The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;30019578:
Voi olla,että miutama juhannusjuoma jo tekee sen,etten minäkään tykkää tuosta tinkun mekosta. Mut makuja on monia :)

Makuja on monia ja siksi sanoinkin et rehellisiä mielipiteitä. Mulle on jo paljon et joku kolttu olis päällä kun en sellasia käytä.Mut en nyt haluis mitään jakkupukuakaan laittaa. oon katellut kaupois noita kolttuja ja sovitellu mut en tykkää mistään ja mikään ei istu mulle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;30019606:
Ja kun livenä näkisin,niin voisin olla jo toista mieltä :)
Nyt sää vaan yrität pehmennellä edellistä viestiä:D Mut oikeesti,mielipiteitä kysyin ja rehellisiä sellaisia. Tosin toi nyt ei ole vielä lopullinen mut jos ei muuta löydy niin sit menen varmaan tossa,kyllä sillä nyt yhen illan menee. Ahdistaa muutenkin kun on kolttu päällä,ei ole mun juttuni.
 
Tohvelieläin
Nyt sää vaan yrität pehmennellä edellistä viestiä:D Mut oikeesti,mielipiteitä kysyin ja rehellisiä sellaisia. Tosin toi nyt ei ole vielä lopullinen mut jos ei muuta löydy niin sit menen varmaan tossa,kyllä sillä nyt yhen illan menee. Ahdistaa muutenkin kun on kolttu päällä,ei ole mun juttuni.
Soon tämä savolaisuus sitä :D
Mut moni asia parempi,kun livenä näkee. Ettäs tiiät!
 
En ole ikinä mekkoa käyttänyt mitä nyt ehkä kersana joskus mut en kyllä muista silloinkaaan et olisin käyttänyt jotain puolihameita olen käyttänyt mut en ikinä mekkoa. Siksi en tunne oloani kotoisaksi tollasissa ja varsinkaan missään kevyissä liehuvissa.ja jos en tunne oloa hyväks niin sitten se näkyy naamasta.
No entäs jos sitten laitat jonkun kivan housupuvun :)?

Juhlissa mun mielestä pitää olla kivaa. Siis sekä mielellä että kropalla. Ja - kuten sanoit tinkuliini - jos päällä ei ole itseä miellyttävä asu, niin se näkyy kyllä ulospäin, valitettavasti.

Joten mitäs jos kävisit kattomassa jotain housupukua, rentoa sellaista, missä sulla olis hyvä olla. Liikkeessä varmasti osaavat sua ammattitaidolla opastaa ja etsiä sulle sopivia vaihtoehtoja, mitä valita :).
 
No entäs jos sitten laitat jonkun kivan housupuvun :)?

Juhlissa mun mielestä pitää olla kivaa. Siis sekä mielellä että kropalla. Ja - kuten sanoit tinkuliini - jos päällä ei ole itseä miellyttävä asu, niin se näkyy kyllä ulospäin, valitettavasti.

Joten mitäs jos kävisit kattomassa jotain housupukua, rentoa sellaista, missä sulla olis hyvä olla. Liikkeessä varmasti osaavat sua ammattitaidolla opastaa ja etsiä sulle sopivia vaihtoehtoja, mitä valita :).
Housupuku kuulostaa ihan hyvältä mutta missäs kaupoissa sellasia myydään...? En kuitenkaan halua mitään tönötys jakkupukua.

Nää juhlat on nyt pakollienen paha joten suoraan sanottuna en viittis kauheesti laittaa rahaa näihin kekkereihin vaikka ne tuliskin itselle käytettäväksi.kauan en siellä aio homehtua,käyn naamaani näyttämässä ja syön ja erityisesti juon ja sit kömmin autoon nukkumaan ja oottamaan kuskia:D
 
Housupuku kuulostaa ihan hyvältä mutta missäs kaupoissa sellasia myydään...? En kuitenkaan halua mitään tönötys jakkupukua.

Nää juhlat on nyt pakollienen paha joten suoraan sanottuna en viittis kauheesti laittaa rahaa näihin kekkereihin vaikka ne tuliskin itselle käytettäväksi.kauan en siellä aio homehtua,käyn naamaani näyttämässä ja syön ja erityisesti juon ja sit kömmin autoon nukkumaan ja oottamaan kuskia:D
No ihan samassa kaupassa myydään kuin niitä juhlamekkojakin :D. Ja helpommalla pähkäilyllä pääset kun otat myyjän tarjoaman avun heti vastaan ja kerrot mitä haet ja minkälaiseen käyttötarkotukseen. Mitään pönötystönöys jakkupukua en ajatellutkaan vaan nimen omaan sellaista ajatonta rentoa kokonaisuutta, mikä olis muunneltavissa helposti moneen menoon soveltuvaksi.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä