The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Oho, käytiin tänään kapungissa kylästelemässä yhellä eläkeläisrouvalla ja hän laitto viestiä äsken että "Hei kirahvi, kiva kun kävitte puolikkaan kanssa kyläilemässä. Oli hurjan kiva tavata puolikas, veikeä ja älykäs muksu. Enpä ole ennen tavannut noin älykästä 3-vuotiasta. Ilahduin suuresti, joten poiketkaa toistekin. Olet aina tervetullut."

Hassua, mun silmään näytti siltä että se kiukutteli ja juoksi koko reissun karkuun eikä suostunut syömään eväitä tai pukemaan vaatteita päälle. Eikä mitään muutakaan. Vastasin että mun mielestä tuosta lapsesta on tänään ollu fiksuus kaukana, mutta kiva jos sen sentään tunnisti ihmislapseksi :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Oho, käytiin tänään kapungissa kylästelemässä yhellä eläkeläisrouvalla ja hän laitto viestiä äsken että "Hei kirahvi, kiva kun kävitte puolikkaan kanssa kyläilemässä. Oli hurjan kiva tavata puolikas, veikeä ja älykäs muksu. Enpä ole ennen tavannut noin älykästä 3-vuotiasta. Ilahduin suuresti, joten poiketkaa toistekin. Olet aina tervetullut."

Hassua, mun silmään näytti siltä että se kiukutteli ja juoksi koko reissun karkuun eikä suostunut syömään eväitä tai pukemaan vaatteita päälle. Eikä mitään muutakaan. Vastasin että mun mielestä tuosta lapsesta on tänään ollu fiksuus kaukana, mutta kiva jos sen sentään tunnisti ihmislapseksi :D
:) ihana viesti! Varmaan vähän lievittää sitä kiukuttelua?
 
kahvikirahvi
:) ihana viesti! Varmaan vähän lievittää sitä kiukuttelua?
Tulihan siitä ihan hyvä mieli kuulla että oli ilahtunut, tää oli eka kerta kun otin puolikkaan mukaan sinne eikä toi ensivaikutelma mun mielestä ollut paras mahdollinen. Tää rouva tosin on sen verran yksinäinen että se nyt ilahtuu vaikka talkkari kävis, mutta kiva ettei se ainakaan traumatisoitunut.
 
Mä just sanoin, et metrin jatkamisen jälkeen se köysi on pingotettu irti pinnasta. Vaik Alien vs Predator- tekniikalla.

Narttu epäili, et mulla olis ketunhäntä kainalossa ja että kyseessä olisi kompa.

Ei o.

En harrasta moisia.
Mää vaan yritän piilotella omaa tyhmyyttäni syyttämällä muita. Toi matematiikka ei ole mun lajini sitten yhtään.
 
Tulihan siitä ihan hyvä mieli kuulla että oli ilahtunut, tää oli eka kerta kun otin puolikkaan mukaan sinne eikä toi ensivaikutelma mun mielestä ollut paras mahdollinen. Tää rouva tosin on sen verran yksinäinen että se nyt ilahtuu vaikka talkkari kävis, mutta kiva ettei se ainakaan traumatisoitunut.
varmaan kuitenkin tykkäsi seurata puolikkaan touhuja ja sai vähän elämää (lue älämölöä) asuntoonsa =)
 
kahvikirahvi
Nuo vanhat rouvat on kans siitä herttaisia, ettei ne yleensä kaunistele vaan sanovat suoraan jos lapsen tai kenen tahansa metelöinti alkaa väsyttää
Tää rouva saa kaiken sanottua nätisti. Jos sen ulosanti tulis puhekuplissa, se olis kaunokirjoitusta kukkasin koristeltuna.

Kävin eilen tekemässä siivouskeikan sen luona, niin se oli vähän kipeenä ja vähän normaalia vaisumpi. Tänään se sitten puhu että oli ollu eilen niin kiukkunen ettei muista koska viimeksi olis ollut niin suutuksissa, ja mulla loksahti leuka lattiaan että pieni vaisumusko on sen kauhee raivotila :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch ja famipala
Nuo vanhat rouvat on kans siitä herttaisia, ettei ne yleensä kaunistele vaan sanovat suoraan jos lapsen tai kenen tahansa metelöinti alkaa väsyttää

totta

olin kanssa yksi kerta parturissa parin muksun kanssa ja tutkiskelivat siellä kaikkea yms "kivaa" ja sanoin lähtiessä että anteeksi jos lapsista oli häiriötä niin omistaja sanoi että tuo vanha herra (joka oli hetken samaan aikaan meidän kanssa) näytti kyllä ihan tykkäävän kun sai seurata lasten touhuja :D
 
aakoo olis antanu maapallon ympäysmitan lähtötietona jos kyseessä olis ollu laskutehtävä

on siis kompa koska sitä ei annettu
Kiitos tästä :hug: mä en enää tunne itseäni niin kovin tyhmäksi ;)

Anteeksi halihymiö, toivottavasti kukaan ei loukkaannu siitä että vanha irstas mummo ahdistelee sua
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä