Neitosella on tossa yhtälössä jotain toosi pahasti pielessä.Ihmisen on hyvä KÄYDÄ Pohjanmaalla ja OLLA Savossa.
Mä osaan matematiikkaa, mut en opeta sitä.
Neitosella on tossa yhtälössä jotain toosi pahasti pielessä.Ihmisen on hyvä KÄYDÄ Pohjanmaalla ja OLLA Savossa.
toi yhtälö on mun kohdalla ihan just niinkun pitää ollakin. Meillä saattaa olla poikkeavat matemaattiset kuviot.Neitosella on tossa yhtälössä jotain toosi pahasti pielessä.
Mä osaan matematiikkaa, mut en opeta sitä.
Se mulle soittanut nainen kerto että nyt on valmistunu niin paljon porukkaa että on melkosta ruuhkaa siellä päässä tehä noita päätöksiä. No, kai tässä on vaan sinniteltävä ja kysyttävä porukoilta jeesiä sitten jos liian tiukkaa tulee.niinhän ne on maksettava
mutta jospa päätökset tulis nopeesti kun kuitenkin aikaa on jo mennyt koulun päättymisestä
Mitä, eikö se olekaan lätty?Matematiikan ystäville viikon pähkinä:
Kuvitellaan, et maapallo on pallo ja sen ympärille kiristetään köysi. Sit jatketaan sitä köyttä metrillä ja pingoitetaan köysi jokapaikasta irti maan pinnasta.
Kuinka korkealla köysi on?
Uusille saappaille kandee näyttää lätäköitä.Täytyy lähteä ulkoiluttaa kenkiä.
Maapallo lakkas olemasta pannukakku vähän ennen ko mä synnyin.Mitä, eikö se olekaan lätty?
Köysi makoilee edelleen pintaa vasten.
Kuka hän on?Maapallo lakkas olemasta pannukakku vähän ennen ko mä synnyin.
Ja insinööriskä miettii vastaustaan jokusen tovin. Eiks je?
Semmoinen YokoTsuno- avatarta käyttävä tekniikkasuuntautunut naarasotus.Kuka hän on?
Mä kuiskaan sulle...en ole...siis insinööriskä.Semmoinen YokoTsuno- avatarta käyttävä tekniikkasuuntautunut naarasotus.
Mä olen sit Sörsselssön. Nää on palstatotuuksia.
Kiitti :kiss:Höh, Ikiuni! Pitäishän tommoset juhlapäivät kailottaa täällä ihan itekin..vai enkö mie vaan oo huomannu
Mutta anyways, iiiihaaann hhhiiirrmmmuissen iiiiisooo halituspusitus pusipusijanaminami...vai miten se meni? :hug::kiss: ONNEA!!:flower: ja vielä kukkia päälle!
(Meneekö tää vähän överiks jo...? Väsymyksen piikkiin...)
Kuiskaukset kannattanee ottaa vakavasti.Mä kuiskaan sulle...en ole...siis insinööriskä.
Minäkö epä :'( mua kiusataan.Kuiskaukset kannattanee ottaa vakavasti.
Mut koska olet epäinsinööriskä, niin mä taidan silti olla Sörsselsön, koska sitä palstafaktaa ei o vielä myytinmurrettu.
Kuiskaukset kannattanee ottaa vakavasti.Mä kuiskaan sulle...en ole...siis insinööriskä.
Tän täytyy olla jokin kompa. Tunnustan häveten tyhmyyteni.Matematiikan ystäville viikon pähkinä:
Kuvitellaan, et maapallo on pallo ja sen ympärille kiristetään köysi. Sit jatketaan sitä köyttä metrillä ja pingoitetaan köysi jokapaikasta irti maan pinnasta.
Kuinka korkealla köysi on?
Väitän edelleen, että köysi on maata vasten oli millainen lenkki tahansa. Ei ne ilmassa kellu.Tän täytyy olla jokin kompa. Tunnustan häveten tyhmyyteni.
Jos sulle on tarttunut joku Tinkuliinin viiirus?Mun leikkikaluni panee ihan omiaan???
Sulkee multa yhteydet ja heittää viestit tuplana?
Onko mulla Tinkuliinin kone?