The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta!

Miten mä olen ylhäällä tähän aikaan:O Nukuin kyllä tosi hyvin,ehkä väsymys ja pari tsihiä autto asiaa. Ja hitsi,näin unta yhestä miehestä mutta mulla ei ollut niitä 7eri sorttia kukkasta tyynyn alla:headwall: Tässäkö mun mahdollisuudet mieheentyä nyt meni:(
 
Huomenta ja ihanaa juhannuspäivää kaikille!

Kävin aamulla 37km fillarilenkin ja nyt mietin mitä tekisin. Yksi lapsista tulee tänään omista juhannusriennoistaan ja pari muutakin tulee ehkä käymään jos kykenevät

Tinkuliini, jos kerran näit jo unta niin ei kai ne yrtit voi olla ratkaiseva tekijä? ;)
 
Huomenta ja ihanaa juhannuspäivää kaikille!

Kävin aamulla 37km fillarilenkin ja nyt mietin mitä tekisin. Yksi lapsista tulee tänään omista juhannusriennoistaan ja pari muutakin tulee ehkä käymään jos kykenevät

Tinkuliini, jos kerran näit jo unta niin ei kai ne yrtit voi olla ratkaiseva tekijä? ;)
Toivottavasti ei ole mut entäs jos on,kuitenkin juhannustaioista kyse:attn:
 
Ihanaa Juhannusta kaikille! :heart:

Mulla oli ihan loistava juhannus, ruoka oli mahtavaa, sitä oli jopa liikaa, keli oli sopiva, tuli saunottua, vihdottua, oltua yrttikylvyssä, tehtyä juhannustaikoja, ja koko päivä touhuiltiin kaikenlaista pihalla.

Jos tänään vielä jatkais samaa rataa, aurinkokin näyttää jo pilkottelevan :)
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch ja famipala
Oho, yllätys! Hämmennyin hiukan kun tulin laittamasta pyykkejä narulle ja ukkokulta istuskeli kaikessa rauhassa popsimassa paahtoleipää ja kahvia. En oo sitten herännyt lainkaan kun hän on yöllä tullut kotiin :LOL: kuittasi vaan että sä nyt et herää vaikka joku kävisi tyhjentämässä talon yöllä

Mikä parasta, en osannut edes kiinnittää huomiota siihen että auto on pihassa
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Inanna ja famipala
Hoitelin huutispisneksiä. Myyminen on hankalaa ja kaikki ei mennyt kaupaksi, mutta nyt kuitenkin jotain. Eräskin huuto päättyi useampi päivä sitten, mutta ostajalla ei ole varaa maksaa kuin joskus ensi viikolla. Huokaus, voi näitä... Ostaminen on onneksi edelleen helppoa :)
 
Äsh,millään viittis soittaa veljelle et ovatko kotona et sopiiko tulla grillailee..omia eväitä tietty mut silti. Pitää varmaan sit mennä vanhuksille et saa edes yhden pihvin grillattuna tänä juhannuksena. jos mulla olis oma piha niin kutsuisin kyllä ihmisiä grillailemaan mut eipä kukaan tunnu kutsuvan. Kavereille en kehtaa itteeni tyrkätä mut veli on eri asia mutta on siihenkin kynnys vaikkakin paljon matalampi kuin kavereille. Haluun grillattua maissia:p
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä