Olen rakastajani vaimoa rumempi ja vanhempi - ottaisi varmaan koville, jos vaimo tietäisi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja salarakas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30050794:
Mutta eihän se ole ollenkaan kätevä tapa, jos siellä kerran on sata kertaa enemmän miehiä kuin naisia. Ja jos kerran ihmiset eivät sitä kautta kuitenkaan saa sitä, mitä haluavat - viittaan tässä noihin muihin teksteihisi.

On se kätevä, naisten ei tarvitse tälläytyä ja miesten ei tarvitse tarjota koko iltaa drinksuja ja pettyä illan päätteeksi, kun ei päässytkään saatille. Baareissa suhdeluku on ihan sama. Enemmän sielläkin miehen hakevat seksiä, kun taas naiset parisuhdetta.

Näinpä. Yksi tarve hoidetaan toisaalla ja toinen toisaalla. Ei siinä mitään ihmeellistä. Varmasti sinäkin käy hoitamassa sosiaalisuuden kaipuutasi esim. ystäviäsi tapaamalla ja harrastusten kaipuutasi harrastuksissa käymällä. Tuskin oma miehesi ihan jokaisen tarpeesi pystyy täyttämään.

Kyse onkin siitä, tehdäänkö asioita toisen selän takana. Kertoo paljon ihmisestä, jos omat halut menee kaiken muun edelle, on valmis murskaamaan puolison ja etenkin omien lasten elämän ihan vaan sen takia, että MINUA panettaa.

[QUOTE="Niklas";30050216]Mies tarttee kaksi naista. Vaimo on se jota tarvitaan (lastentekemiseen ja niitten hoitamiseen ja kotitöihin) ja rakastajatar se jota mies rakastaa ja hemmottelee. Sitä ei tietysti vaimolle paljasteta. ;) Ja jos jäädään kiinni suhteesta niin ne valheet että rakastatar oli vain erehdys ja vaimo on tärkein yms uppoaa hyvin vaimoon. En kyllä käsitä miksi. Vaimo antaa anteeksi, mutta rakastatar ei (ne on helvetin vaativia ja tulee kalliiksi ja saattaa jättää). No, rakastajatar saattaa vaihtua mutta vaimo ei, se on valittu loppuelämän kodinkoneeksi hyvien ominaisuuksiensa ansiosta. :)[/QUOTE]

Tässä taitaa olla jonkin verran perää. Rakastajani selvästikin panostaa suhteeseeni ja tehdään sellaisia juttuja, joita hän ei varmaan (enää?) tee vaimonsa kanssa. Ainakin käyttää paljon aikaansa kanssani viestittelyyn ja tapaamisiin.

On itsestään selvää, että rakastaja maksaa esim. hotellihuoneen, jos sinne mennään. Naisilla ei ole tarvetta 'maksaa seksistä', koska sitä saa ilmaiseksi helposti. Jos rakastaja alkaisi vaatimaan kulujen puolittamista, niin siinä vaiheessa menisi rakastaja nopeasti vaihtoon. Miehet tienaavat muutenkin enemmän, niin saavat silloin myös panostaa naiseen rahallisesti.

Meillä tosin ei hotellikeikkoja ole harrastettu, koska paikka tapaamisiin löytyy muualta. Ei muutenkaan lahjota toisiamme, jottei jouduta kotona selittelemään uusien esineiden alkuperää. Omasta salasuhteestani raha pysyy siis pääsääntöisesti poissa.

[QUOTE="Hömelö";30051014]Kyse onkin siitä, tehdäänkö asioita toisen selän takana. Kertoo paljon ihmisestä, jos omat halut menee kaiken muun edelle, on valmis murskaamaan puolison ja etenkin omien lasten elämän ihan vaan sen takia, että MINUA panettaa.[/QUOTE]

Onko siis parempi tehdä se toisen nenän edessä avoimesti? Eikö se sitten murskaa puolisoa ja omien lasten elämää?

Yhtälailla syyttäisin sitä pihtaavaa puolisoa puolison ja lasten elämän murskaamisesta, jos tässä syyllisiä lähdetään hakemaan.

Ajattelen tekeväni vaimolle palveluksen, kun hänen ei tarvitse enää kuunnella jatkuvasti miehensä vonkaamista, eikä hänen tarvitse taipua sängyssä sellaisiin asioihin, joista ei itse pidä.

Sä teet hoitos vaimolle palveluksen, mutta teette sen salassa, koska se reppana ei itse ymmärrä omaa etuaan eikä suostuis tuohon asemaansa jos siitä tietäis? Että onan perheesi lisäksi autat toiminnallas vielä hoitoskin perhettä? Kyllä nyt menee niin selittelyn puolelle ettei mitään järkee. Tiiätsä, ap, myös monet rikolliset, kuten pedofiilit, osaa kääntää käsittämättömällä tavalla tekemänsä rikokset niin päin, että itse asiassa tässä vain epäitsekkäästi autan muita enkä niinkään ajattele itseäni.

