ZOMBIT TULEE! mutta mitä sinä tekisit? (kysely)

  • Viestiketjun aloittaja apua ne on täällä!
  • Ensimmäinen viesti
No jos joku on otettu hengiltä ampumalla kuula kalloon ja siit tulee zombie, niin miten se toinen kuula tekis asiasta jotenkin lopullisemman?

Jos taas pää pitää saada poikki, niin käsi väsyy sahatessa.

Amatöörit asialla.
Multa löytyy viidakkoveitsi. Jotain pidempiäkin veitsiä löytyy varastosta, mies on niitä sinne piilottanu.:D
Eikös tollanen vähän terävämpi veitsi löydy joka taloudesta?

Ne zombiet on niin pehmeitä että ei sitä tartte sahata, senkun huitaset veitsellä niin pää irtoo.:D
 
vieras-
Jäisin kaupunkiin vanhoihin kivitaloihin. Varusteita ja ruokaa ensihätään löytyisi kaikki naapuritalot ratsaamalla ja niihin on helppo siirtyä vaikka kattojen kautta. Jossain vaiheessa ruokaa pitäisi alkaa kasvattaa itse ja veden saaminen on tietysti kaupungissa haastavampaa. Mutta mielummin jykevien kivitalojen keskellä suojassa siinä vaiheessa kun tuhansien, jopa satojen tuhansien zombien armeija vyöryy kohti. Jos siis oletetaan, että käyttäytyvät kuten Walking Deadissä, eli lähtevät ryhmänä seuraamaan jotain ääntä tai liikettä.
 
Multa löytyy viidakkoveitsi. Jotain pidempiäkin veitsiä löytyy varastosta, mies on niitä sinne piilottanu.:D
Eikös tollanen vähän terävämpi veitsi löydy joka taloudesta?

Ne zombiet on niin pehmeitä että ei sitä tartte sahata, senkun huitaset veitsellä niin pää irtoo.:D
No mut miks zombieita sit tarttee pelätä?

Mä pelkään vaan yhtä asiaa. Joku naarasotus onnistuu mut viettelemään. Zombiet saa tulla ja mennä.
 
:heart:
[video=youtube;FFLgGA3PGZ0]http://www.youtube.com/watch?v=FFLgGA3PGZ0&feature=share&list=PLFB8860B5680E690D&index=2[/video]
 
  • Tykkää
Reactions: 9MM
9MM
Suosittelen lukemaan justin croninin saagan viimeinen siirtokunta ja linnake kirjat. ite oottelen 3 osaa :( on meinaan mukaansa tempaavia kirjoja pitkästä aikaa oli jännä hikeä ilamssa kirjan voimalla :D
 
Saivartelua sulla on perseessäs siinä vaiheessa kun lahkeissa roikkuu muutama irtopää.
No jos selviää hengissä sinne tukikohtaan asti niin sittenhän on jo paremman puolella.
Ihminen on selviytyjä, jos ei mee paniikkiin niin hätä keinot keksii.
En todellakaan jää syötäväks, kaikkeni tekisin että selviäisin hengissä.
 
9MM
No jos selviää hengissä sinne tukikohtaan asti niin sittenhän on jo paremman puolella.
Ihminen on selviytyjä, jos ei mee paniikkiin niin hätä keinot keksii.
En todellakaan jää syötäväks, kaikkeni tekisin että selviäisin hengissä.
nyt ku menee jankkaukseksi niih 10 prossaa sun valtakunnasta kilahtaa armoitetun herran taskuun. Jatka toki muista lis sopimus paperin pieni präntti seuravaalla kertaa :)
 
Suosittelen lukemaan justin croninin saagan viimeinen siirtokunta ja linnake kirjat. ite oottelen 3 osaa :( on meinaan mukaansa tempaavia kirjoja pitkästä aikaa oli jännä hikeä ilamssa kirjan voimalla :D
Mä luen vaan herttasarjoja.:ashamed:
Enimmäkseen jotain Jane Austin/Catherine Cookson tyyppistä kirjallisuutta.:D
 
nyt ku menee jankkaukseksi niih 10 prossaa sun valtakunnasta kilahtaa armoitetun herran taskuun. Jatka toki muista lis sopimus paperin pieni präntti seuravaalla kertaa :)
Sehän oli fifty-fifty!:O
Pienessä präntissä luki kyllä ihan jotakin muuta, jotain sellaista mikä oli huomattavasti edukkaampaa mun kannalta.:whistle:
 
Meiltä löytyy 30cm pitkällä terällä metsästysveitsi, ukko voi heilutella sitä koska toi seinällä roikkuva samurai miekka on MULLE varattu :D

Ja toivotaan että ne zombit on enemmän tyyliä Walking Dead, eli hitaahkoja ja öriseviä, eikä niinko World War Zssä... Sit vois olla pissi housussa eikä munkaan miekkailutaidot saatikka nopeus riittäs...
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä