Kuvittele tilanne, että saat tietää teini-ikäisen poikasi olevan homo, miten suhtaudut, mitä ajattelet, m

• Viestiketjun aloittaja jkkjjj
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29970456:
Tuli mieleen, että mistä noita inhontunteita tulee? Mietittekö te muutenkin lastenne seksielämää tarkastikin? Inhottaisiko yhtä paljon, jos tietäisitte, että tyttärellänne on dildo ja että hän antaa myös kakkoseen?
Mulle on ihan sama mitä ihmiset tekee, mutta en mä halua sitä nähdä.

vieras...
ihmettelisin miksei ole mulle kertonut mitään ja muistuttaisin että mulle voi kyllä puhua ihan mistä vaan jos tahtoo. sen jälkeen sanoisin että olen iloinen et he ovat toisensa löytäneet

Vie ras
Tuli mieleen, että mistä noita inhontunteita tulee? Mietittekö te muutenkin lastenne seksielämää tarkastikin? Inhottaisiko yhtä paljon, jos tietäisitte, että tyttärellänne on dildo ja että hän antaa myös kakkoseen?
En nyt vaan voi sille mitään, että inhottaa ajatus samaa sukupuolta olevien välisestä seksistä.
En kannata homojen avioliitto-oikeuttakaan.

Eikä mun mielipiteisiin vaikuta mitkään uskonnolliset seikat, en kuulu kirkkoon ja olen ateisti.

Ja mitä se tyttären dildo inhottais, itseltäkin moinen kapistus löytyy ;)

"Lispetti"
Asiaa ja hyi miten rivosti kirjoitettu sulta.:D
I :heart: Säpäle!

vierrr
Voin sanoa, että olisin järkyttynyt. Ja pahoillani. Ja luultavasti myös jonkinlaisia inhontunteita saisin.

Olisin pettynyt, jos joku lapsistani olisi homoseksuaali.
Älkääkä nyt ottako väärin. Ystäväpiiriini kuuluu yksi lesbo sekä pari bi-seksuaalia. Ei mulla ole heidän suuntautumisensa kanssa mitään ongelmaa.
:D Ei oteta väärin, mutta ei ne sun ystävät tee susta sen suvaitsevampaa. Tämähän on sitä samaa sarjaa kun "tapaan kyllä töissä mamuja enkä siis ole rasisti mutta perheeseen sellainen ei ole tervetullut"

täh??
[QUOTE="Lispetti";29970494]Asiaa ja hyi miten rivosti kirjoitettu sulta.:D
I :heart: Säpäle![/QUOTE]

Mikä tossa oli siis sitä "asiaa"?

Typerä kommentti joka ei liittynyt aiheeseen millään tavalla.

"Lispetti"
Alkuperäinen kirjoittaja täh??;29970510:

Ihan hyvä kommentti homofobiselle.
Mua yököttää lukea tollaisia homofobisten viestejä, ne saa ihan oikeasti voimaan pahoin.

• Tykkää
Reactions: Tepadj
säpäle harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja täh??;29970510:

Liittyy sillä tavalla, että aika harva kai sitä lasten seksielämää muutenkaan joutuu/haluaa ajatella. Miksi homojen kohdalla siitä pitäisi sen kummemmin ällöttyä?

säpäle harmaana
En nyt vaan voi sille mitään, että inhottaa ajatus samaa sukupuolta olevien välisestä seksistä.
En kannata homojen avioliitto-oikeuttakaan.

Eikä mun mielipiteisiin vaikuta mitkään uskonnolliset seikat, en kuulu kirkkoon ja olen ateisti.

Ja mitä se tyttären dildo inhottais, itseltäkin moinen kapistus löytyy ;)
Miksi sitä oman pojan seksiä siis pitää ajatella? Ajatteletko tytärtäsikin dildottamassa? Minä en. Enkä haluakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29970576:
Liittyy sillä tavalla, että aika harva kai sitä lasten seksielämää muutenkaan joutuu/haluaa ajatella. Miksi homojen kohdalla siitä pitäisi sen kummemmin ällöttyä?
Mulla se onkin jos sitä pitää nähdä, eli mikä on ongelma?

säpäle harmaana
Mä olen puhunut tässä ihan pussailusta ja halailusta jne. Sä tähän seksin väännät mukaan.
Niin, siksihän kysyinkin. Miksi pussailun näkeminen saa homojen kohdalla ajattelemaan seksiä, mutta heteroiden kohdalla ei? Tässähän on monta kertaa sanottu, että ajatus miesten välisestä seksistä ällöttää, joten pussailuakaan ei haluta nähdä. Mitä sitten tapahtuu, kun heterotytär suutelee? Ajatteletko tytärtä harrastamassa seksiä?

