Mdx
Daryl on nykyään ihastunut Bethiin, eikä välitä enää CarolistaNo. Etsisin tietysti Daryl Dixonin! Minä olisin Carol, koska näytänkin aika paljon häneltä. Rick voisi olla ihan varteenotettava turva myös.
Daryl on nykyään ihastunut Bethiin, eikä välitä enää CarolistaNo. Etsisin tietysti Daryl Dixonin! Minä olisin Carol, koska näytänkin aika paljon häneltä. Rick voisi olla ihan varteenotettava turva myös.
Onks Beth se joka hengaa sen kinuskin kanssa?Daryl on nykyään ihastunut Bethiin, eikä välitä enää Carolista
Eikun se sen blondi sisko. Ja eikös se Glenn ole korelainen eikä kinuskiOnks Beth se joka hengaa sen kinuskin kanssa?
En ole vielä päässyt noin pitkälle sarjassa.
Ei kun sen pikkusisko, sellanen söpö pitkähiuksinen blondi.Onks Beth se joka hengaa sen kinuskin kanssa?
En ole vielä päässyt noin pitkälle sarjassa.
Merle sanois tohon että what ever!Eikun se sen blondi sisko. Ja eikös se Glenn ole korelainen eikä kinuski
Älä viitsi morkata, älä jaksa kettuilla /ei koska siinä luki että sun pitää vislauksen lisäksi laulaa se lause rimmaten joten ei päde se sun etus
Merle oli vain katkera, koska oli se rumempi veli!Merle sanois tohon että what ever!
Ai niinhän se olikin joo! Se blondi hoitaa sitä Rickyn vauvaa ja laulaa kauniisti.Ei kun sen pikkusisko, sellanen söpö pitkähiuksinen blondi.
http://m.youtube.com/watch?v=LNbV8mjba7EMerle oli vain katkera, koska oli se rumempi veli!
osuma hahaÄlä viitsi morkata, älä jaksa kettuilla /
mä en ansaitse noita sanoja, sulta kuulla /
kato peiliin ja mieti jätkä mitä sä heität, koska kettuillessas kaiken hyvän itsestäs peität /:kiss:
*korkeelta ja kovaa*
Kyllä. Mitä itse katsot?Oikeastiko katsotte tuollaisia höpötyksiä??
Henk. koht. miljoonasti mieluummin kun esim. salkkareita, kaunareita tai jotain muita tyhjänpäiväsiä kilkkareita ja talkkareitaOikeastiko katsotte tuollaisia höpötyksiä??
Veikkaan, että aika moni nainen olisi saman tyypin perään, joten kova olisi kilpailuZombie Apocalypsen koittaessa Daryl on niin mun (sorry tytöt)
*Kuolaa*
Se voi olla...Veikkaan, että aika moni nainen olisi saman tyypin perään, joten kova olisi kilpailu
Oikein hyvää viihdettä.Oikeastiko katsotte tuollaisia höpötyksiä??
Claimed. You have to say claimed!Zombie Apocalypsen koittaessa Daryl on niin mun (sorry tytöt)
*Kuolaa*