Te, joilla useampia lapsia: kuinka paljon miehenne viettää omaa aikaa kavereidensa kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "wieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Takku";30044332]Mua ahdistaisi, jos miehellä ei olisi omia kavereita ja omia menoja. Mies käy töissä ja futistreeneissä 3-4krt viikossa ja tämän lisäksi tekee muutamana iltana juokslenkkejä. Autotallissa hänellä on kuntosalivehkeet, joiden parissa menee aina satunnaisina iltoina noin tunti. Mies kokoontuu usein kaveriporukalla jonkun luokse katsomaan jalkapalloa ja viettämään poikien iltaa. Yleensä käy myös pari kertaa vuodessa kaverin kanssa ulkomailla. Lähinnä Englannissa futiksen perässä.
Kesällä tulee joitakin mökkireissuja yms poikaporukalla. Minä taas tykkään käydä yksin shoppailemassa ja joskus tyttöporukalla baarissa. Aika paljon meillä on omia menoja ja se on hyvä.

Mä en koskaan haluaisi miestä, joka olisi liian perhekeskeinen. Omaa elämää ja omia kavereita pitää olla. Kyllä mäkin oikeastaan kerran kuussa teen jonkun pienen reissun kavereiden kanssa ja muutoin saatan olla esim. lauantaipäivän ratsastustalleilla ja arkisin illalla vaikka shoppailemassa.[/QUOTE]

Kuulostaa siltä ettei sun miehellä ole aikaa yhtään teille koko perheelle. Saa olla omaa elämää ja pitääkin, mutta ei perheen kustannuksella. Eikö se ole tylsää kasvattaa lapset yksin kun mies tekee mitä nyt tekeekin?

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä