mää voin nakata sut ouluun mutta kuka veis siitä eteenpäin?Väääääh. Pääsisin viikonloppuna puolikkaan kanssa lappiin kaverin kyydillä, parikymppiä pyytäis bensarahaa. Mutta takas tuleminen on niin kallista näin lyhyellä varotusajalla ettei taida olla rahaa. Niisk. Kuka lahjottais mulle satasen ylimäärästä
Juna.mää voin nakata sut ouluun mutta kuka veis siitä eteenpäin?
juna oulusta olis vissiin paljon edukkaampi?Juna.
Huikeen kympin verranjuna oulusta olis vissiin paljon edukkaampi?
no jopa nyt jotakinHuikeen kympin verran
Ookkonää sirahvi liittyny siihen VR:n veturi-juttuun? Kannattaa liittyä, niillä on välillä tosi hyviä tarjouksia, ja liittyminen ei maksa kuin pienen vaivan.Juna.
Liityin joo, mutta ei se mulle mitään tarjouksia näytä tolle välilleOokkonää sirahvi liittyny siihen VR:n veturi-juttuun? Kannattaa liittyä, niillä on välillä tosi hyviä tarjouksia, ja liittyminen ei maksa kuin pienen vaivan.
Nii ei niitä koko ajan oo, mää kans oon saanu vaan satunnaisesti halpoja lippuja. Mutta sitten välillä käyny hyvä nakkiLiityin joo, mutta ei se mulle mitään tarjouksia näytä tolle välille
Joo yöjunat on nykyään törkykalliita, mää aikasemmin aina menin ouluun niillä, mut nyt en enää oikein raaski.Eiku onhan niitä tarjouksia, mut ne menee niin typerästi kun en mä yöjunaan voi puolikkaan kanssa mennä ilman makuuvaunua. Ja ne taas on sikahintasia.
No me päästään päiväjunalla ihan hyvin et illalla ollaan perilläJoo yöjunat on nykyään törkykalliita, mää aikasemmin aina menin ouluun niillä, mut nyt en enää oikein raaski.
Mä ihan oikeesti tykkään elikoista ja voisin hetken vaik pitää. Mut tapauksessasi mä asun ihan liian etelässä.Isi lupas jeesailla matkalipun kanssa, vielä pitäis keksiä elukoille hoitopaikka niin sit olis nou problems lähteä.
Rupeehan laiskottelemaan niin et ehdi viiteen laskea ennenku pihaviilettäjät tahtoo jotainAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30037735:Bööö :wave:
Kummipoika tuli meille yökyläilemään, tosin tuolla ne viilettää pihalla keskenään, ei niistä oo mulle seuraa, mua vähän taas laiskottais..
Täällä mä laiskottelenkin Ukkeli on noiden poikien kanssa tuola pihalla Päätäki vähä särkis, liekö tuo pyörivä ukkosrintamalta näyttävä pilvi vaikuttaa asiaan...Rupeehan laiskottelemaan niin et ehdi viiteen laskea ennenku pihaviilettäjät tahtoo jotain