The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vie-ras
Ohjelman piiriin kuuluvan laturin voi käydä vaihtamassa ilmaiseksi uuteen Applen valtuuttamassa huoltoliikkeessä tai 18.6. alkaen myös Applen matkapuhelinoperaattorikumppanilla.

Viallisen laturin tunnistaa sen mallinumerosta sekä virtalähteen piikkien välissä olevan CE-merkinnän väristä. Vialliset laturit ovat mallia A1300 ja kirjaimet CE ovat tummanharmaat. Uudemman laturin malli on A1400 ja kirjainten CE ääriviivat ovat harmaat.
Applen uudempi A1400-virtalähde

Viallisen laturin voi vaihtaa uuteen Applen valtuuttamassa huoltoliikkeessä tai operaattorikumppanilla. Itse laturin lisäksi mukaan täytyy ottaa iPhone, jonka mukana laturi on tullut, sillä iPhonen sarjanumero tarkastetaan vaihdon yhteydessä. Siihen asti, että laturin on käynyt vaihtamassa, voi puhelinta ladata esimerkiksi tietokoneen USB-portin kautta.

http://mobiili.fi/2014/06/13/iphonen-latureissa-ylikuumenemisriski-apple-kaynnisti-vaihto-ohjelman/
 
vierailevatähti
Asiankannattaja, se että sinä olet ollut paskamainen juoppo exvaimollesi, ei tarkoita sitä että kaikki miehet olisivat huonoja. Eikö voi olla iloinen toisen puolesta jos on tavannut mukavan miehen? Aika inhoittavaa tuommoinen latistaminen.
 
Eilen kun ihmettelin et missä se mun elloksen paketti viipyy niin nyt oli säpössa viesti matkahuollosta mut ei se auennut tai siis et se viesti oli tyhjä. Mistä mä nyt tiedän mihin se on tullut ja millä numerolla mä sen sieltä jostain saan?! Tuleekohan siitä vielä lappu missä selvät sävelet?

Muoks: eiku toi olikin zalandon tilaus ja sen saa hakea vaikka jo tänään. Missäköhän se ellos sitten viipyy??!!
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä