The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No en mä ny heti oo muuttamassa. Töitöi eka. Ja lappi ei työllisyystilanteesta ainakaan oo kuuluisa. Mut tuu lomallas?
Sulla oli lapsivapaat just sillon kun mulle ei sovi. ja viimenen viikko on auki vielä silleen et mua "pikkusen" pyydettiin reissuun en tosin tiedä miten vakavasti kutsu esitettiin ja sit vielä se että sopiiko aikataulut yhteen kun lomat menee porrastetusti. Eli pitäs tulla joko heti kun loma alkaa tai sitten arkena.
 
kahvikirahvi
Sulla oli lapsivapaat just sillon kun mulle ei sovi. ja viimenen viikko on auki vielä silleen et mua "pikkusen" pyydettiin reissuun en tosin tiedä miten vakavasti kutsu esitettiin ja sit vielä se että sopiiko aikataulut yhteen kun lomat menee porrastetusti. Eli pitäs tulla joko heti kun loma alkaa tai sitten arkena.
Mää pystyn kyl vaihtaan lapsivapaita ämpärin kaa ja meillä on ohjelmat jo ohjelmoitu niin kerro vaan koska sulle sopii niin nähdään! Ja saa meille arkena tai puolikasviikonloppuinakin tulla jos ei häiriinny lapsen läsnäolosta. Eipä yritetä tehä asioita liian vaikeeksi rakas kihlattuni!
 
Spencer Hastings
Joo täällä on blokattu ainaki youtube, pelisivuja ja face ja varmaan paljon muutakin. Ois ne varmaan tämänki estäny, mut eivät oo hoksanneet :xmas:
Mun työnantaja vaan maksaa puolet puhelinlaskusta, eikä ollenkaan kyseenalaista missä sitä näppäillään työaikana mobiililaitteilla... :D

Mut jos haluat tietää mitä kummittelin, niin googlaa Elisa Lam case.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä