Olen niin yrittänyt olla neutraali noiden treffipalstojen tyyppeihin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tyllerö"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tyllerö"

Vieras
etten odota juuri mitään,kunhan kirjotellaan ja tavataan,jotain kivaa kesään:)
Mut nyt,nyt sit sieltä löyty tyyppi joka kiinnostaa,pistin viestii sille,se vastas ja nyt ollaan muutamia viestejä vaihettu,ei mitään syvällistä mut jotain. Mä olen nyt ihan pulassa kun yritin et keneenkään sen vakavammin suhtaudu ja nyt tää tuntuu sellaselta jonka haluisin nähä ja tutustuu paremmin,ei nyt miltään mun unelmien mieheltä kuulosta mutta aika paljon sellasta kuitenkin jota mieheltä odotan.Sellanen tosi rennon olonen tyyppi. Yhtään en kuitenkaan tiiä mitä se ajattelee minusta. Enkä mä aseta nyt mitään odotuksia,onhan se kuitenkin vaan treffipalsta,nää mitä nyt jo tavannut ni ei nekään ole sit livenä ollut sitä mitä hakee,että ei tämäkään tyyppi välttämät ole mutta...jokin siinä nyt kuitenkin kiehtoo enemmän kuin noissa muissa keiden kans kirjotellut ja tavannut.

Eli juuri se mitä en halunnut tapahtuvan taitaa nyt olla tapahtumassa...

no miks sä oot treffipalstalla ylipäätään jos et halua treffejä tai ketään kivaa tavata? :D

enhän mä niin ole sanonut,olen mä niitä tyyppejä tavannut,jotkut ollut ihan kivoja,menis kaverista mut ei elämänkumppanista ja sit ollut pari sellasta jotka ollut ihan ehdottoman nou nou mulle. Tää tyyppi nyt kiinnostaa mua enmpi ku ne muut mut en halua vaikuttaa liian innokkaalta ettei se pelästy ja ajattele et oon joku epätoivonenn hullu:D

[QUOTE="tyllerö";26531280]Tää tyyppi nyt kiinnostaa mua enmpi ku ne muut mut en halua vaikuttaa liian innokkaalta ettei se pelästy ja ajattele et oon joku epätoivonenn hullu:D[/QUOTE]

Ehkä saatat yllättyä eikä hän pidäkään sinua epätoivoisena. Jos siltä tuntuu niin anna mennä.

Yhteistyössä