The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30041552:
:O mie jotenkin aattelin viestin alusta, että nyt sie tuut kertomaan uudesta pienestä tepsuttajasta :heart:.

Lapset :heart:
:O :D - siunaa ja varjele *höräsin viestiäsi lukiessani sitten henkeni aivan väärään rööriinkin ja yskin keuhkoni tässä kohtaa kippuralle....eli jatkuu aivan kohta...*


...niin ihania ja kallisarvoisia ihmeitä kuin ovatkin, niin eiköhän tämän karvakasan pesue ollut kuitenkin tässä. Nyt on hyvä näin :).


Mutta ainahan sitä voi jossitella :D. Jos oisin tuon yhden nähnyt aikaisemmin, niin kait meillä saattais olla isompikin lauma tässä...toisaalta jos oisin nähnyt tuon yhden aikaisemmin, niin tuskin olisin mitään silloin ymmärtänyt niin mistään :D. Joten oikein hyvin näin :).
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Sitten kun hän suvaitsee uinahtaa niin takuulla pysyn omassa (olo)huoneessani niin akuan kunnes hän aamulla riipii mut sängystä ylös :D
Noi on muuten ihania...näin jälkikäteen ajateltuna, vaikka silloin siinä aivan koomaisessa väsymyksessä niitä kirosikin - ainakin minä kun meillä nämä yöt eivät suinkaan mitään armahtavia ole olleet - niin nyt niitä kaipaakin... Tulevat toki vielä sipsutellen katsomaan että nukunko vai olenko jo hereillä ja jäävätkin köllöttelemään kainaloisiksi, lötköttelemään pitkine raajoineen sikin sokin - jopa tuo esikoinenkin!- mutta harvenemaan päin ovat nuo hetket...

Kasvamisen vauhti vain kiihtyy silloin, kun itse tahtoisi ja toivoisikin sitä hidastumista. Ikinä ei ole hyvin :D
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30041624:
Miksi sie et vastannut aikaisemmin :O


Ääähh... muoks. Siis pitkätukka. No, arvata voi mikä on mielessä :kieh:.
Ei mua huvittanu. Olisin voinu sulattaa treffailun eroamassa olevan miehen kanssa, mutta munaton jätkä joka pakotettuna muuttaa yhteen ja menee kihloihin, ja jonka tyttöystävä on maailman ainoa ihminen joka ei tiedä että herra on onneton suhteessa (josta tuskin koskaan saa lähdettyä) niin no no.

Meillä on siis yks yhteinen kaveri, niin tiiän ettei se ihan kakkaa oo puhunu kertoessaan krazy bitch-tarinoita sen muikkelista.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä