Kertokaa, miten uutta parisuhdetta "pitäisi" aloittaa....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keoaksasa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

keoaksasa

Vieras
Pitkän liiton kariuduttua olen, ensimmäistä kertaa 18 vuoteen etsimässä uutta miestä. Minulla oli netissä ilmoitus ja sainkin siihen vastauksia. Yksi mies oli kiinnostava ja hänet jo tapasinkin kolme kertaa.

MUTTA...

Mies laittelee päivittäin tekstiviestejä, että ajattelee minua tai että on ikävä. Minulla ei ole mitään sellaisia tunteita häntä kohtaan. Lähinnä viestit välillä rasittavat. Alkuun yritin vastata jotain samanlaista hänelle, mutta kun en oikeasti niin ajattele, niin en jaksa vängätä.. Mies myös yleensä tavatessamme haluaa olla lähekkäin, kainaloikkan ja pussailla "koko ajan". Minua se lähinnä ahdistaa.

Mies on muuten "ihan ok", mielenkiintoinen ja voisi olla sopiva minulle. Mutta ne tunteet, ne tunteet...kehittyykö ne ajan kanssa, vai pitäisikö laittaa stoppi tälle nyt?

Miksi väkisin olla ihmisen kanssa, jota et edes suhteen alkumetreillä meinaa jaksaa sietää?

Niin...hyvä kysymys. Ehkä tuntuu pitkän parisuhteen päättymisen jälkeen, että minun "pitää" jotenkin todistaa että joku on minusta kiinnostunut :( Tosin mietin myös, voisiko siihen toiseen tottua.

Onko se niin päin, että rakkaus syntyy ajan kanssa vai pitääkö sen olla hetkessä syttynyt? En edes tiedä...

Niin...hyvä kysymys. Ehkä tuntuu pitkän parisuhteen päättymisen jälkeen, että minun "pitää" jotenkin todistaa että joku on minusta kiinnostunut :( Tosin mietin myös, voisiko siihen toiseen tottua.

Onko se niin päin, että rakkaus syntyy ajan kanssa vai pitääkö sen olla hetkessä syttynyt? En edes tiedä...

Rakkaus tulee ajan kanssa, mutta kaipa sitä "kemiaa" on jo heti alkuunsa, jos on? Miten pitkä suhteesi alkoi? Piditkö siitä tavasta? Älä ole kenenkään kanssa vain tottumuksesta, ei se ole oikein. Ehket ole vielä oikein sinut eron kanssa ja ei ole vielä oikea aika tapailla?

Rakkaus tulee ajan kanssa, mutta kaipa sitä "kemiaa" on jo heti alkuunsa, jos on? Miten pitkä suhteesi alkoi? Piditkö siitä tavasta? Älä ole kenenkään kanssa vain tottumuksesta, ei se ole oikein. Ehket ole vielä oikein sinut eron kanssa ja ei ole vielä oikea aika tapailla?

Pitkä suhteeni alkoi vähitellen. Itse ihastuin ja rakastuin nopeasti, mutta miestä piti liehitellä ja pehmitellä. Ehkä tosiaan ei vielä ole sitten oikea aika tapailla ketään... Jotenkin vaan en tiedä, järjen tasolla se mies on minulle sopiva, mutta kun lähinnä vaan kyllästyttää ja tuntuu vastenmieliseltä.

Pitkä suhteeni alkoi vähitellen. Itse ihastuin ja rakastuin nopeasti, mutta miestä piti liehitellä ja pehmitellä. Ehkä tosiaan ei vielä ole sitten oikea aika tapailla ketään... Jotenkin vaan en tiedä, järjen tasolla se mies on minulle sopiva, mutta kun lähinnä vaan kyllästyttää ja tuntuu vastenmieliseltä.

Joo, no ei näin. Et kai itsekään tahtoisi olla järjellä otettava ainoastaan?

• Tykkää
Reactions: Data

Yhteistyössä