Yhden illan jutusta vakava suhde?

Miksi mua kaduttais keskustella tästä aiheesta? Kysy keltä fiksulta naiselta vain niin tämä myöntää, ettei yhdenillan jutut ole ylpeyden aiheita eikä niitä kannattaisi harrastaa. Mutta koska me ollaan ihmisiä - me tehdään myös virheitä :O Mä oon tosi iloinen, että näinkin monet suhteet ovat alkaneet näistä merkeistä :)

Ajattelen tätä miestä kokoajan.. :heart:
Eli sää tulet täältä kyselemään oletusarvolla, että vähemmän fiksut naiset vastais? Oletko nyt sitten tyytyväinen siihen, että muutkaan ei oo fiksuja, vai siihen, että tyhmemmätkin naiset saattaa saada parisuhteen?

Ei kait kukaan oo sanonutkaan, että irtoseksistä pitäis olla jotenkin erikseen ylpeä, vaan sitä, ettei siinä ole mitään, mikä tekee sen erityisesti naisille häpeälliseksi.

Eli sää tulet täältä kyselemään oletusarvolla, että vähemmän fiksut naiset vastais? Oletko nyt sitten tyytyväinen siihen, että muutkaan ei oo fiksuja, vai siihen, että tyhmemmätkin naiset saattaa saada parisuhteen?

Ei kait kukaan oo sanonutkaan, että irtoseksistä pitäis olla jotenkin erikseen ylpeä, vaan sitä, ettei siinä ole mitään, mikä tekee sen erityisesti naisille häpeälliseksi.
no mutta, siis etkö ole oivaltanut sitä, joka yleiseksi totuudeksi tiedetään, että eihän palstalla edes käy fiksuja naisia. Joten ...:D

Ole vaan, mutta valitettavasti sä et löydä tältä planeetalta parikymppisiä miehiä jotka ei lähde baarin jälkeen sekstailee jos tilaisuus tulee kun taas naisena sun täytyy oman turvallisuutesi takia olla varovainen, EIKÄ luottaa ventovieraisiin. Kukaan muu ei sitä sun puolestasi tee.
Tämä on nyt ihan stereotyyppista ajattelua. Kyllä sellaisia miehiäkin on, jotka eivät harrasta yhden illan juttuja. Mä tunnenkin sellaisia. Ei koskaan kannata sanoa _kaikki_ miehet/naiset jotain.

Viimeksi muokattu:
Yhden yön vaimo
Pakko nyt kyllä menettää kirjoitusneitsyys tällä palstalla, eikä ole onneksi edes vain yksi ilta mikä on rattoisasti tämän ketjun äärellä mennyt.. tästä voi tulla vielä todellinen suhde ;)

Oma kokemus tuosta, että yhden yön (tai useampienkin..) panoa täytyisi alkaa erikseen houkuttelemaan muunkinlaiseen kanssakäymiseen ja todelliseen tutustumiseen, ei anna kovin vakaata pohjaa suhteelle. Yleensä sellaisesta on niillä kahvittelukerroillakin tyhjän diipadaapailun jälkeen irronnut parhaimmillaankin vain sitä panemista, ei mitään muuta yhteistä. On näitä ollut muutama, ja aina tämä sama kaava toistuu jossei kiinnostusta ole ollut tarpeeksi molemmin puolin. Luojan kiitos, kun ikää tuli niin opin, ettei toista tarvitse pakottaa ihastumaan itseensä. Tyyppi ei silloin vain ole oikea.

Kun taas sellainen, jonka kanssa se juttu yleisesti luistaa muualtakin kuin alapäästä, se luistaa muutenkin kuin erikseen houkuttelemalla. Siitä todisteena mulla on aviomies, jonka kanssa yllätys yllätys, pantiin heti ekana yönä (tai aamulla). Osattiin siinä toki samalla kerralla jo puhua, syödä ja juodakin panemisten lomassa, josta se halu tutustua paremmin sitten lähtikin.

