattaisi, mutta minkäs teet, kun puoliso ei sitä halua. En minä voi aikuista ihmistä pakottaakaan.

Minun puolestani voit luulla ihan mitä tahansa, en lähde turhasta vääntämään kanssasi. Kaikki mitä olen kertonut on kuitenkin totta. Kuten olen jo todennut, niin totuus on tarua ihmeellisempää. Tulit senkin todistaneeksi, kun tämä kerran tuntuu sinusta niin mahdottomalta ollakseen totta.

Mietipä itse, mistä lähtisit hakemaan itsellesi sivusuhdetta? Netin kautta se onnistuu anonyymisti. Ei tulisi mieleenkään lähteä varattuna naisena baariin miehiä iskemään. Varmasti siellä sattuisi joku tuttu olemaan juuri silloin paikalla.

No itse en kyllä hakisi netistä, jos haluaisin sivusuhteen. Tietysti monet tekevät niin, enkä ole väittänytkään, etteikö niin voisi tehdä. Aika paljon noita sivusuhteita muuten syntyy ihan tuttujen tai puolituttujen kanssa spontaanisti ilman mitään haeskelua.

Sinun totuutesi ei suinkaan ole tarua ihmeellisempää, vaan liian ilmeistä ollakseen kovin kiehtova tarukaan. Tietämättömyytesi naisten maailmasta ja naisista paljasti sinut. Kaikenlaisia kummallisia tarinoita kyllä todellisuuteen mahtuu, mutta noissa sinun jutuissasi ei ole lihaa ja verta, elämän makua.

Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30051354:
No itse en kyllä hakisi netistä, jos haluaisin sivusuhteen. Tietysti monet tekevät niin, enkä ole väittänytkään, etteikö niin voisi tehdä. Aika paljon noita sivusuhteita muuten syntyy ihan tuttujen tai puolituttujen kanssa spontaanisti ilman mitään haeskelua.

Spontaanit jutut ovat yleensä ihastumisia. Silloin ei olla tarkoitushakuisesti haettu itselle seksiseuraa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30051354:
Tietämättömyytesi naisten maailmasta ja naisista paljasti sinut. Kaikenlaisia kummallisia tarinoita kyllä todellisuuteen mahtuu, mutta noissa sinun jutuissasi ei ole lihaa ja verta, elämän makua.

Näköjään itse olet kovin tietämätön, kun et tiedä, ettei tällainen kuvio ole kovin tavatonta edes meidän naisten keskuudessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30051373:
Ne voivat olla myös muuta kuin ihastumisia. Seksiseuraa voi hakea niinkin, että tekee aloitteen jonkun edes jokseenkin pantavan näköisen puolitutun suuntaan - ilman mitään ihastusta.

Kukaan järkevä ihminen ei hae salasuhdetta puolitutusta. Silloinhan kiinnijäämisen riski on suuri.

Näköjään itse olet kovin tietämätön, kun et tiedä, ettei tällainen kuvio ole kovin tavatonta edes meidän naisten keskuudessa.

Enhän minä missään vaiheessa ole väittänytkään, että tuollainen kuvio (pettäminen, panokaveri, tms) olisi mitään tavatonta. Päinvastoin, sehän on todella yleistä. En tarkoittanut tuota, vaan tietämättömyyttäsi naisista. Et kirjoita uskottavasti naisena. Etkä myöskään tunnu tietävän, mitä naiset haluavat (tai voivat haluta) ja mitä naiset voivat ajatella. Yrität kyllä kovasti rikkoa totuttua kaavaa, mutta nojaat jatkuvasti stereotypioihin ja vieläpä vanhanaikaisiin käsityksiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30051389:
Enhän minä missään vaiheessa ole väittänytkään, että tuollainen kuvio (pettäminen, panokaveri, tms) olisi mitään tavatonta. Päinvastoin, sehän on todella yleistä. En tarkoittanut tuota, vaan tietämättömyyttäsi naisista. Et kirjoita uskottavasti naisena. Etkä myöskään tunnu tietävän, mitä naiset haluavat (tai voivat haluta) ja mitä naiset voivat ajatella. Yrität kyllä kovasti rikkoa totuttua kaavaa, mutta nojaat jatkuvasti stereotypioihin ja vieläpä vanhanaikaisiin käsityksiin.

Et sinäkään tunnu tietävän naisista yhtään sen enempää kuin minäkään. Ihan samalla viivalla ollaan siinä suhteessa. Kummallakin on oma kokemuksensa naisena olostaan ja omanlaisensa tuttavapiiri. Mikä tekee sinusta siis pätevämmän tässä asiassa?

Kukaan järkevä ihminen ei hae salasuhdetta puolitutusta. Silloinhan kiinnijäämisen riski on suuri.

No, sitä kuitenkin tehdään aika paljon. Ja riippuu myös, kuka se puolituttu on. Ja kuten täällä on todettu, kiinnijäämisen riskistä ei tarvitse huolehtia, jos sopii asiasta etukäteen kumppaninsa kanssa.

Jos itse haluaisin sivusuhteen, en haluaisi miestä, vaan naisen, ja voisin kyllä sopia siitä mieheni kanssa. Tosin en varmaan haluaisi varsinaista sivusuhdetta, vaan kyseessä olisi sitten kaveri, jonka kanssa voisi olla joskus seksiä. Netistä en lähtisi haeskelemaan, uskon kyllä että löytäisin "reaalimaailmasta".

Uusimmat

Yhteistyössä