[QUOTE="Niklas";30050216]Mies tarttee kaksi naista. Vaimo on se jota tarvitaan (lastentekemiseen ja niitten hoitamiseen ja kotitöihin) ja rakastajatar se jota mies rakastaa ja hemmottelee. Sitä ei tietysti vaimolle paljasteta. ;) Ja jos jäädään kiinni suhteesta niin ne valheet että rakastatar oli vain erehdys ja vaimo on tärkein yms uppoaa hyvin vaimoon. En kyllä käsitä miksi. Vaimo antaa anteeksi, mutta rakastatar ei (ne on helvetin vaativia ja tulee kalliiksi ja saattaa jättää). No, rakastajatar saattaa vaihtua mutta vaimo ei, se on valittu loppuelämän kodinkoneeksi hyvien ominaisuuksiensa ansiosta. :)[/QUOTE]

Mä en tajua miten joku edes jaksaa kahta suhdetta. Ihmisiä on sen verran paljon tässäkin maassa, että eikö kannattais etsiä semmonen puoliso, jonka kanssa arki sujuu, jota rakastaa ja jonka kanssa seksikin sujuu sen verran hyvin ettei ole tarvetta lähtee muualle?

[QUOTE="Hömelö";30051092]Sä teet hoitos vaimolle palveluksen, mutta teette sen salassa, koska se reppana ei itse ymmärrä omaa etuaan eikä suostuis tuohon asemaansa jos siitä tietäis? Että onan perheesi lisäksi autat toiminnallas vielä hoitoskin perhettä? Kyllä nyt menee niin selittelyn puolelle ettei mitään järkee. Tiiätsä, ap, myös monet rikolliset, kuten pedofiilit, osaa kääntää käsittämättömällä tavalla tekemänsä rikokset niin päin, että itse asiassa tässä vain epäitsekkäästi autan muita enkä niinkään ajattele itseäni.[/QUOTE]

Pettäminen ei ole rikos, joten vähän menee nyt yli sinun vertauksesi pedofiileihin ja muihin rikollisiin.

Uskon, ettei vaimo haluaisi ihan helposti luopua hulppeasta kodistaan ja mukavasta elämäntyylistään, joten kyllä se on palvelus pitää suhteemme salassa.

Onko siis parempi tehdä se toisen nenän edessä avoimesti? Eikö se sitten murskaa puolisoa ja omien lasten elämää?

Yhtälailla syyttäisin sitä pihtaavaa puolisoa puolison ja lasten elämän murskaamisesta, jos tässä syyllisiä lähdetään hakemaan.

Pettäjä on AINA ja YKSIN vastuussa teostaan, petettyä osapuolta on turha yrittää syyllistää.

Täysin toinen juttu onkin sitten se, miten parisuhteessa hoidetaan asioita ENNEN pettämistä. Molemmat osapuolet on vastuussa omista teoistaan, mutta myös siitä, mitä on valmis parisuhteen eteen tekemään. Seksielämään tyytymättömän VELVOLLISUUS on ottaa asia puheeksi puolison kanssa. Yhdessä mietitään ja päätetään, miten ongelma yritetään ratkaista. Yks vaihtoehto on se, että haluton osapuoli lähtee hakemaan apua haluttomuuteen tai suostuu seksiin toisen tarpeiden takia välillä vaikkei itseä niin hirveesti huvittaiskaan. Tai sitten sovitaan, että parisuhde on vaikka kokonaan seksitön ja molemmat huolehtii itse omista tarpeista muualla. Tai sitten yhteisymmärryksessä erotaan ja yritetään kunnialla hoitaa lasten asiat yhdessä.

[QUOTE="Hömelö";30051126]Pettäjä on AINA ja YKSIN vastuussa teostaan, petettyä osapuolta on turha yrittää syyllistää.
[/QUOTE]

Tangoon tarvitaan kaksi. Ei petetty osapuoli aina ole niin viaton kuin annetaan ymmärtää. Voisi joskus katsoa myös peiliin omaa osuuttaa asiassa.

[QUOTE="Hömelö";30051126]Seksielämään tyytymättömän VELVOLLISUUS on ottaa asia puheeksi puolison kanssa. Yhdessä mietitään ja päätetään, miten ongelma yritetään ratkaista. Yks vaihtoehto on se, että haluton osapuoli lähtee hakemaan apua haluttomuuteen tai suostuu seksiin toisen tarpeiden takia välillä vaikkei itseä niin hirveesti huvittaiskaan. Tai sitten sovitaan, että parisuhde on vaikka kokonaan seksitön ja molemmat huolehtii itse omista tarpeista muualla. Tai sitten yhteisymmärryksessä erotaan ja yritetään kunnialla hoitaa lasten asiat yhdessä.[/QUOTE]

Jos olisin se haluton osapuoli, niin en missään nimessä alkaisi vastoin tahtoani sekstailemaan. Siten toimimalla vietäisiin loputkin halun rippeet. Minulla ei myöskään olisi oikeutta pakottaa puolisoani elämään ilman seksiä. Enkä haluaisi tietää, jos puolisoni käy vieraissa. Enkä missään nimessä myöskään eroaisi pelkästään seksiongelmien takia.

Miten tästä maailmasta voikin löytyä noin kieroutuneita ja päästään vialla olevia ihmisiä? Aapee kääntää koko pettämisen ja moraalisesti väärin tekemisen niin, että hän on joka asiassa oikeassa ja itseasiassa hänhän tässä vain auttaa kaikkia! Ei ole terve ihminen silloin, kun oikean ja väärän ero on noin hämärtynyt. Yleensä pettävät tietävät tekevänsä väärin ja osaavat jopa hävetä, mutta aapee tuntuu olevan oikein ylpeä?! Ei voi käsittää tällaisia ihmisen raatoja.

Uusimmat

Yhteistyössä