The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Jos hammaslääkärikäynt voisi kutsua miellyttäväksi niin äsken olis ollu sitä. Älyttömän mukava hoitsu ja joutessaan kiillotti tupakkkrjäymätkin pois. Kyllä nyt kelpaa taas hymyillä.
Eikä haitannu yhtään vaikka instrumenttejä kurkottaessa oli tissit naamalla.
 
:confused: Kummallinen reissu ollut.
Miehen isä, josta ei oo kukaan kuullut mitään pariin kymmeneen vuoteen,
lähetti miehen siskon kautta meille n. 15 paria itse kudottuja villasukkia, iittalan astioita ja venäläisiä kristallilaseja...

yhteensä niitä sukkia kaikille lapsille oli kymmeniä pareja, vissiin aikansa harkinnut yhteydenottoa... Liekö vanha mies aavistaa päiviensä likenevän päättymistä?

Tosin ukko oli sitä mieltä että tekstiviestikin olis ollut arvokkaampi kun kaikki pirun astiat yhteensä.

Mut ilmeisesti tietää että meillä on tyttölapsi, kun pienet punaset sukat oli mukana.

outoo, hyvin outoo.
 
Minerva harmaana
Päiviä ketjuun.

Onnea AK! (tai osanotto, ihan saa valita)

Töissä on hiljaista kun huopatossutehtaalla, väkeä on lomilla ja muuten vaan pois aika sakki. Tämä loppu, paikalla oleva klaani on tehnyt mut totaalisen "työttömäksi". Blaah.
 
kahvikirahvi
:confused: Kummallinen reissu ollut.
Miehen isä, josta ei oo kukaan kuullut mitään pariin kymmeneen vuoteen,
lähetti miehen siskon kautta meille n. 15 paria itse kudottuja villasukkia, iittalan astioita ja venäläisiä kristallilaseja...

yhteensä niitä sukkia kaikille lapsille oli kymmeniä pareja, vissiin aikansa harkinnut yhteydenottoa... Liekö vanha mies aavistaa päiviensä likenevän päättymistä?

Tosin ukko oli sitä mieltä että tekstiviestikin olis ollut arvokkaampi kun kaikki pirun astiat yhteensä.

Mut ilmeisesti tietää että meillä on tyttölapsi, kun pienet punaset sukat oli mukana.

outoo, hyvin outoo.
Miksei siitä oo kuulunut? Mä oon samaa mieltä että yhteydenotto olis ollu arvokkaampi, mutta huomaa siitä silti selvästi että on teitä ajatellut. Mä ehkä yrittäisin itse lähestyä, jos ukkoparka ei uskalla noin pitkän hiljaiselon jälkeen.
 
Piti eilen saada seurantakoodi, eipä näkynyt eikä tänään tullut postilappua joten poliisiin sit yhteys.

Laitoin "myyjälle" s.postia että klo 18 mennessä kopio maksetusta tilisiirrosta.
Eihän se laita mutta kunhan pistin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä