Me voitas olla semmosii amorin lähettejä :heart:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30042114:Loistava idea :xmas:
Me voitas olla semmosii amorin lähettejä :heart:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30042114:Loistava idea :xmas:
Mä rannoista välitä. Vältän aurinkoa.Ei ole ollut lähiaikoina pahemmin rantakelejä
Jos me laitetaan kätyrit asialleNo mitesku mulla ei oo sen puhelinnumeroa ja tuskin te sieltä tsadista sen ovelle lähette
Luudalla pääsee nopeasti :xmas:No mitesku mulla ei oo sen puhelinnumeroa ja tuskin te sieltä tsadista sen ovelle lähette
Me voitas olla semmosii amorin lähettejä :heart:
pyydettiinhän tuossa kuitenkin sheikkaamaanMä rannoista välitä. Vältän aurinkoa.
Ei sitä tiedä vaikka eksyis sinne kesälomalla. :xmas:No mitesku mulla ei oo sen puhelinnumeroa ja tuskin te sieltä tsadista sen ovelle lähette
Niin ja söpöt laulajat.pyydettiinhän tuossa kuitenkin sheikkaamaan
eihän se rantoja tarvitsekaan
Tii-tittidii...tii-tittidii :flower: *visioi sirahville huntua*Tai en kyllä tiiä luotanko tätä asiaa teidän käsiin, ootte semmosia pakkonaittajia että tiiä mistä alttarilta sitä ittensä löytäis sitten :|
My my, kylläpä sinulla on lemmekäs katse tänäänAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30042145:
My my, kylläpä sinulla on lemmekäs katse tänään
Sori :ashamed: Vanhat tädit ei näköjään aina voi hillitä naittamisviettejään :snotty:Ootte ällöjä.
Naikaa keskenänne :stick:Sori :ashamed: Vanhat tädit ei näköjään aina voi hillitä naittamisviettejään :snotty:
:O
Öitä :kiss:.Taitaa olla aika painua pehkuihin joten hyvää yötä kaikille =)
Eei ku me halutaan toisten päänmenoksi juonia vaan :saint:Naikaa keskenänne :stick:
HY!Taitaa olla aika painua pehkuihin joten hyvää yötä kaikille =)
Ihan vaan silleen pikkusen keppostellaan :saint:.Eei ku me halutaan toisten päänmenoksi juonia vaan :saint:
Kannatetaan :attn:Joisko tsihhin vielä ennenko laittais nukkumaan, mitäs pervotätit siihen tuumais?