The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Huoh, vihdoin löysin paikat niille kirjahyllyn osille..tai no, melkein ainakin. Tungin toisen lastenhuoneeseen ja toisen eteiseen :)
Eli kukaan ei sitä nyt sitten ole hakenut/ostanut niin pitää se taso viedä kierrätyskeskukseen ja ne muut ylimäärävermeet. Sais joskus ees kämpän järjestykseen taas...

Toivotaan että tinkun paketti löytyy..laita matkahuoltoon viestiä takas/soita että mikä tää tämmöinen viesti oikeen on olevinaan?? :)
 
Phuuh!

Oon koko päivän pyörinyt kun viitapiru, ja viel ois keittiö vaille puunausta.
Operaatio "koirankarvavapaamakuuhuone" suoritettu.
Sohva pesty, kaikki mahdollinen imuroitu, pölyt pyyhitty lattialistoja ja kattoparruja myöten ja wc hinkutettu seiniä myöten.
Lattiat on pesty, kaikki petivaatteet yms tuuletettu ja pöllytetty.

Parit tuskaset supistukset pakotti nyt hetkeks huokaseen.
Kaffetta ja palstaa, sitten loppurutistus ja mie oon niiiiiin ansainnut huomisen Juhannuksen alotuksen. Ja ison, ison, ison jäätelön itselleni :p
 
IhQ
Pitäiskö miunkin valittaa kaverina :) en kyl taija jaksaa nyt...
Yritän saaha sukkaa aikaseks :D

Huomiseks tarttis keksiä kaikki mahdolliset ja mahdottomat kysymykset lääkärille kun semmoisen luo kerrankin pääsee. Käyn siis taas osastolla lääkityksellä ja kerran vuodessa on lääkärikäyntikontrolli..
 
Moro, mitäs teille ?
Saanko miekin valittaa, olkapää ja niska on kipee, lääkäri laittoi eilen kortisonia olkapäähän enkä saanu sairaslomaa.

Vastapainoksi ruikutukselle, me saahaan vuokranantajalta uusi uuni ja mun elloksen paketti tuli ja mies siivosi :)
 
Moro, mitäs teille ?
Saanko miekin valittaa, olkapää ja niska on kipee, lääkäri laittoi eilen kortisonia olkapäähän enkä saanu sairaslomaa.

Vastapainoksi ruikutukselle, me saahaan vuokranantajalta uusi uuni ja mun elloksen paketti tuli ja mies siivosi :)
Mitäs tänne,mulla ollut tunnerikas viikko niin hyvässä kuin pahassakin. Mut elämä on.
Olipas kurja lekuri kun ei antanut sulle saikkee:hug:
Mut kiva kun vuokranantaja on ollut hyvällä päällä:) Mun elloksen paketti on kadonnut johonkin..ei ole tullut vaikka oon tilannut sen jo 9.6. Ikinä enää tilaa ellokselta:kieh:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä