ZOMBIT TULEE! mutta mitä sinä tekisit? (kysely)

  • Viestiketjun aloittaja apua ne on täällä!
  • Ensimmäinen viesti
"Sirkkeli"
sovittiiin rajat nih eläpäs nyt heti sniikkaile ja värvää lisää solttuja ryhmääsi. Tajuus 4 sirkkeli auringossa on kivempi kylpeä :D itä siivesssä missä lispetti on paistaa aurinko vähemmän aikaa
No mä saan auringosta ihottumaa, niin en siitä niin välitä :D Mun pitää ostaa joku aseenkaltainen vielä, niin on jotain hyötyä. Mä olen hyvä tähtäämään. Nyt alkoi varustautuminen, jumatsuka ;)
Eihän nuo hukkaan mene. Jos zombiet ei tule, niin ryssät ainakin tulee...
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
[QUOTE="Sirkkeli";30011497]No mä saan auringosta ihottumaa, niin en siitä niin välitä :D Mun pitää ostaa joku aseenkaltainen vielä, niin on jotain hyötyä. Mä olen hyvä tähtäämään. Nyt alkoi varustautuminen, jumatsuka ;)
Eihän nuo hukkaan mene. Jos zombiet ei tule, niin ryssät ainakin tulee...[/QUOTE]

Meillä on hieno ampumarata, aseista nyt puhumattakaan. Ak 47:lla saat aloitella.:xmas: Son varma ja helppo ase. Zombiet on etupihalla ja Igor idänihmeet takapihalla, saat ihan ite päättää kumpia pätkit.:D
 
"hmm"
odottaisin kotona joitain aikoja seuraten tilannetta. jos se pahenee eikä pelastusta valtiolta tms näy, joutuneisin lopettamaan eläimeni humaanisti välttääkseni niiden raatelu- tai nälkäkuoleman. sitten keräisin välttämättömät varusteet messiin, pukeutuisin mahdollisimman suojaavasti paksuihin materiaaleihin päästä varpaisiin ja lähtisin todennäköisesti ensiksi raidaamaan joitain kauppoja, hakien parempia tarvikkeita, sitten etsimään vahvaa suojapaikkaa josta pääsee helposti pakoon ja jossa voisi olla muitakin, muttei liikaa ettei yksi tartunta aiheuttaisi totaalista kaaosta niinkuin jossain täyteen ahdetussa väestönsuojassa.

jossain vaiheessa tulnee eteen pakottava tarve siirtyä maastoa pitkin etsien seuraavaa paikkaa, niin vietettäisiin miehen kanssa tietenkin sellaista ihkua postapokalyptisromanttista leirielämää. :D
 
Meidän vuokra-isännällä on tuossa pihassa tuommonen vanha navetta jonka molemmat ovet on tiukasti munalukoilla säpissä. Ja ikkunoiden edessä laudat. Kukaan ei oo asukkaista nähnyt mitä se säilöö siellä.

Onkohan se tehnyt Hershelit ja säilöö siellä zombeiksi muuttunutta sukuaan :O
Se on muutenkin vähän kumma tyyppi :snotty:
Hyiii. Pitääkin olla kättä pitempää mukana kun lähistöllä hiippailee.
 
  • Tykkää
Reactions: BlackDahlia
Meidän vuokra-isännällä on tuossa pihassa tuommonen vanha navetta jonka molemmat ovet on tiukasti munalukoilla säpissä. Ja ikkunoiden edessä laudat. Kukaan ei oo asukkaista nähnyt mitä se säilöö siellä.

