The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Tosi hankala miettiä mitään tai tuottaa järkevää tekstiä tietokoneella kun toinen syö hiuksia, korivksia, puree nenää ja silmälaseja sekä hyökkää käden kimppuun.
 
Tuutti sähähti ku Nykä tuli sänkyyn, mutta eiköhän niistä vielä toverit tuli. Tuutti tykkäs veljen amerikanbuldogistakin niin hassua että se lajitoverille noin laittaa hanttiin :D Vai johtuisko sukupuolieroista.
Saanko kertoa vai onko tää inhottavaa?

Sukupuolesta riippumati söpöt kisut tappaa kaiken ittensä kokoisen tjsp. Oravaiset on söpöjä rottia joilla on pörröhäntä ja kanahaukat on linnuiksi naamioituneita rottia.

Kisumirrin luonto.

Jos kisumirri (tai koira) ei ensitappamisella tapa minua, niin se johtuu vain siitä, et elikko on joko hyvin fiksu tai hyvin tyhmä.
 
Ei tästä nyt tule mitään,oon sammuttanut koneen miljoona kertaa ja jumittaa vaan.ja katkasee itellään yhteyksiä myös.En jaksa tapella tän kanssa joten sammutan koko helvetinkoneen, Öitä kaikille:kiss:

Ja pitkäkaula,luen ja vastailen myöhemmin mikäli tää kone ei reistailis niin pahasti myöhemmin.
 
Huomenta! Tuolla on yksi ketju, jonka otsikko on Kypsä nainen. Voin kertoa että ainakin tää nainen on totaalisen kypsä kun piti herätä töihin ja muu perhe jäi kuorsaamaan niin että talo tärisee
 
Guten morgen :)

Mä nukuin jotenki huonosti mun käden päällä, koska nyt se särkee silleen, että tekis mieli repiä se irti, nice! Sitte nukuin ilmeisesti liikaa, ku jostain puol 8 asti pyörin tuolla sängyssä, sellasia pikku pätkiä torkahtelin välissä, muttaku ei tahtonu nousta ylös.

Ulkona sataa vettä, paska. Mitähän sitä tänään keksis sitte touhuamista, kun kelikin on tollanen :/
 
Huomenta!

Heikko olo, lihakset kramppaa, päätä särkee, kuumetta ja mikään ei pysy vieläkään sisällä.
Maha on niin kipee, että yksikin hörppy vettä laittaa kyyneleet silmäkulmiin.
Kaikki SATTUU!!!

Perseestä, muista näin ärhäkkää tautia ihan hetkeen olleenkaan :(
 
kahvikirahvi
Näytitkö kenties hiekkalaatikolta?
Siltä vaikuttaa.

Oma vika kyllä, en muistanu muistuttaa sitä käymisestä. Noi pienet on vähän sellasia että jos ei se hiekkalaatikko oo just nyt tässä vieressä, niin saattaa vahinko käydä. Yleensä toi paljastaa ittensä kohtuullisen hyvin kun se alkaa aina miukumaan hullun lailla ko on hätä niin se on helppo roudata vessaan.
 
Siltä vaikuttaa.

Oma vika kyllä, en muistanu muistuttaa sitä käymisestä. Noi pienet on vähän sellasia että jos ei se hiekkalaatikko oo just nyt tässä vieressä, niin saattaa vahinko käydä. Yleensä toi paljastaa ittensä kohtuullisen hyvin kun se alkaa aina miukumaan hullun lailla ko on hätä niin se on helppo roudata vessaan.
Vauvoille käypi vahinkoja, siitä kasvaa yli varmasti. On se vaan söpö tommonen kissanlapsi :heart: Mää olin vastikään hoitamassa kaverin kissoja, ja nekin oli aika lutusia vaikka ovat vanhoja ja vähän lihavia :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä