kahvikirahvi
Viisaita sanoja ystäväiseni. Mutta lopeta akottelu.mies voi lähtee Lapista mutta Lappi ei lähe miehestä
pätee myös akkoihin
Viisaita sanoja ystäväiseni. Mutta lopeta akottelu.mies voi lähtee Lapista mutta Lappi ei lähe miehestä
pätee myös akkoihin
Ei me sitten ainakaan nähdä... kun sinne ruutiksen naapuriin muutat.Niin on mutta ei haittaa koska siellä on ihanaa :heart:
No en mä ny heti oo muuttamassa. Töitöi eka. Ja lappi ei työllisyystilanteesta ainakaan oo kuuluisa. Mut tuu lomallas?Ei me sitten ainakaan nähdä... kun sinne ruutiksen naapuriin muutat.
Sulla oli lapsivapaat just sillon kun mulle ei sovi. ja viimenen viikko on auki vielä silleen et mua "pikkusen" pyydettiin reissuun en tosin tiedä miten vakavasti kutsu esitettiin ja sit vielä se että sopiiko aikataulut yhteen kun lomat menee porrastetusti. Eli pitäs tulla joko heti kun loma alkaa tai sitten arkena.No en mä ny heti oo muuttamassa. Töitöi eka. Ja lappi ei työllisyystilanteesta ainakaan oo kuuluisa. Mut tuu lomallas?
Nykä on kotona ku täällä on koirakin.onkos kirahvin kisut tavanneet jo toisensa vai onko nykä jossain muualla kuin mökillä?
Mää pystyn kyl vaihtaan lapsivapaita ämpärin kaa ja meillä on ohjelmat jo ohjelmoitu niin kerro vaan koska sulle sopii niin nähdään! Ja saa meille arkena tai puolikasviikonloppuinakin tulla jos ei häiriinny lapsen läsnäolosta. Eipä yritetä tehä asioita liian vaikeeksi rakas kihlattuni!Sulla oli lapsivapaat just sillon kun mulle ei sovi. ja viimenen viikko on auki vielä silleen et mua "pikkusen" pyydettiin reissuun en tosin tiedä miten vakavasti kutsu esitettiin ja sit vielä se että sopiiko aikataulut yhteen kun lomat menee porrastetusti. Eli pitäs tulla joko heti kun loma alkaa tai sitten arkena.
Saapa nähdä miten kisuilla alkuun meneeNykä on kotona ku täällä on koirakin.
Näki ne aamulla hetken mutta Tuutikki sähisi ja ajo sen nurkkaan sunnuntaina sit loppuelämän tutustuminen.
Ei nukuta enää:Ääh loppus jo tää juhannus |O Oon töissä ja mua nukuttaa niin, että meinaa taju lähtee.
Duunipaikan filtteri blokkaa sun ystävällisen valvotusyrityksen : /Ei nukuta enää:
[video=youtube;Jqk1Ga8-n3Y]http://www.youtube.com/watch?v=Jqk1Ga8-n3Y[/video]
The Mysterious Case of Elisa Lam - The Vigilant Citizen
Joo täällä on blokattu ainaki youtube, pelisivuja ja face ja varmaan paljon muutakin. Ois ne varmaan tämänki estäny, mut eivät oo hoksanneet :xmas:Äh, perkeleen valveutuneet työnantajat. Vaikka kyse ei ollutkaan mistään aikuisviihdesivustosta.
Mun työnantaja vaan maksaa puolet puhelinlaskusta, eikä ollenkaan kyseenalaista missä sitä näppäillään työaikana mobiililaitteilla...Joo täällä on blokattu ainaki youtube, pelisivuja ja face ja varmaan paljon muutakin. Ois ne varmaan tämänki estäny, mut eivät oo hoksanneet :xmas:
Jotain otsikoita sain näkyviin, vai murhajuttuja. Meinasikko pelotella mut hereille?Mun työnantaja vaan maksaa puolet puhelinlaskusta, eikä ollenkaan kyseenalaista missä sitä näppäillään työaikana mobiililaitteilla...
Mut jos haluat tietää mitä kummittelin, niin googlaa Elisa Lam case.
No joo! Katos jos oot viittä vaille nukahtamassa, niin tää mysteerikeissi saa sun aivot ainakin pysyy hereillä. On nimittäin aika ufo.Jotain otsikoita sain näkyviin, vai murhajuttuja. Meinasikko pelotella mut hereille?
Pitääpä tutustua aamulla kotikoneelta, jospa se valvottaa mua sit ens yön =)No joo! Katos jos oot viittä vaille nukahtamassa, niin tää mysteerikeissi saa sun aivot ainakin pysyy hereillä. On nimittäin aika ufo.