ZOMBIT TULEE! mutta mitä sinä tekisit? (kysely)

• Viestiketjun aloittaja apua ne on täällä!
  • Ensimmäinen viesti
9MM
Meidät voi teleportata planeetalle vaikka centauriin, sinne te ette pääse. Meillä on koko alienssien allieance tukena.:xmas:
ja koska alpha centaurion on mun koti nih eihän ne nyt antais teille lupaa lasskeutua läjähtäisititte vaan telportin toisessa päässä kiviseinään enkä tykkää roiskeista kotini piahlla saisitte mokomasta sikamaisuudesta tähti tieteellisen laskun

Mut sä et ymmärtäis että me oltais jo sulauduttu ufojen kaa yhteen mieleltään nih me oltais jo yhtä koko universaalisuuden kanssa ja eihän ne teille sotaisille antais muuta ku luunapin ohtikkoo :)
Mutta kun ufot ja alienit on sitä pikkuväkeä Shadowsseihin verrattuna (ovat olleet alusta asti) heidän tekniikkansa on kehittyneintä koko kaikkeudessa! Ja shadowssit on meidän puolella!:D

9MM
Mutta kun ufot ja alienit on sitä pikkuväkeä Shadowsseihin verrattuna (ovat olleet alusta asti) heidän tekniikkansa on kehittyneintä koko kaikkeudessa! Ja shadowssit on meidän puolella!:D
eiku toi ol ivaan sarjasta tuttua mutta loppujen lopuks kun mä pystyn ohjaa koko universumia miellelläni nih siinä jäis shadowwssiitkin kuuntelemaan johtajaansa joka heille tuon piennen tegnologian murusen antoi :D

ja koska alpha centaurion on mun koti nih eihän ne nyt antais teille lupaa lasskeutua läjähtäisititte vaan telportin toisessa päässä kiviseinään enkä tykkää roiskeista kotini piahlla saisitte mokomasta sikamaisuudesta tähti tieteellisen laskun
Shadowssit olis hoidellu teidän kapinalliset ja liittoutujat tietysti säästettäis.:D

eiku toi ol ivaan sarjasta tuttua mutta loppujen lopuks kun mä pystyn ohjaa koko universumia miellelläni nih siinä jäis shadowwssiitkin kuuntelemaan johtajaansa joka heille tuon piennen tegnologian murusen antoi :D
Shadowssit ei liittoudu kuin sen kanssa jolla on muinainen valtikka ja se löytyy vain multa!:D Sillä voin ohjata kaikkeutta!:D

Kunhan oltais ensimmäisestä puolesta vuodesta selvitty, olis varmaan aika suunnitella pohjoseen lähtöä. Voisin kuvitella että zombien heikohkolla (olemattomalla?) verenkierrolla ne ei liiku kauhean ketterästi kylmässä, jos ollenkaan.
Se vaatisi suunnittelua, polttoainetta, isoa autoa, vettä ja ruokaa matkalle.
Talvi olisi hyvää aikaa matkata, tammi-helmikuu ehkä.

Vaatteet, kankaat, rievut olisi kullan arvoisia.
Lappiin yritettäisiin ensiksi, sieltä ehkä Venäjän puolelle ja yhä ylöspäin.
Selviytyminen tuolla olisi haasteellisempaa, ruuan vähyyden ja kylmyyden takia.
Mutta mieluummin taistelisin niitä asioita vastaan kun zombeja.

Jonnekin veden äärelle olisi paras asettua, saisi kalastettua.

Mutta lirisssä olisi mun mies ja isän vaimo jossain välissä kumminkin jos ja kun lääkkeet loppuisi...

9MM
Mä voisin olla teidän zombilemmikki :wave:. Leikkaatte vaan kädet ja alaleuan irti ja pistätte liekaan johonkin pihalle. Silloin tällöin voitte tiputella jotain hiiriä ja etanoita kurkusta alas.
noh ei nyt sentään käsiä ja alaleukoja eihän se silloin antais vaaran säväreitä. oishan se aamulla karu herätä ja nähä ku ikkunan avaa ni alaleuaton siinähän masnetuis sitten ja päivä ois pilalla ':)

• Tykkää
Reactions: Dee Dee Ramona
[QUOTE="Sirkkeli";30011465]Kiitos!!!!! Mun pitää käydä se radiopuhelin ostamassa heti huomenna :)[/QUOTE]

Taajuus kolme!:attn:

Yhteistyössä