Mikäs semmoisilla mahtaa olla kantoaika? Ko vimoset nelkyt vuotta on maistunu makkara suolakurkulla, ni luulis olevan pikkuhiljaa aika jotain tapahtumanHermafrodiitti?
Mikäs semmoisilla mahtaa olla kantoaika? Ko vimoset nelkyt vuotta on maistunu makkara suolakurkulla, ni luulis olevan pikkuhiljaa aika jotain tapahtumanHermafrodiitti?
Mitähän se kertoo miusta että nuo ihmesekoitusesimerkit kuulosti todella hyvältä...:snotty:Anteeks, mut AKn ruokaesimerkit teki mun ololle lievää takapakkia :x
Synnytys lienee jo käsillä, kärsä näkyy jo.Mikäs semmoisilla mahtaa olla kantoaika? Ko vimoset nelkyt vuotta on maistunu makkara suolakurkulla, ni luulis olevan pikkuhiljaa aika jotain tapahtuman
Enkös olekin taitava?Anteeks, mut AKn ruokaesimerkit teki mun ololle lievää takapakkia :x
On näkyny jo kauan. Mut ei tuo ole tuon ulommaksi tullut vuosikymmeniin.Synnytys lienee jo käsillä, kärsä näkyy jo.
Taitolaji se on sekinEnkös olekin taitava?
Yleensä mun ei tartte tehdä mitään saadakseni naarasotuksilla aikaan pakki- tai takapakki- ilmiön.
Jos laitat käden koneen tuuletusritilää vasten, niin onko ulostuloilma lämmintä vai kylmää? Tuntuuko ilmavirtausta lainkaan?ihan tyhmää kun en voi taas osallistua..tässäkin välissä 4krt ehti kone sammua
Kiva olla jossain hyvä.Taitolaji se on sekin
puhaltaa kuumaa,mokkulakin on kuuma.Jos laitat käden koneen tuuletusritilää vasten, niin onko ulostuloilma lämmintä vai kylmää? Tuntuuko ilmavirtausta lainkaan?
Aina voi oppia uusia tapoja saada pakitKiva olla jossain hyvä.
Voiskohan siit kehittää "nopeimmat pakit"- telkkariohjelman?
Ihan hepreaa puhuit,en tajunnu mitään En mä osaa alentaa mitään taajuksia ja jännitteitä.Ja voin sanoa että kukaan tuttukaan ei juuri koneiden päälle ymmärrä.Ja nyt ei ole varaa ostaa uutta konetta eikä viedä liikkeeseenkään tarkistettavaksi.Niin tinku jos se sammuilee itestään niin luultavasti lämmön kans ongelmia, voi olla ihan niin yksinkertainen asia että pölyä on ihan liikaa ja ihan väärissä paikoissa. Tai sitten esim muistit on ns. loppu ja kaatuilee sen vuoksi.
Itsellä kerran yksi kone alkoi tekemään samaa ja pikkuhiljaa paikansin vian muisteihin, kävivät liian kuumina- siitä selvisin seuraavaan koneeseen asti että laskin muistien jännitteitä niin eivät kuumentuneet niin paljon enään. Muistaakseni piti laskea myös taajuutta niissä kans.
Mikä tahansa muukin komponentti voi aiheuttaa saman, todennäköisempiä kuumakalleja muistit ja prossu.
Rikon koko koneen vielä jos meen ite availee...niin ja tää on sit läppäri vaikka eikai sillä mitään merkitystä ole.Ite aina ajatellut et vika on mokkulassa kun siihen hipasee vahingossa tai se liikahtaa niin yhteys katkeaa.Tinku, tuuletin voi myös toimia huonosti eli lämpö ei poistu koneesta. Onko sun mahdollista avata kuoret ja tehdä pieni operaatio pölynpoisto?
Kerran yksi kone lähti toimimaan, kun sisuksista poistettiin ensin kourallinen tupasvillaa...
Asenna tämä niin näkee jonkinverran lämpötiloja, niiden pitäis olla jotain 40-60 astetta. = pölyjen poisto voi auttaa paljon jos sielä semmosta on sinne kertynytIhan hepreaa puhuit,en tajunnu mitään En mä osaa alentaa mitään taajuksia ja jännitteitä.Ja voin sanoa että kukaan tuttukaan ei juuri koneiden päälle ymmärrä.Ja nyt ei ole varaa ostaa uutta konetta eikä viedä liikkeeseenkään tarkistettavaksi.
Mä oon tänä iltana pakkaillut mun myytyjä tuotteita.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30029334:Sain vihdoin noi vaatteet laitettua myyntiin. Oli siinä vähän hommaakin. Jätesäkillinen poikien vaatteita, huh.
Kuinkas se masiina käyttäytyy ilman mokkulaa?puhaltaa kuumaa,mokkulakin on kuuma.