FairyNiin hellävarainen on ...
FairyNiin hellävarainen on ...
Juot maailman kauniiksi?Toinen Jallu korkattu.
Maailma on hieman kauniimpi kuin äsken.
Sitten se laitettiin kirjahyllyn reunalle odottamaan arvontaa.Juu, keltanen päällimmäinen lähti Veikkaukselle ja vaaleanpunanen kalkkerikopio jäi asiakkaalle. Sitä en muista jäikö joku vielä kioskin tädille
Oli se. Oli pyramidin muotoiset pillimehut ja kitaranmuotoiset porejäätelötMuistelen menneitä. Oli elämä helppoa ennen Kekkos-Suomen yhtenäiskulttuurissa verrattuna nykypäivän pirstaloituneeseen menoon.
Ampuuko nykylapset ritsalla? Paukkulangasta sai hyviä ammuksia.muistatteko sen kun korvennettiin isonnuslasilla lottokupongin mustaa lehteä jotta saatais se syttymään?
eivät ammu, vanhemmat on nykyjään niin tarkkojaAmpuuko nykylapset ritsalla? Paukkulangasta sai hyviä ammuksia.
Me juostiin pitkin mettiä ja leikittiin Viisikkoa. Siihen aikaan piti ensin lukee kirja että tiesi mitä leikittäs kun ei ollu Viisikkoo leffana tai tv-sarjana. Pelottavinta ikinä oli Georg Dolivo Kivikasvojen DraculanaAmpuuko nykylapset ritsalla? Paukkulangasta sai hyviä ammuksia.
No fakta on se, et mä en kaunistu, eikä maailmakaan.Juot maailman kauniiksi?
Sitä mitä käytetään räjäytyksissä.eivät ammu, vanhemmat on nykyjään niin tarkkoja
mitä on paukkulanka?
ai seSitä mitä käytetään räjäytyksissä.
Luulen että sillä oli ikävä kun olin niin kauan poissa, eikä pieni osaa käsitellä aikamäärettä niin hyvin ja nyt se purkaa ikävää kiukkuamalla? En tiiä, mutta oon väsyny ja tuntuu aika kurjalta.mikähän tolla peepeellä on kun se nuin menettää malttinsa?
Mulla on kans pari päivää ollut armoton hedari. Täällä on taas ukkosta ilmassa ja mun sääpää reagoi.Mua oksettaa ja pää on kipee,perhanan migge.
Tiedän tilanteen. Meidän 5 v reagoi päivänkin eroon. Esim olen itse töissä päivän ja muksu iskän kanssa kotona vapaalla. Ilta onkin sitten kiukuttelua ja juonittelua, kuten eilen. Ihan hirveetä möykkää.Luulen että sillä oli ikävä kun olin niin kauan poissa, eikä pieni osaa käsitellä aikamäärettä niin hyvin ja nyt se purkaa ikävää kiukkuamalla? En tiiä, mutta oon väsyny ja tuntuu aika kurjalta.
täälläkin näkyy kauempana tummaa taivasta että liekkö ukkonen tulossa. tuli tai ei niin olo on kamala.Mulla on kans pari päivää ollut armoton hedari. Täällä on taas ukkosta ilmassa ja mun sääpää reagoi.
Jos ja kun kalliota räjäytellään, niin jotenkin se signaali tarttee paikalle johtaa. Muuten ei kuulu PAM.Sitä mitä käytetään räjäytyksissä.
:hug:täälläkin näkyy kauempana tummaa taivasta että liekkö ukkonen tulossa. tuli tai ei niin olo on kamala.
No onhan tuokin yleensä aika levoton jo isiviikonlopunkin jälkeen, mutta tää on jotain ihan uutta ja uskomatonta ultimateraivoamista.Tiedän tilanteen. Meidän 5 v reagoi päivänkin eroon. Esim olen itse töissä päivän ja muksu iskän kanssa kotona vapaalla. Ilta onkin sitten kiukuttelua ja juonittelua, kuten eilen. Ihan hirveetä möykkää.
Kyllä se siitä tokeneeNo onhan tuokin yleensä aika levoton jo isiviikonlopunkin jälkeen, mutta tää on jotain ihan uutta ja uskomatonta ultimateraivoamista.