HG:n virhe ei mun mielestä tässä ole siis suinkaan liian pikainen pesän jakaminen (paitsi jotenkin tässä on ilmi käynyt, ettei sekään ollut ehkä aitoa halua vaan miellyttämisentarvetta?!!) vaan se, että kokee tarpeelliseksi todistella, että on 'vaimomatskua'. HG hyvä, jos sitä olisit, sen olisi sun helmi-miehesikin tajunnut halutessaan ilman todistelujakin.

"Satu"
Happygirl: Sanoit että huomaat kyllä tästä miehestä, että ei pelaile sun kanssa vaan on tosissaan. Muistatko että sanoit niin mormonistakin?
Sä et noin lyhyen tuttavuuden jälkeen oikeasti voi tietää mitä se haluaa ja ajattelee. Siihen ois paremmat mahikset jos puhuisit suoraan sen kanssa ja kysyisit mitä se tuumii sekä kertoisit itestäs rehellisesti, etkä kikkailis tommosia ihmeellisiä pelejä, jotka perustuu kaikki sun oletuksiin ja luuloihin, joita kuvittelet absoluuttisiks totuuksiks. Ihmiset on erilaisia, mutta nyt sä teet päätelmiä tästä miehestä ja teidän tapailusta perustuen omiin kuvitelmiis, ja sillon ne päätelmät erittäin todennäköisesti menee metsään.

Jäitä hattuun, ja kohtaa se mies omana itsenään sekä mene itse siihen omana itsenäs. Onhan se paljo vaikeempaa varmasti sulle ku tommonen roolien perässä haahuilu, mutta kestävämpiä ratkaisuja sillä tavalla saa aikaan.

Mythago kirjotti aiemmin tuolla erittäin hyvin sen oman kiteytyksensä.

"vierasvieras"
Ole vaan, mutta valitettavasti sä et löydä tältä planeetalta parikymppisiä miehiä jotka ei lähde baarin jälkeen sekstailee jos tilaisuus tulee kun taas naisena sun täytyy oman turvallisuutesi takia olla varovainen, EIKÄ luottaa ventovieraisiin. Kukaan muu ei sitä sun puolestasi tee.
Esimerkiksi minun nykyinen mies. Ei tosin ole enää parikymppinen mutta ei sen ikäisenäkään koskaan huolinut baarista naista mukaansa. Jos mukavan tapaisin, vaihtoi numeroita, sopi treffit ja myöhemmin tuli seksi kuvioihin. Mies on aina ollut sitä mieltä, että seksi kuuluu parisuhteeseen :)
Myönnän kyllä, että on ensimmäinen tapaani mies joka on tätä mieltä, mutta yksi tällainen mies siis ainakin löytyy :)

• Tykkää
Reactions: tytsi-89
säpäle harmaana
Surullista ja absurdia, että vedät vitsiä tälläisestä asiasta. Säpäle sä tiedät varsin hyvin mitä mä ajan takaa. Mutta toki, mene opettamaan kaikille maailman naisille että antakee heti! Mitä nopeammin - sen parempi! Se antaa hyvän kuvan Sinusta aikuisena ja naisena mutta myös opettaa sinua arvostamaan omaa kroppaasi kun koet sen niin arvokkaana, että ventovieraan luokse lähdet ottamaan riskejä. Se on varmasti sen arvoista - tätä meidän pitää viljellä meidän tyttärille ja minun töissä teinitytöille!

Arvon naiset, näin aivotonta keskustelua on tylsää käydä :( Toivottavasti käytätte ensi kerralla niitä aivojanne ja maalaisjärkeänne. Hyviä öitä kaikille!
No itse asiassa en kyllä tiedä ollenkaan mitä ajat takaa. Yhdessä kohtaa taivastelet, millainen ihminen voi harrastaa yhden illan juttuja ja heti seuraavassa viestissä sujuvasti kerrot, että bestiksesi tekee näin usein ja myös itse olet näihin sortunut. Miksi ihmeessä sinä ja bestiksesi olette sinun oman taivastelusi yläpuolella? Miten voit sanoa, että kaverisi on fiksu, kun myös hän vaarantaa itsensä _ventovieraiden_ kanssa?

Nainen on naiselle susi-sanonta sopii HG:n ajatuksiin täydellisesti.

Itse ei ole jakorasia kun ilmoittaa vaan asiasta, mutta muut naiset on alhaista kastia kun kehtaavat reisiä raottaa miehelle, josta ei nyt tullut mietittyä onko sopiva isä ehdokas.

• Tykkää
Reactions: Puuhippa
vi.e.ras
Nykyisen aviomieheni tapasin ensimmäistä kertaa baarissa n. klo 24 ja n. klo 3 oltiin jo sängyssä. Seuraavana aamuna ei muistettu toistemme nimiä, mutta nyt tuosta yöstä on 13 vuotta ja edelleen ollaan yhdessä. Siitä 9 vuotta naimisissa <3

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91

Lähinnä tarkoitan, että monesti se ei anna sinusta vakavasti otettavaa kuvaa jos olet heti hyppäämässä sänkyyn ekalla kerralla. Se oli maailman typerin virhe hyvän miehen kohdalla lähteä hänen matkaan, vaikka olin totaalisen ihastunut jo ensi hetkestä alkaen ja näytti siltä, että varmasti pyytää treffeille seuraavana päivänä.. Totta kai mua harmitti ja kokemus miesten kanssa on osoittanut, että kannattaa jättää jotain mielikuvituksen varaan alkuvaiheessa, eikä toisaalta antaa tyhmää vaikutelmaa (=ei välittää turvallisuudesta).

Lähinnä tarkoitan, että monesti se ei anna sinusta vakavasti otettavaa kuvaa jos olet heti hyppäämässä sänkyyn ekalla kerralla. Se oli maailman typerin virhe hyvän miehen kohdalla lähteä hänen matkaan, vaikka olin totaalisen ihastunut jo ensi hetkestä alkaen ja näytti siltä, että varmasti pyytää treffeille seuraavana päivänä.. Totta kai mua harmitti ja kokemus miesten kanssa on osoittanut, että kannattaa jättää jotain mielikuvituksen varaan alkuvaiheessa, eikä toisaalta antaa tyhmää vaikutelmaa (=ei välittää turvallisuudesta).
Jokusen kirjoituksen sinulta selanneena, osaatko antaa itsestäsi jotain muuta kuin tyhmää vaikutelmaa? Vai oletko vain huono kirjallisesti, vai myös suullisesti...Kuitenkin argumentoivassa keskustelussa luulisin kirjallisen osuuden olevan helpompi kaltaisellesi akateemiselle ihmiselle, mutta ja mutta.

Jokusen kirjoituksen sinulta selanneena, osaatko antaa itsestäsi jotain muuta kuin tyhmää vaikutelmaa? Vai oletko vain huono kirjallisesti, vai myös suullisesti...Kuitenkin argumentoivassa keskustelussa luulisin kirjallisen osuuden olevan helpompi kaltaisellesi akateemiselle ihmiselle, mutta ja mutta.
No minä en valitettavasti jaksa rankan päivän jälkeen keskittyä kirjoittamaan täydellistä ja oikeaoppista tekstiä, koska tää foorumi ei ole mulle sitä varten. Toisekseen suullinen lahjakkuus ei käy ilmi mitenkään kirjallisen tekstistä eli tästä sinä et voi sitä päätellä. ;)

"Sanna"
No minä en valitettavasti jaksa rankan päivän jälkeen keskittyä kirjoittamaan täydellistä ja oikeaoppista tekstiä, koska tää foorumi ei ole mulle sitä varten. Toisekseen suullinen lahjakkuus ei käy ilmi mitenkään kirjallisen tekstistä eli tästä sinä et voi sitä päätellä. ;)
Veikkaan, ettei täällä ole kukaan saanut sinusta kovinkaan fiksua kuvaa.

Yhteistyössä