Noi BMI laskurit voi tunkea hanuriin. Pätee ehkä puoleen väestä.Alkuperäinen kirjoittaja kyllä;29994444:Lapsesi on BMI-laskurin mukaan selvästi ylipainoinen. Oman lapsen painolle sokeutuu helposti. Valitettavasti lihava lapsi=lihava aikuinen. Auta lasta nyt. Olen itse ollut lapsesta saakka ylipainoinen ja kärsinyt asiasta suunnattomasti. Omien lasten painoon puuttuisin heti!
Osaatko sanoa, mmistä tämä johtuu? Olen sun kanssa samaa mieltä. Itse olen lyhyt ja läski, mutta BMI:n mukaan täysin normaali, vaikka vielä tulisi lisääkin pari kiloa. Ja kyllä sen peilistä ja vaatteista näkyy, että normaalimpiakin on..Noi BMI laskurit voi tunkea hanuriin. Pätee ehkä puoleen väestä.
pikkuveljen mitat siis 3v mitatMeillä esikoinen (poika) oli 3v 102cm ja 17kg tasan. Nyt 7v ja 30kg 134cm, lihaksikas,ja vantterarakenteinen, läskiä ei ole nimeksikään
kuopus, poika hänkin, taas jotain ihan muuta ku veljensä, tynnyrintappi, 95cm ja 15kg pitkäraajainen on kuitenkin, ja lihaspatti hänkin, mutta auttamattoman lyhyt ikäisekseen
Ruumiin rakenne vaikuttaa painoon paljon. Lyhytraajainen painaa aina enemmän, kuin pitkäraajainen. Lihaksen määrällä on aika paljon väliä.Alkuperäinen kirjoittaja Aivan näin;29995387:Osaatko sanoa, mmistä tämä johtuu? Olen sun kanssa samaa mieltä. Itse olen lyhyt ja läski, mutta BMI:n mukaan täysin normaali, vaikka vielä tulisi lisääkin pari kiloa. Ja kyllä sen peilistä ja vaatteista näkyy, että normaalimpiakin on..
Minun kohta 8v tyttö painaa 20kg ja on 122cm pitkä. Tyttöni on hyvin saman kokoinen kuin minä hänen iässään.Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;29995660:Meidän 5-vuotias tyttö on 114/21. Annatteko ruokaa ollenkaan?