E
"eee"
Vieras
Mä olen kanssa käynyt treffeillä yhden sellaisen kanssa, joka muun muassa sanoi olevansa lähemmäs 180-senttinen. No, mä olen 176 cm ja matalat kengät jalassakin olin miestä päivänselvästi todella paljon pidempi... Mun mielestä tuo pituus on kyllä asia, josta on aivan naurettavaa valehdella, kun totuushan selviää heti tavattaessa.
Toisaalta nykyisen mieheni tapasin netissä ja hän on ihan oikeasti todella fiksu, sanavalmis, hauska, lihaksikas ja komea. Tosin kahta viimeistä en ilmoituksen perusteella tiennyt - hän ei nimittäin ollut laittanut ilmoitukseen kuvaansa. Ihastuin ensin hänen järjettömän hauskoihin viesteihinsä ja terävään älyynsä
Ja kun hän sitten osoittautui järjettömän seksikkääksi livenäkin, niin olin kyllä aivan myyty...
Toisaalta nykyisen mieheni tapasin netissä ja hän on ihan oikeasti todella fiksu, sanavalmis, hauska, lihaksikas ja komea. Tosin kahta viimeistä en ilmoituksen perusteella tiennyt - hän ei nimittäin ollut laittanut ilmoitukseen kuvaansa. Ihastuin ensin hänen järjettömän hauskoihin viesteihinsä ja terävään älyynsä