The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta!

Sadetta ja harmaata täälläkin, mitäpä muutakaan.

Villasukat ja croksit on oiva yhdistelmä,
käytössä siis itselläkin.

Pitäis syksyksi ostaa uudet kumpparit, mistähän löytäisi semmoset kirkkaankeltaiset ja suht pitkävartiset? Nuo nykyset lompsottimet on jostain tarjoustalosta napattu aikanaan,
tahtoisin vähän pirteempää popotinta jalkaan!
 
..jaahas, se todellakin on maanantaiaamu ;)

Piiitkään vetteen keitettyä kahvia ryystän ja yritän etes hienoisesti jostakin kulauksesta makustella vahingossa tipahtanutta kahvinaromia...voi morjens, eli nyt ei vissiin herätäkään tähän päivään ja vallan kun piti olla aivotoiminta kohdillaan...

Tosin ois pitäny sitten viisaana olla kattomatta tuota elokuvaa, menihän taas vaikeeksi yön taputteleminen...

Tjah, täälläkin taitaa vettä sattaa eli se siitä ikkunoiden pesemisestä. No, on tässä työnsarkaa ihan riittämiin kyllä, joten en pane pahakseni yhden homman peruuntumisesta.

Ja villasukat toimivat ihan vuoden ympäri :heart:
 
En tajua tätä seesteistä olotilaa. Se vaan on. On on ja on. En olis ikinä osannu kuvitella että voi vaan nauttia hetkestä, päivästä kerrallaan ja vain olla onnellinen. Outoa.
Mä oon aina ollu tosi katkera ja negatiivinen kaikki on-perseestä asenteella varustettu. Nyt oon vaan (ämpärikontakteja lukuunottamatta) koko ajan niin onnellinen ja teis mieli halata koko maailmaa. Hipinretale, peace and love. Ja miten sitä voikaan olla toisten puolesta niin vilpittömästi iloinen ja toivoa kivoille ihmisille kivoja asioita.
Olet aivan selkeästi löytänyt oman paikkasi, missä sun on kaikin puolin hyvä olla :heart:. Nauti ja elä isosti :)!
 
Aamuja :)

Harmaata on täälläkin ja lupailevat kyllä aika sateista viikkoa :(
No jotain parempaakin ehkä tulossa..

Vihdoin toivonpilkahdus kesäsäässä: Yli 20 astetta ja aurinkoa - Kotimaa - Uutiset - MTV.fi

Kirahvi sitten taas reissussa :heart:
nauttikaahan puolikkaan kanssa :)
Huomenia :)

Turhan sateista ja harmaata on kyllä ollut, ei ole tarvinnut kesähepenissä kulkea ollenkaan, vaan ihan on täytynyt ipanoillekin kiskoa kunnon ulkopukuja päälle. Enkä mä nyt mitään helleaaltoa lähde manaamaan, liika on aina liikaa siinäkin suhteessa, mutta sais tuo kuitenkin jo lämmetä, jotta lapset pääsee kunnolla nauttimaan kesästä.

Eli meidän tapauksessa asumaan järvessä :D
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna ja famipala
Huomenta vaan. KYllä alkaa vituttaa tää sade jo. Oishan se ollu kiva, että kesälomalla ois voinu vaikka ulkoilla, mutta se nyt tuntuu vaan olevan kovinkin yliarvostettua touhua prkl! No josko vähän kahvia vielä ja sitte pitänee keksiä jotakin tekemistä poikien kanssa, kun tonne uloskaa viitti mennä..
 
Oi, onpas ihanan väriset - tuommoiset lämpimän keltaiset :)!

Mä oon ite niin mölli, etten osaa kumppareita aikuisilla nähdä muun värisinä kuin perusmustina :snotty: - mutta onneksi lapsille saa ostaa sitten värikkäitä :)....paitti ei tuolle esikoiselle, sekin on sitä mieltä että "musta musta on hyvä väri":D
kyllä miehenpuolella on melko jämäkät myös sammaleenvihreät kumpparit

ovat oikein muodikkaita hirvihommissa

 
Viimeksi muokattu:
Huomenia :)

Turhan sateista ja harmaata on kyllä ollut, ei ole tarvinnut kesähepenissä kulkea ollenkaan, vaan ihan on täytynyt ipanoillekin kiskoa kunnon ulkopukuja päälle. Enkä mä nyt mitään helleaaltoa lähde manaamaan, liika on aina liikaa siinäkin suhteessa, mutta sais tuo kuitenkin jo lämmetä, jotta lapset pääsee kunnolla nauttimaan kesästä.

