Mulla on niin huono olo :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja if only
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

if only

Vieras
En tiedä mistä edes aloittaa... Oma keho ällöttää, jouduin työttömäksi, avopuoliso pitää itsestäänselvyytenä tai oikeastaan ei edes välitä. Ei ole edes seksiä yrittänyt kahteen kuukauteen. On niin paska fiilis että melkein fyysisestikin jo oksettaa. Ainoa mikä hetkeksi tuo paremman olon on lasten läheisyys. Näin yksinkertaisesti kirjoitettuna mun murheet kuulostaa varmaan todella olemattomilta... Mutta mulla on nyt henkisesti todella paha olla.

en tiedä.. En ole tehnyt aloitetta nyt viimeaikoina. En vaan kykene harrastamaan seksiä ihmisen kanssa joka ei ole muutoin kiinnostunut minusta. Ja kun koen itseni fyysisesti ällöttäväksi niin sekin luo oman estonsa..

Ootteko jutelleet? Kun se mieskin voi olla epävarma tunteistas häneen, omasta kehostasn, potenssistaan. Töissä voi olla stressiä ja se ulottuu kaikkeen ja sit lumipalloefektinä kasaantuu. Helposti teen itekin sen virheen, että oletan toisen toimivan ja ajattelevan samoin kuin itse, vaikka sitä on voinut tulkita toista väärin. Avointa keskustelua vaan, luultavasti puolisosi viehättynyt susta yhä ja ajatellu vaikka että sinä et jaksa seksiä nyt ja pitänyt siksi taukoa.

Ei me jutella enää oikein mistään. Kun ei se puhuminen ole koskaan johtanut mihinkään parempaan.

Eikä tuo seksittömyys oo ihan mikään uus juttu. Monta vuotta tässä jo menty vähällä seksillä. eikä se aluksi johtunut minun "haluttomuudesta".

Yhteistyössä