The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Mää mietin et ko vielä ei ainakaan näytä lapissa olevan mun alan töitä, että pitäisköhän hakea vaan jotain duunia mitä nyt sattuis sieltä saamaan, ja mettästellä sitten ajan kanssa oman alan hommia kunhan semmosia ilmenee, tai sitä jatko-opiskelua.
 
Mää mietin et ko vielä ei ainakaan näytä lapissa olevan mun alan töitä, että pitäisköhän hakea vaan jotain duunia mitä nyt sattuis sieltä saamaan, ja mettästellä sitten ajan kanssa oman alan hommia kunhan semmosia ilmenee, tai sitä jatko-opiskelua.
eiks ole sääli että met lappilaiset ollaan niin päheitä sompamiehiä että meille ei satu juurikaan peltivahinkoja
 
kahvikirahvi
Äh. Onpa oikeesti ankeeta ny. Täällä on tylsää ja vettä sataa, ikävä lappiin ja väsyttää ja puolikaskin on vaan ärsyttävä kiukkupersedemoni joka kiukuttelee kellon ympäri.
 
30min!! 30min meni et pääsin kirjautumaan! Mikä tätä konetta vaivaa? Pitää varmaan tähän yhteen viestiin sepustaa kaikki kun ei varmaan pääse muita kirjottamaan.No eipä tänne mitään jatkoin shoppaamista tänää mut en ostanut muuta kun kumisaappaat:D On vituttanut,harmittanut,kiukuttanut ja ärsyttänyt.Paska ilmakin ollut koko päivän. Huomenna töihin,2viikkoa vielä ja sit alkaa loma jeee!!
Ja älkää hitossa menkö tilaamaan sieltä zalandolta ikinä mitään jos ette ole tähänkään mennessä,mä palautin tänään kaikki tilaamat tuotteet ja ei ollut kyllä helppo palautus sekään,muka helppoa netin kautta paluttaa ja paskat sanon minä! Jos ei mulla olis tota tulostinta niin olis pitänyt tilata erikseen palautuslappu as.palvelusta. ja vaikka toi tulostin onki niin musteet oli niin kuivunut että ekassa kymmenessä paperissa ei näkynyt kun epäselvää töhrinää. Saako tuolta zalandolta itteään enää irtisanottua? vaikka sama se,en kuitenkaan enää tilaa mitään kun palautus noin vaikeeta!
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30029062:
*huoh*

En kestä. Oon kyllä tänään jotain saanu aikaseksi, mutta jotenki silti tää päivä on ollut tällanen kauhee masispäivä. Mikään ei innosta ja mitään ei jaksa. Mielessä pyörii yms..
:hug:

Alavireisiä päiviä tuntunut olevan useammalla viime aikoina.

Kyllä ne siittä taas nousuun lähtee :)
 
Elämä voittaa!!!

Mä pystyin syömään leivän ja vähän jotain asido bifidus bofodus jugurttia!

Yay!

Ehkä me päästäänkin lähteen Savon maille vielä tällä viikolla :D
Meikäläinenkin sai syötyä ja sisällä pysyy, ainakin vielä.

Tuli kaupassa outoja mielihaluja, joten ostin paketit italiansalaattia ja raejuustoa jotka nukkumaluukulle päästyäni söin sellaisenaan. Ja sit jälkkäriksi purkin mietoja kreikkalaisia pepperoneja, joita napostelen parhaillaan.

Olenkohan raskaana?
 
Meikäläinenkin sai syötyä ja sisällä pysyy, ainakin vielä.

Tuli kaupassa outoja mielihaluja, joten ostin paketit italiansalaattia ja raejuustoa jotka nukkumaluukulle päästyäni söin sellaisenaan. Ja sit jälkkäriksi purkin mietoja kreikkalaisia pepperoneja, joita napostelen parhaillaan.

Olenkohan raskaana?
Jos maistuu ranskikset ja pehmis-jäätelö yhtäaikaa, niin aivan varmasti olet. Onnea jo etukäteen.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä