The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ja toiseenkin puhelinmyyjään törmäsin joka halusi kaikki rahat heti, eikä suostunut postiennakkoon paketin avaamisella :D
Oli muka toinenkin ostaja joka maksais heti mutta kas kummaa kun ilmoitin etten osta ilman postiennakkoa niin puhelimen hintakin oli tippunut 10e:lla :LOL:

Löysin kuitenkin puhelimen ja sain tehtyä kaupat naamatusten :)
 
Viimeksi muokattu:
Miksei siitä oo kuulunut? Mä oon samaa mieltä että yhteydenotto olis ollu arvokkaampi, mutta huomaa siitä silti selvästi että on teitä ajatellut. Mä ehkä yrittäisin itse lähestyä, jos ukkoparka ei uskalla noin pitkän hiljaiselon jälkeen.
Se hävis aikanaan lastensa elämästä, ei lähettänyt kortteja, piti numeronsa ja osotteensa salasena. Kymmenen vuotta sitten mies sai yhteensattumien kautta isänsä numeron selville, lähetti viestin ja viikkos myöhemmin oli isänsä vaihtanut numeroa ja kahden viikon jälkeen vaihtoi asuinpaikkaa. Sen jälkeen ei ole kuulunut mitään.
Nyt otti keskimmäiseen siskoon yhteyttä, on ainoa jonka numero löytyy nimellä finderista.

Ei mies kuulemma enää osaa vihata, säälii lähinnä isäänsä, yksinäinen ja sairas vanha ukko... Mies sanoi että haluis ehkä vielä isänsä nähä ja kysyä pari kysymystä, mutta mutta. Ei kuulemma halua enää itse kurottaa kun viimeksi sai tekstiviestillä toisen taas vuoskymmeneksi hukkateille : /
 
kahvikirahvi
Huoh. Puolikas sano äsken että hän haluais katsoa simpsoneita. Totesin että ei käy kun se ei ole lasten ohjelma, vain aikuiset saa katsoa sitä. Hänpä vastasi että "isin tykönä minä saan katsoa."
Ja on saanu isin tykönä kattella kun pelataan skyrimiä, sekin on ihan lapselle sopiva katseluelämys juu. Ei ihmekkään että lapsi on sekasin ja eilen iltapalalla höpötteli jotain pään leikkaamisesta irti sahalla ja vasaralla hakkaamalla. Vittujen vittu.
 
Huoh. Puolikas sano äsken että hän haluais katsoa simpsoneita. Totesin että ei käy kun se ei ole lasten ohjelma, vain aikuiset saa katsoa sitä. Hänpä vastasi että "isin tykönä minä saan katsoa."
Ja on saanu isin tykönä kattella kun pelataan skyrimiä, sekin on ihan lapselle sopiva katseluelämys juu. Ei ihmekkään että lapsi on sekasin ja eilen iltapalalla höpötteli jotain pään leikkaamisesta irti sahalla ja vasaralla hakkaamalla. Vittujen vittu.
Ei kyllä kivaa tuollainen : /
 
Huoh. Puolikas sano äsken että hän haluais katsoa simpsoneita. Totesin että ei käy kun se ei ole lasten ohjelma, vain aikuiset saa katsoa sitä. Hänpä vastasi että "isin tykönä minä saan katsoa."
Ja on saanu isin tykönä kattella kun pelataan skyrimiä, sekin on ihan lapselle sopiva katseluelämys juu. Ei ihmekkään että lapsi on sekasin ja eilen iltapalalla höpötteli jotain pään leikkaamisesta irti sahalla ja vasaralla hakkaamalla. Vittujen vittu.
sun pitänee käydä läpi ämpärin kanssa että mitä pp saa kahtoa
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
kahvikirahvi
Hallelujaa. Mun lapseni on päiväunilla :flower: Oon hetken makoillu ihan rauhaksiin läppäri sylissä sängyllä kirjottelemassa, nyt pyykkiokne päälle ja tiskiharja heilumaan. Lempiystävä tyttöineenkin pitäis tulla kylään piakkoin. Ihanaa, ei olla nähty pariin viikkoon :heart: Eiköhän se elämä vielä voita.
 
kahvikirahvi
Taasko spämmäilen täällä ittekseni kun kaikki on lifettämässä.

Joku tulee tänään ostaan mun vanhan pirttikaluston, pääseepähän siitäkin eroon viimein ja sää vähän matkarahaakin. Jee!
 
Töistä selvitty kotiin muutaman stopin kautta. Jokseenkin ajatuksissa tuli ajeltua kun tajusin ajaneeni yhden rampin ohi ihan totaalisesti :headwall: ja kun kyse ei ole mistään metropolista niin sai sit käydä kääntämässä jonkun matkan päässä.

Meillä on luonnottoman hiljaista kun mininoita on vanhannoidan kanssa mökillä ja me ollaan miehen kanssa (ja noiden karvaiset lasten) kotona - siis se vähän kun tulee oltua... Tänään olis tarkoitus
kunhan mies kotiutuu sen verran et nykästään vene auton perään ja lähdetään tuonne jokisuistoon katsomaan jos vaikka kuhaa nousis paattiin.
 
Töistä selvitty kotiin muutaman stopin kautta. Jokseenkin ajatuksissa tuli ajeltua kun tajusin ajaneeni yhden rampin ohi ihan totaalisesti :headwall: ja kun kyse ei ole mistään metropolista niin sai sit käydä kääntämässä jonkun matkan päässä.

Meillä on luonnottoman hiljaista kun mininoita on vanhannoidan kanssa mökillä ja me ollaan miehen kanssa (ja noiden karvaiset lasten) kotona - siis se vähän kun tulee oltua... Tänään olis tarkoitus
kunhan mies kotiutuu sen verran et nykästään vene auton perään ja lähdetään tuonne jokisuistoon katsomaan jos vaikka kuhaa nousis paattiin.
tuleepa mieleen vanha vitsi:

-mitäs teet
-kuhan uistelen
 
  • Tykkää
Reactions: Minerva.McGarmiwa
Töistä selvitty kotiin muutaman stopin kautta. Jokseenkin ajatuksissa tuli ajeltua kun tajusin ajaneeni yhden rampin ohi ihan totaalisesti :headwall: ja kun kyse ei ole mistään metropolista niin sai sit käydä kääntämässä jonkun matkan päässä.

Meillä on luonnottoman hiljaista kun mininoita on vanhannoidan kanssa mökillä ja me ollaan miehen kanssa (ja noiden karvaiset lasten) kotona - siis se vähän kun tulee oltua... Tänään olis tarkoitus
kunhan mies kotiutuu sen verran et nykästään vene auton perään ja lähdetään tuonne jokisuistoon katsomaan jos vaikka kuhaa nousis paattiin.
Oo, tuoretta kalaa. Viikonlopun grillibileet McGarmiwoilla! :xmas:
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä