Mun mies on kyllä tyhmä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Björn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Björn

Aktiivinen jäsen
15.03.2009
17 686
5
36
Sen kännykkään soitti eräs kouluaikainen kaveri ja no vaihtoivat siinä sitten kuulumisia tovin jos toisenkin. Sitten mun mies sano sille kaverilleen "Niin mullahan on tää kännykkäkin että haluisiksä sen numeron?" Ja sitten se anto. Ei raksuttanut että ehkä se tyyppi langan toisessa päässä jo tiesi sen numeron kun oli jo kerran soittanutkin siihen :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Sen kännykkään soitti eräs kouluaikainen kaveri ja no vaihtoivat siinä sitten kuulumisia tovin jos toisenkin. Sitten mun mies sano sille kaverilleen "Niin mullahan on tää kännykkäkin että haluisiksä sen numeron?" Ja sitten se anto. Ei raksuttanut että ehkä se tyyppi langan toisessa päässä jo tiesi sen numeron kun oli jo kerran soittanutkin siihen :headwall:

No, sä varmaan miehesi toki tunnet, mutta esimerkkinä voisin sanoa, että mulla on yhdestä lankapuhelinliittymästä siirto kännykkääni. Ja kun joku siihen soittaa, niin annan sitten puhelun aikana kännykkänumeroni, jos on tarvetta.
Toisella kaverillani taas on kaksi kännykkäliittymää, ja toisesta siirto toiseen. Sen toisen numero on tiedustelussa ja toisen ei.

Mut joo, tässä ei varmaan voi olla sellaisesta kyse.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Entäs jos kaveri oli soittanut lankapuhelimesta numerotiedusteluun ja pyytänyt yhdistämään? Eihän sillä sitä numeroa siinä tapauksessa ollut.

Miehellä on salainen numero. Ja kyllä se itsekin sen sitten hokasi, kun kysyin että hyvinkö pokka piti kaverilla kun alkoi luetella numeroita :D

Yhteistyössä