The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Tulee sit ihan sikahyvää ruokaa :p Siivuttelin pottuja, kesäkurpitsaa, halloumia ja jättiherkkusieiniä uuniin maustettuna ja öljyttynä. Namimaiskis. Muuten voiskin pitää rauhallisen siivous- ja pyykkäyspäivän kotona kun ulkona on kelikin suoraan sieltä esterin kuuuluisasta.
 
IhQ
:wave: Heips! Ei miun sitten onneks tarvinnutkaan olla ku yhes paikas samaan aikaan eikä kahdessa niinku ensin pelkäsin :D

Inannalle iso :hug: Kuulostaa karmeelta taudilta.:(

Vieläkää oo kuulunu mitään sieltä koulusta.: /
 
kahvikirahvi
Tulinko mä oikeasti lapista kotia tuon minikokosen kiukkupersemiehen takia? Koko loman ajan kuulin miten se on ollu kun herran enkeli, mökilläkin kaikki kehu miten ihana ja kiltti se on (kaikki halus leikkiä ja hoitaa sitä kun mää lepäsin ja palauduin matkasta) ja mulle se on sitten kiukutellu muutama tuntia lukuunottamatta perjantaiaamusta asti.

Ei kiristä hermoja ei.
 
Tulinko mä oikeasti lapista kotia tuon minikokosen kiukkupersemiehen takia? Koko loman ajan kuulin miten se on ollu kun herran enkeli, mökilläkin kaikki kehu miten ihana ja kiltti se on (kaikki halus leikkiä ja hoitaa sitä kun mää lepäsin ja palauduin matkasta) ja mulle se on sitten kiukutellu muutama tuntia lukuunottamatta perjantaiaamusta asti.

Ei kiristä hermoja ei.
Lapsi kiukuttelee sille, jonka se kokee turvalliseksi ja läheiseksi, useimmiten se on äiti. PP vaan osoittaa mieltään, kun olit pitkään pois, kyllä se siitä rauhottuu taas :)
 
kahvikirahvi
Hahhhahaa oon ihan tallapää :D En tunnistais flirttiä vaikka se löis mua naamaan.
Mie juttelin muutama viikko sitten netissä yhen typykän kanssa ja puhuttiin että käyään joku kerta kahvilla ja sitä rataa, nyt ilmottelin että oon palautunu reissuiltani että voi ilmotella kunhan ehtis tavata, ja se vastas että "Voidaanko nähä ihan vaan kavereina, me ollaan puhuttu eksän kansa että palattais yhteen ja ollaan etsimässä asuntoa. Mutta jos haluat nähä sitä huolimatta? :)" Olin vähän että wtf, mitähän mulla on menny ohi :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä