Itse asiassa sain uuden diagnoosin, niitä on kiva saada. Viimeisestä kerrasta onkin aikaa jo 8 vuotta.älä välitä, niin mekin ollaan
vähintään mieleltämme luojalta saaliissa
Itse asiassa sain uuden diagnoosin, niitä on kiva saada. Viimeisestä kerrasta onkin aikaa jo 8 vuotta.älä välitä, niin mekin ollaan
vähintään mieleltämme luojalta saaliissa
Vois alkaa jo palamaan töihin :kieh:.soon täällä Lapissa :kieh:
nimenomaan. Sen kestän, että mut jättää välistä. Mutta jos se ei koko huushollissamme piipahda on se aika rankka yhtälö.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30003066:Vois alkaa jo palamaan töihin :kieh:.
No, jotkut voi olla aikas veemäisiä koottavia.mä en oo oikeen koskaan jaksanut noita kokoomisjuttuja,ei oo tarvinnu joten sit kun tarvii niin oon vähän käsi :ashamed: ja laiska.
Ääähhh... mie oisin voinut haluta lähteäkkin, mutta huomenna ei käy : /.Jos päätätte huomenna missata palatsin bileet, tai jos päättäisin astua rahvaan pariin. ja päättäisinkin missata omat pippaloni -löytyisikö terassiseuraa, jos ei sada.
Aika monta jossia... josh
Mie tykkään vanhasta kiinalaisesta puun käsittelytaidosta. Miulla on sellainen iso yli 100 vuotta kaappi. Siinä ei ole yhtään ruuvia tai mutteria.No, jotkut voi olla aikas veemäisiä koottavia.
Kasattavien ehdottomasti koskaan paras tapaamani yksilö oli yks kirppikseltä hankittu kolmeovinen vaatekaappi ikää vissiin 100v. Ehtaa puusepäntyötä liitoksineen. Varmistuksena puoltusinaa jemmattua siipimutteria. Purku/kasaus vajaa vartti ilman työkaluja tai ohjeita.
Tykkäsin.
harmi, mä olisin nimittäin ihan oikeasti ehkä menossa. Vapaailta tiedossa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30003112:Ääähhh... mie oisin voinut haluta lähteäkkin, mutta huomenna ei käy : /.
ai mitä ?keskviikkona?
parit bisset vois silipassa terassillaai mitä ?
Annomme siulle kesän mittaan toisenkin vapaan .harmi, mä olisin nimittäin ihan oikeasti ehkä menossa. Vapaailta tiedossa.
onhan niitä. Tässä hetken aikaa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30003135:Annomme siulle kesän mittaan toisenkin vapaan .
Oletko sä stadissa vai ? Vai sieläkö kotikulmillasi meinasit?parit bisset vois silipassa terassilla
Minä:saint:no kukapa se olisi profeetta omalla maallaan?
Samoin.Keskiviikko on arki-ilta. Mun parit terassilla yleensä vähän venyy, olen menossa to töihin.
Mutta aina voi harkita paria.
Anna olla jos epäilyttää tuleeko kasattua oikein. Keskityt palstailuun ,mäh kun on tylsää eikä nukutakaan kun päivällä vedin ne päikyt. pitäisköhän mun muka vähän alotella yrittää tota kasaamista....laatikoista kenties niin olisivat sit edes osin kasattu...mut sit kokoon ne kuitenkin päin peetä ja siinä sitä sitten ollaan.
mää luulen et kasaaja varmaan peruu vielä koko jutun tai kääntyy ovelta kun näkee mitä pitäs tehdäAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30003193:Anna olla jos epäilyttää tuleeko kasattua oikein. Keskityt palstailuun ,
jaksoin lukea 3 ekaa sivua.Keskiviikkoiltana parit terassilla ei kuulosta mitenkään mahdottomalta ajatukselta.
Ja mitä muuten opimme palstalta??? Tästä lähtien mä alan aina kantamaan mukanani purkillista suolakurkkuja. (Kurkkasin ton Björnin aloittaman Päätön- ketjun)
Juotat ensin neljä olutta ja sitten vasta paljastat lipaston .mää luulen et kasaaja varmaan peruu vielä koko jutun tai kääntyy ovelta kun näkee mitä pitäs tehdä
täytyy sit vaan esitää enempi tyhmää etten mä mitään tajua tollasista