"Puuhippa"
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29970621:
Niin, siksihän kysyinkin. Miksi pussailun näkeminen saa homojen kohdalla ajattelemaan seksiä, mutta heteroiden kohdalla ei? Tässähän on monta kertaa sanottu, että ajatus miesten välisestä seksistä ällöttää, joten pussailuakaan ei haluta nähdä. Mitä sitten tapahtuu, kun heterotytär suutelee? Ajatteletko tytärtä harrastamassa seksiä?
Mitä ihmettä sä selität?
Missä olen sanonut, että pussailu saa minut ajattelemaan seksiä? Mua ällöttää jos koira nuolee omistajan naamaa, mutta ei se saa mua ajattelemaan, että ne panis keskenään. Koita nyt keksiä jotain muuta mistä päästä sanomaan.

säpäle harmaana
[QUOTE="Puuhippa";29970627]Mitä ihmettä sä selität?
Missä olen sanonut, että pussailu saa minut ajattelemaan seksiä? Mua ällöttää jos koira nuolee omistajan naamaa, mutta ei se saa mua ajattelemaan, että ne panis keskenään. Koita nyt keksiä jotain muuta mistä päästä sanomaan.[/QUOTE]

No miten sinun suuteluällötyksesi liittyy homoihin ja tähän ketjuun millään tavalla?

vieras-
Ihanan ehdotonta rakkautta täällä äidit jakaa lapsilleen <3 Rakastan rakastan kunhan menet naimisiin ja teet lapsenlapsia ja lähdet isin ja äidin kanssa lomamatkalle sopivan puolison kanssa ja mitäs muita ehtoja tässä vielä keksinkään Sinulle lapseni.

Siinä voi käydä niin, että se lapsi ei tuollaisten vanhempien hyväksynnällä tee mitään tai sen puute liikuttaa lasta tasan sen verran, että hän liikuttaa teidät pois elämästään.

"Puuhippa"
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29970633:
No miten sinun suuteluällötyksesi liittyy homoihin ja tähän ketjuun millään tavalla?
Sillä tavalla, että ihan sama mitä muut tekee kunhan sitä ei tehdä mun naaman edessä. Sulle tuntuu olevan ongelma jos jotkut eivät pidä miesten välistä helyyttä suloisena asiana. Mulle ei ole ongelma jos jotkut pitävät sitä ihkuna juttuna, ei pitäisi olla sinullakaan ongelma jos jotkut ajattelevat toisin kuin sinä.

säpäle harmaana
[QUOTE="Puuhippa";29970652]Sillä tavalla, että ihan sama mitä muut tekee kunhan sitä ei tehdä mun naaman edessä. Sulle tuntuu olevan ongelma jos jotkut eivät pidä miesten välistä helyyttä suloisena asiana. Mulle ei ole ongelma jos jotkut pitävät sitä ihkuna juttuna, ei pitäisi olla sinullakaan ongelma jos jotkut ajattelevat toisin kuin sinä.[/QUOTE]

Ei se ole minulle ongelma. Tuli vain mieleen, että miksi miesten välinen suutelu on ongelma, mutta heteroiden ei. En keksi muuta eroa noiden välillä, kuin se mitä makuuhuoneessa tapahtuu, mutta sitähän ei siinä tilanteessa kai kukaan näe tai ajattele, joten missä se ongelma sitten on?

"Puuhippa"
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29970673:
Ei se ole minulle ongelma. Tuli vain mieleen, että miksi miesten välinen suutelu on ongelma, mutta heteroiden ei. En keksi muuta eroa noiden välillä, kuin se mitä makuuhuoneessa tapahtuu, mutta sitähän ei siinä tilanteessa kai kukaan näe tai ajattele, joten missä se ongelma sitten on?
Ihmisen mieli on jännä juttu, eri asiat vaan ällöttävät eri ihmisiä, ei siinä mitään sen syvällisempää ole.

säpäle harmaana
[QUOTE="Puuhippa";29970680]Ihmisen mieli on jännä juttu, eri asiat vaan ällöttävät eri ihmisiä, ei siinä mitään sen syvällisempää ole.[/QUOTE]

No ei kai sitten. Oletin vain tämän ällötyksesi liittyvän jotenkin aiheeseen, eli homouteen ja sen hyväksymiseen/hyväksymättömyyteen.

"lapseton"
En minä siitä nyt niin kamalasti varmaan hetkahtaisi muuten kuin kokisin surua ja huolta siitä, miten paha paikka tämä on kaikille erilaisille ja erityisemmille ihmisille, lähipiirissäni on useampikin homoseksuaali ja olen nähnyt niin karuja juttuja, että huoli olisi suuri. Lapsenlapsia yms. minä en tarvitse sitten pätkääkään ja pienestä pitäen sateenkaaripiireissä pyörineenä en oikein osaa pitää homoutta muuta kuin ihan luonnollisena asiana.

"niin"
Ihanan ehdotonta rakkautta täällä äidit jakaa lapsilleen <3 Rakastan rakastan kunhan menet naimisiin ja teet lapsenlapsia ja lähdet isin ja äidin kanssa lomamatkalle sopivan puolison kanssa ja mitäs muita ehtoja tässä vielä keksinkään Sinulle lapseni.

Siinä voi käydä niin, että se lapsi ei tuollaisten vanhempien hyväksynnällä tee mitään tai sen puute liikuttaa lasta tasan sen verran, että hän liikuttaa teidät pois elämästään.
Minä ainakin pidän mölyt sisälläni. Ei ole aikomusta sanoa noin lapselleni. Minulla on vain yksi lapsi. Kyllä harmittaa jos en saa lapsenlapsia koskaan. Onko jostain asiasta sureminen kielletty?

vieras-
[QUOTE="niin";29970718]Minä ainakin pidän mölyt sisälläni. Ei ole aikomusta sanoa noin lapselleni. Minulla on vain yksi lapsi. Kyllä harmittaa jos en saa lapsenlapsia koskaan. Onko jostain asiasta sureminen kielletty?[/QUOTE]

Ehkä sun pitäis asennoitua niin, että se ainoa lapsi ei ole täällä sinua ja sinun toiveitasi varten, vaan ihan itseään. Jäisi se turhista sureminenkin vähemmälle ja suhde lapseen pysyy kunnossa.

Yhteistyössä