Tohvelieläin
Voi olla,että miutama juhannusjuoma jo tekee sen,etten minäkään tykkää tuosta tinkun mekosta. Mut makuja on monia
Ei ole kun en käytä kolttuja. Enkä tykkää mistään värikkäistä kukkamekoista yhtään. Mutta kun häissä pitää olla kolttu eikä saa mennä farkuissaTinku, tuo mekko ei ole mun makuun. Ei ole mitään nätimpää?
Privana saa laittaa jotain muuta kuvaa.
Todellakin käy,mää en tykkää kanssa ja farkkuja vaan kaapit täynnäMie tuun alasti kun en tykkää mekoista eikä puku sovi mulle Käykö farkut?
Alkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;30019578:Voi olla,että miutama juhannusjuoma jo tekee sen,etten minäkään tykkää tuosta tinkun mekosta. Mut makuja on monia
Ja kun livenä näkisin,niin voisin olla jo toista mieltäMakuja on monia ja siksi sanoinkin et rehellisiä mielipiteitä. Mulle on jo paljon et joku kolttu olis päällä kun en sellasia käytä.Mut en nyt haluis mitään jakkupukuakaan laittaa. oon katellut kaupois noita kolttuja ja sovitellu mut en tykkää mistään ja mikään ei istu mulle.
Nyt sää vaan yrität pehmennellä edellistä viestiä Mut oikeesti,mielipiteitä kysyin ja rehellisiä sellaisia. Tosin toi nyt ei ole vielä lopullinen mut jos ei muuta löydy niin sit menen varmaan tossa,kyllä sillä nyt yhen illan menee. Ahdistaa muutenkin kun on kolttu päällä,ei ole mun juttuni.Alkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;30019606:Ja kun livenä näkisin,niin voisin olla jo toista mieltä
Laita tuo jos et osta uutta mekkoa. En ajatellut mitään värikästä kukkamekkoa.Ei ole kun en käytä kolttuja. Enkä tykkää mistään värikkäistä kukkamekoista yhtään. Mutta kun häissä pitää olla kolttu eikä saa mennä farkuissa
Soon tämä savolaisuus sitäNyt sää vaan yrität pehmennellä edellistä viestiä Mut oikeesti,mielipiteitä kysyin ja rehellisiä sellaisia. Tosin toi nyt ei ole vielä lopullinen mut jos ei muuta löydy niin sit menen varmaan tossa,kyllä sillä nyt yhen illan menee. Ahdistaa muutenkin kun on kolttu päällä,ei ole mun juttuni.
No meen ensviikolla vielä kiertelee vähän muualle kuin täällä niin katotaan mitä löytyy mut jos ei niin toi saa kalvata sitten.Laita tuo jos et osta uutta mekkoa. En ajatellut mitään värikästä kukkamekkoa.
Ei mun makuuni.Ajattelin jotain tämän tyylistä.
Mulla ei ole vartaloa tohon ja muutenkaan en tykkää tollasesta mut makuasia sekin.mää tykkäisin tosta ikiunen linkkaamasta mekosta
En mäkään ihan tuollasta ostais vaan jotakin tuon suuntaista, Yhtä juhlavaa kuitenkin.Ei mun makuuni.
Vai ei ole vartaloa..Mulla ei ole vartaloa tohon ja muutenkaan en tykkää tollasesta mut makuasia sekin.
Mekot on perseestä.
En ole ikinä mekkoa käyttänyt mitä nyt ehkä kersana joskus mut en kyllä muista silloinkaaan et olisin käyttänyt jotain puolihameita olen käyttänyt mut en ikinä mekkoa. Siksi en tunne oloani kotoisaksi tollasissa ja varsinkaan missään kevyissä liehuvissa.ja jos en tunne oloa hyväks niin sitten se näkyy naamasta.Mekot on perseestä.
No entäs jos sitten laitat jonkun kivan housupuvun ?En ole ikinä mekkoa käyttänyt mitä nyt ehkä kersana joskus mut en kyllä muista silloinkaaan et olisin käyttänyt jotain puolihameita olen käyttänyt mut en ikinä mekkoa. Siksi en tunne oloani kotoisaksi tollasissa ja varsinkaan missään kevyissä liehuvissa.ja jos en tunne oloa hyväks niin sitten se näkyy naamasta.
Housupuku kuulostaa ihan hyvältä mutta missäs kaupoissa sellasia myydään...? En kuitenkaan halua mitään tönötys jakkupukua.No entäs jos sitten laitat jonkun kivan housupuvun ?
Juhlissa mun mielestä pitää olla kivaa. Siis sekä mielellä että kropalla. Ja - kuten sanoit tinkuliini - jos päällä ei ole itseä miellyttävä asu, niin se näkyy kyllä ulospäin, valitettavasti.
Joten mitäs jos kävisit kattomassa jotain housupukua, rentoa sellaista, missä sulla olis hyvä olla. Liikkeessä varmasti osaavat sua ammattitaidolla opastaa ja etsiä sulle sopivia vaihtoehtoja, mitä valita .
No ihan samassa kaupassa myydään kuin niitä juhlamekkojakin . Ja helpommalla pähkäilyllä pääset kun otat myyjän tarjoaman avun heti vastaan ja kerrot mitä haet ja minkälaiseen käyttötarkotukseen. Mitään pönötystönöys jakkupukua en ajatellutkaan vaan nimen omaan sellaista ajatonta rentoa kokonaisuutta, mikä olis muunneltavissa helposti moneen menoon soveltuvaksi.Housupuku kuulostaa ihan hyvältä mutta missäs kaupoissa sellasia myydään...? En kuitenkaan halua mitään tönötys jakkupukua.
Nää juhlat on nyt pakollienen paha joten suoraan sanottuna en viittis kauheesti laittaa rahaa näihin kekkereihin vaikka ne tuliskin itselle käytettäväksi.kauan en siellä aio homehtua,käyn naamaani näyttämässä ja syön ja erityisesti juon ja sit kömmin autoon nukkumaan ja oottamaan kuskia