Onkohan se tehnyt Hershelit ja säilöö siellä zombeiksi muuttunutta sukuaan :O
Se on muutenkin vähän kumma tyyppi :snotty:
Hyiii. Pitääkin olla kättä pitempää mukana kun lähistöllä hiippailee.
Varmaan siellä roikuskelee jotain makaaberia taksidermiaa... ;>
 
ensin keräisin varastosta kaikki miehen kirveet viikatteet & raivaussahat, sen jälkeen kyökistä pilaantumattomat ruokatarvikkeet & lääkkeet.
sitten lukkiutuisin lasten kanssa odottamaan alakerran vessaan (jonka ikkunasta ei mahtuisi kuin anorektinen kääpiözombi ) ja lähettäisin miehen hakemaan autoa saatesanoin "muista, että humautat sitten PÄÄHÄN!!!!vampyyrejä lsketään sydämmeen, kummituksia hutkitaan rautalapiolla & zombeilta tuhotaan aivot".
tämän jälkeen yrittäisimme päästä miehen veljen luo jossa pitäisi olla pyssyjä, veli kun asehullu :D asuu myös niin metsän keskellä, että voisimme pitää siellä hengähdystauon ! jatkoa mietittäisiin sitten
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Inanna
"totuus on"
Äh, olen nyt hieman tosikko mutta
miten voi jokin tv-sarja saada ihmiset noin aivopestyiksi? Ihan sama kuin ihmiset miettisivät, mitä tekevät jos vaikka jääkausi olisi alkamassa?
Voi kun kaikki olisivat miettineet yhtä intensiivisesti vaikkapa sikainfluenssarokotteen haittoja ja sitä pelolla hallitsemista, jota lääkeyhtiöt median avulla teki...
 
Se vartioitu kylä walking deadissa oli hyvä idea, vankilaa kivampi! Sinne vaan asustamaan isompikin yhteisö, aluetta vois laajentaa tarpeen mukaan. Kylässä olis säännöt ja järjestys, jotta kaikilla olis turvallista elellä. Ja sinne kansan äänestyksellä valittais residentti ja hallitus, ei kait me ilman sitä pärjättäis.:D
 
[QUOTE="totuus on";30012199]Äh, olen nyt hieman tosikko mutta
miten voi jokin tv-sarja saada ihmiset noin aivopestyiksi? Ihan sama kuin ihmiset miettisivät, mitä tekevät jos vaikka jääkausi olisi alkamassa?
Voi kun kaikki olisivat miettineet yhtä intensiivisesti vaikkapa sikainfluenssarokotteen haittoja ja sitä pelolla hallitsemista, jota lääkeyhtiöt median avulla teki...[/QUOTE]

Ei kait mielikuvitus koskaan oo pahasta.:O Vähän vastapainoa "tylsälle" todellisuudelle.:)
 
"totuus on"
Ei kait mielikuvitus koskaan oo pahasta.:O Vähän vastapainoa "tylsälle" todellisuudelle.:)
Mut miks mielikuvitella pahoja asioita? Sitä en ymmärrä, en negatiivisista asioista. Eri asia, jos mielikuvitus olisi käytettynä hyvään ja hyvien asioiden kuvitteluun. Tuollainen saa pahaa jälkeä ihmisen alitajunnassa ja media on taas kerran huiputtanut ja onnistunut tavoitteessaan.
 
9MM
[QUOTE="totuus on";30012420]Mut miks mielikuvitella pahoja asioita? Sitä en ymmärrä, en negatiivisista asioista. Eri asia, jos mielikuvitus olisi käytettynä hyvään ja hyvien asioiden kuvitteluun. Tuollainen saa pahaa jälkeä ihmisen alitajunnassa ja media on taas kerran huiputtanut ja onnistunut tavoitteessaan.[/QUOTE]

voittamalla pahuuden itsessään eli pelon on sen jälkeen oleva tähti taivaalla joak loistaa ikuisuuden rakkauden meressä ken ei tuonelaan astu ei näe valoa olikohan matteus 14 psalmi 16 toi ol isellanen vertaus kuva
 
Blue
Lähettäis ajamaan Lappiin mökille keskelle erämaata ja samalla matkalla tankattais varusteita yms. Voisi kuitenkin olettaa että ilmiö leviäisi etelästä pohjoiseen päin joten hieman enemmän varustautumisaikaa olisi siellä.
 

Yhteistyössä