*kahvit näppiksellä*No sitä samaa minäkin olen yrittänyt itselleni yön hiljaisina tunteina hokea.:xmas:
*kahvit näppiksellä*No sitä samaa minäkin olen yrittänyt itselleni yön hiljaisina tunteina hokea.:xmas:
Liukuvärjäys voisi olla hieno .Liukuvärjäys?
Sori ku oon niin utelias, ei oo pakko kertoa jos ei taho.
Väärä instrumentti.Kai se säkkijärven polkka mielletään nimenomaan haitaribiisiksi ja siitä tulee mieleen lavatanssit tai joku juhannuskokko jonka ympärillä tanssitaan haitarin soittaessa Säkkijärven polkkaa
Tosi päheitä!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30014044:Liukuvärjäys voisi olla hieno .
mun juhannusvelvollisuuteni alkavat vasta perjantaina :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30014032:Teidän edustustilaisuudet kuulostavat paljon miellyttävimmiltä kuin Velhottaren velvollisuudet. Minulle on langetettu sangen vakamielinen velvollisuus saapua torstaina anivarhain pohtimaan loitsujen livauttamisia :kieh:.
Kaikki lienee jo poistumassa torstaina Juhannuksen juhlintaan . Torstaina olisi voinut sangen kevytmieliseksi heittäytyä palatsin maiden riemuihin .
No ei oo sullakaan helppoo.:|Väärä instrumentti.
Mä olen soittanu sadat häävalssit haittarilla. Vaan ei o naisia jonossa ovella.
Yleensä leikin runpalia, mut naiset karttaa silti.
Olen jopa nöyrtynyt soittamaan bassoa (rahasta, ei nuoteista)
Kauheeta.
Ei liukuvärjäystä. Katotaan nyt sitten kun olen siellä käynyt et mitä tapahtuu mut se väri nyt on se pääasia miksi menen.Liukuvärjäys?
Sori ku oon niin utelias, ei oo pakko kertoa jos ei taho.
no milloimpa se miehille olis ollu?No ei oo sullakaan helppoo.:|
Saahan teidän ylhäisyytenne olla vielä aamusta "aavistuksen" voipunut? Sillä noidan juomat saattavat olla äkäisiä. Toisaalta lupaan, että olemme erittäin kauniiksi itsemme juoneita ennen kotiutumista :xmas:.mun juhannusvelvollisuuteni alkavat vasta perjantaina :xmas:
Onpas upeet!Tosi päheitä!
saa:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30014087:Saahan teidän ylhäisyytenne olla vielä aamusta "aavistuksen" voipunut? Sillä noidan juomat saattavat olla äkäisiä. Toisaalta lupaan, että olemme erittäin kauniiksi itsemme juoneita ennen kotiutumista :xmas:.
The ketju - Vastaa ketjuunno milloimpa se miehille olis ollu?
Niih. Ei ole.No ei oo sullakaan helppoo.:|
Lähtisimmekö siis torstai iltana teidän alamaisia ilahduttamaan .saa:xmas:
Laitettaisko sulle tollaset?Onpas upeet!
Tule mukaan .onks prinsessa ja köpsykkä lähdössä yhessä bilettää?
Eivät lähde mihinkään ilman minua.onks prinsessa ja köpsykkä lähdössä yhessä bilettää?
The ketju - Vastaa ketjuun
No eihän teidän tartte avata kun suunne niin naisia kaatuu kun heinät pelolla niittoaikaan. Enkä nyt tarkota että teidän suuhygieenia olis jotenkin puuttellinen.
ootte liian kaukanaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30014114:Tule mukaan .
sanotaanko, että se voisi olla sellainen valvontakierros, jossa tutkitaan miten paljon alamaiset käyttävät alkoholia ja testaamaan millaisia juomia ylipäänsä on tarjolla.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30014108:Lähtisimmekö siis torstai iltana teidän alamaisia ilahduttamaan .
Mulle kanssa, mutta ei punaisena. Punainen väri ei pysy miulla sitten mitenkään. Mikäs yhdistettäisiin tummiin hiuksiin?Laitettaisko sulle tollaset?
Ei ole tämä alamainen kotosalla.:|Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30014108:Lähtisimmekö siis torstai iltana teidän alamaisia ilahduttamaan .
Joo jos olis tollaset yhtä upeet ja paksut hiukset muutenkin,nyt on vaan ohkanen liru. Tolla sais jo jonkun kakslahkeisenkin huomioin taatusti vaikka naama olis ku petolinnun perse.Laitettaisko sulle tollaset?