Nyt meni vähän ns. puurot ja vellit kyllä sekaisin. Mutta mutta hajulla oltiin. Jatkakaa pähkäämistä. Mie tiiän vastauksen .Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30035423:Rapsuttelee päätään ja mumiseen, että olisiko jossain 1,5 mm paikkeilla.
Nyt meni vähän ns. puurot ja vellit kyllä sekaisin. Mutta mutta hajulla oltiin. Jatkakaa pähkäämistä. Mie tiiän vastauksen .Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30035423:Rapsuttelee päätään ja mumiseen, että olisiko jossain 1,5 mm paikkeilla.
Mie kaivoin juuri jäätelöä pakkasesta :ashamed:.Sama. Oon taas yksin kotona, joten tulin töistä, kävin lenkillä, söin jääkaapin tyhjäksi, kellahdin mahan viereen sohvalle ja kurkotin koneen käsille.
Mie varastin lapsen huoneesta suklaapatukanAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30035462:Mie kaivoin juuri jäätelöä pakkasesta :ashamed:.
.Mie varastin lapsen huoneesta suklaapatukan
Kerron vastauksen. En tiä saanko naamioitua näkymättömäksi niille jotka ei tahdo spoileria.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30035423:Rapsuttelee päätään ja mumiseen, että olisiko jossain 1,5 mm paikkeilla.
nyt olis pikkusen paremmat perustelut paikallaanKerron vastauksen. En tiä saanko naamioitua näkymättömäksi niille jotka ei tahdo spoileria.
Joten vedän parikytä riviä tyhjää...
Oikee vastaus on viistoista senttiä. Semmoinen seisovan pippelin mitta ja jänis menee alta että heilahtaa.
Ystävämme pii sanoo, et jokainen metri kehällä tuo sen viistoista senttiä lisää säteeseen.
Ei uskois, et ystävällämme piillä on noin maaginen yhteys pippeleihin tai jäniksiin.
Lähempänä kuuttatoista senttiä miun laskuopeilla ollaan. Eli vielä parempi .Kerron vastauksen. En tiä saanko naamioitua näkymättömäksi niille jotka ei tahdo spoileria.
Joten vedän parikytä riviä tyhjää...
Oikee vastaus on viistoista senttiä. Semmoinen seisovan pippelin mitta ja jänis menee alta että heilahtaa.
Ystävämme pii sanoo, et jokainen metri kehällä tuo sen viistoista senttiä lisää säteeseen.
Ei uskois, et ystävällämme piillä on noin maaginen yhteys pippeleihin tai jäniksiin.
Ei oo tuokaan vielä AK:n vertauksilla pätevä mitta Afrikan kohdallaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30035484:Lähempänä kuuttatoista senttiä miun laskuopeilla ollaan. Eli vielä parempi .
nyt ei ollut saappaita kun on kuivaa.Uusille saappaille kandee näyttää lätäköitä.
Tuu nurkkaan jäätelölle .Kengät ulkoilutettu ja suihkussa käyty. Mitäs sitten ennenkuin nukkumasa kutsuu kainaloon?
Mulla mitään viiiruksia ole:stick:Jos sulle on tarttunut joku Tinkuliinin viiirus?
No soriii!!!! :xmas:Mulla mitään viiiruksia ole:stick:
No soriii!!!! :xmas:
Ei voi pitää pitää paussia herkuista, että mahtuu uuteen kolttuun vielä silloin kun pitää.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30035497:Tuu nurkkaan jäätelölle .
kun lapset menee nukkuun mä avaan pienen sipsipussin ja yhden lonkeronMie varastin lapsen huoneesta suklaapatukan
Ei tartte. Menee ihan ala- aste matikalla. Ystävämme pii sanoo, et jokainen metri lisää kehälle tuo viitisentoista senttiä lisää säteeseen. Tarkka lasku löytyy Elon laskuopista.nyt olis pikkusen paremmat perustelut paikallaan
Et o ollu mun kanssani.Mulla mitään viiiruksia ole:stick:
mitä viiruksii sulla sitten on:OEt o ollu mun kanssani.
Todistettu.
Oliko loppuun asti harkittu kysymys? Oletko varma että haluat tietää?mitä viiruksii sulla sitten on:O