Valvontaviranomaisena olo juhannuksenakin, vähän väsyttää, valvonnan lisäksi valvoin.
Joten siirryn kirjalliseen seuraan ja toivottavasti unienkin:wave:
Öitä :kiss:. Leukaperiä tuntuu kiskovan täälläkin. On siis aika siirtyä Masan armoille.Valvontaviranomaisena olo juhannuksenakin, vähän väsyttää, valvonnan lisäksi valvoin.
Saanko kertoa vai onko tää inhottavaa?Tuutti sähähti ku Nykä tuli sänkyyn, mutta eiköhän niistä vielä toverit tuli. Tuutti tykkäs veljen amerikanbuldogistakin niin hassua että se lajitoverille noin laittaa hanttiin Vai johtuisko sukupuolieroista.
tuota on näin maanantaisin liikkeelläHuomenta. Mukavuudenhalu/laiskuus/väsymys/ säätilaärtymys/ fillarointihaluttomuus vs. töihinmeno.
Huoh.
on.tuota on näin maanantaisin liikkeellä
:hug:Huomenta. Mukavuudenhalu/laiskuus/väsymys/ säätilaärtymys/ fillarointihaluttomuus vs. töihinmeno.
Huoh.
Näytitkö kenties hiekkalaatikolta?Yö on jännittävää aikaa. Tuutikki pissas mun päälle.
Siltä vaikuttaa.Näytitkö kenties hiekkalaatikolta?
Vauvoille käypi vahinkoja, siitä kasvaa yli varmasti. On se vaan söpö tommonen kissanlapsi :heart: Mää olin vastikään hoitamassa kaverin kissoja, ja nekin oli aika lutusia vaikka ovat vanhoja ja vähän lihaviaSiltä vaikuttaa.
Oma vika kyllä, en muistanu muistuttaa sitä käymisestä. Noi pienet on vähän sellasia että jos ei se hiekkalaatikko oo just nyt tässä vieressä, niin saattaa vahinko käydä. Yleensä toi paljastaa ittensä kohtuullisen hyvin kun se alkaa aina miukumaan hullun lailla ko on hätä niin se on helppo roudata vessaan.
Awwww :heart:vaikka ovat vanhoja ja vähän lihavia
Kissat on useimmiten kyllä somia. Noiki on jo ihan hurjana leikkimässä, ja tuutti isottelee niin mahotonVauvoille käypi vahinkoja, siitä kasvaa yli varmasti. On se vaan söpö tommonen kissanlapsi :heart: Mää olin vastikään hoitamassa kaverin kissoja, ja nekin oli aika lutusia vaikka ovat vanhoja ja vähän lihavia