Eli meidän tapauksessa asumaan järvessä :D
Juu, parikymmentäkin astetta riittäisi.
Max +23 :)


Ai niin, hailtahan taitaa löytyä vain lyhytvartisia kumppareita jos inanna haluaa pitkävartiset :)
 
Viimeksi muokattu:
Oi, onpas ihanan väriset - tuommoiset lämpimän keltaiset :)!

Mä oon ite niin mölli, etten osaa kumppareita aikuisilla nähdä muun värisinä kuin perusmustina :snotty: - mutta onneksi lapsille saa ostaa sitten värikkäitä :)....paitti ei tuolle esikoiselle, sekin on sitä mieltä että "musta musta on hyvä väri":D
Nää on kanssa aika ihanat Viking - Ruby | BRANDOS.fi

Mä olin ennen kanssa mölli tuossa asiassa kunnes tajusin, että
sadekelillä kun tulee muutenkin kuljettua vähän pää painuksissa ettei tuuli ja vesi vihmo naamaan, niin kivempi katsella tuollaisia popottimia lompsottamassa kun niitä mustia perus kontioita :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Juu, parikymmentäkin astetta riittäisi.
Max +23 :)


Ai niin, hailtahan taitaa löytyä vain lyhytvartisia kumppareita jos inanna haluaa pitkävartiset :)
Juu pitkät ne olla pitää, mua ahdistaa kun mettässä rämpiessä on saappaat täynnä kaikkea ronttosta jos ne ei ole tarpeeksi pitkät :D

Eikä voi niin huoletta hyppiä lätäköissä :snotty:
 
No krut - kerrassaan onkin oikein hyvät metsänvihreän väriset saappaat! Mitäs kummaa, pitäskö mun tässä yrittää opetella pois tästä iänkaikkisesta turhankin tanakasta ajattelustani :D? No, mun kohdalla taitaa olla jo myöhäistä mutta jos tuon esikoisen saisin vielä koulittua ;)

Ite asiassa meillä olis vielä toi kenkäpolitiikka vaiheessa - pitäs hankkia uudet lenkkarit ja sisäpelikengät ja kumpparit ja sisäkengät...:headwall:...ja kun se kokoluokka on mitä on, niin sanomiseksi menee ja siunailuksi ja erityisesti metsästämiseksi.

Vaikka mulla noi kumpparit onkin tuota synkistelyväriä, niin puolustuksekseni :D on sanottava, että sadetakit mulla on sitten kirkkaan värisiä - oranssia ja keltaista :)!
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna ja famipala
Juu pitkät ne olla pitää, mua ahdistaa kun mettässä rämpiessä on saappaat täynnä kaikkea ronttosta jos ne ei ole tarpeeksi pitkät :D

Eikä voi niin huoletta hyppiä lätäköissä :snotty:
Tämä kriteeri on se oleellisin kyllä :D - koko sadepäivän ihanuus menee aivan reisille jos ei pääse kunnolla pomppimaan lätäköissä! Ja mitä isompi, sen paremmat pärskeet!
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna
No hä :O?! Meillä on ainakin toimineet hyvin - ehjinä pysyneet eikä koivetkaan ole niissä väsyneet....onkohan tuossakin sitten niitä maantaiversioita? Mutta toki on ihan vaihtelua se, että vaihtaa merkkiä ja kokeilee :)
kun pääsee kokeilemaan kunnollisia kumppareita niin ei tod haluta enää vetää jalkaan kontioita

jotkut tämmöset olis musta aivan parhaat

MuckBootCompany-Woody Sport Cool Hunting Boot
 
kun pääsee kokeilemaan kunnollisia kumppareita niin ei tod haluta enää vetää jalkaan kontioita

jotkut tämmöset olis musta aivan parhaat

MuckBootCompany-Woody Sport Cool Hunting Boot
Wauu...noihan on oikein erähenkisen näköiset :)!

Joo, kannatti siis meikäläisen herätä tähänkin päivään - heti omaksunu roppakaupalla uutta tietoa, mikä taatusti jää mielenpäälle muhimaan kun näitä hankintoja tässä siunaantuu. Kyllä te ootte vaan niin hyvää porukkaa :)!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä