The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tää menee ihan väärinpäin kaikki...kaipaan sitä kumppania ja sitten kun sellanen ehdokas olis niin ei vaan sytytä sillätavalla ja sit mä sytyn sellaselle josta ei ota erkkikään selvää kun tuntuu ettei itekään tiedä. ei mee nallekarkit tasan. aina menee näin,ei koskaan niin et kumpikin olis samois ajatuksissa.
Mää oon just paras antaan parisuhdeneuvoja, 15 vuoden sinkkukokemuksellani :whistle: Mulla oli kans se, että ei sitä vaan voi väkisellä ihastua, sitäkin muutaman kerran yritin ja ei siitä tullut kuin paha mieli. Ja pari kertaa olin sitten ihan sairaan ihastunut johonkin, jota taas ei ois voinut vähempää kiinnostaa : /
 
kahvikirahvi
Ämpärin äiti, rakas ex-anoppini oli ostanut puolikkaalle vaatteita. Ihan kivaa. Mutta, yhdessä paidassa oli kakkaavan norsun kuva. Siis norsu joka kakkaa. Mitä vittua?

 
Sattuiskohan noita paitoja löytymään muillakin elukoilla?
Olisko kuva niin raflaava jos siinä olis esimerkiksi kuseskeleva kettu? Vai olisko se vaan härskiä?
Onko se jutun juoni juurikin noissa kakka kikkareissa?

Hmm, tää vaatinee pitemmän pohdiskelun
 
No tiedän mutta kun mua inhottaa antaa pakkeja varsinkin kun toinen ihan selvästi haluaa tavata ja on kai vähän kiinnostunutkin.Olen nyt muutaman kerran yrittänyt saada siitä fiilistä mutta ei niin ei. Oon niin kauheen huono antaa pakkeja varsinkin kun tyyppi on ihan kiva mutta ei vaan ehkä mun tyyppiäni kuitenkaan. Täytyy kerätä rohkeutta ja sanoa.
Ei tossa ole mitään väärää.

Usko pois.

Jos mä murehtisin kaikkia elämäni aikana saamiani pakkeja, niin mä murehtisin seuraavat viiskyt vuotta, enkä ole varma elänkö niin pitkään.

Kukaan tätä ei usko, mut olen ittekin muutamat pakit joutunu antamaan. Se ei ole kivaa, mut ei on ei.

Joissain asioissa kuunnellaan järkeä ja joissain sydäntä. Mut milloin kuunnellaan sydäntä, niin se ei tarkoita et järki tarttis heittää narikkaan.
 
IhQ
Ai kamala tuota paitaa!?! Ja mie kun en tykkää lasten kuuntelevan ees Ellan ja Aleksin Kakkaa lumella niin tuo olis kyllä ihan liikaa. Kuitenkin niitä kakka-pissi-juttuja kuulevat niin paljon muualtakin.
 
Mää oon just paras antaan parisuhdeneuvoja, 15 vuoden sinkkukokemuksellani :whistle: Mulla oli kans se, että ei sitä vaan voi väkisellä ihastua, sitäkin muutaman kerran yritin ja ei siitä tullut kuin paha mieli. Ja pari kertaa olin sitten ihan sairaan ihastunut johonkin, jota taas ei ois voinut vähempää kiinnostaa : /
ihan pepusta tällänen...ja mun:heart: sykkii ihan toisaalle...enkä saa sellasta vastakaikua kuin haluisin:'(
 
IhQ
Tinku, se olis vaan sanottava jollain lailla..kuitenkin niin että se tulee selväksi sillekin toiselle osapuolelle, että ei kiinnosta. Tuo on kyllä hankala homma, tuo että jotka itseä kiinnostais ei kiinnostu ja taas toisinpäin. Tsemppiä!
 
Tinku, tuommoset tilanteet on aina ankeita : / Mutta ei se auta muu kuin sanoa suoraan. Sievästi, mutta suoraan, ja niin, ettei toinen jää elättelemään turhia toiveita.

Etenkin jos vastapuolelle sattuu tommonen "neuvottelija", kun aina ne neuvottelut ei kuitenkaan johda avioliittoon. Sori vaan asiamies...
Mitäs soriteltavaa tossa on? Asiaa puhut.

Kaunis ja selkeä ei on hirveen ymmärrettävä juttu.
 
no eikai se ole mikään kauheen kaunis tapa mutta mutta...en mä naamatustenkaan ja puhelimessa se on vähän jotenkin outo...ihan kun sillä olis puhelinkammo tai jotain,hirveetä puhuu puhelimessa kun tuntuu ettei toinen osaa.
 
Viimeksi muokattu:
kahvikirahvi
Itse varmaan soittaisin ja sanoisin että kiitos, oli kivaa, mutta en usko että tää etenee tästä enää tämän pidemmälle. Sitten toivottelisin hyvät jatkot.
 
kahvikirahvi
Ottaiskohan sitä ilapalaks kakkua? Vai juustokakkua. Vai suklaata. Vai raparperipiirakkaa.

Hitto, tein pari pientä, siis oikeasti pientä kakkua synttäreille, ja mummo oli tuonu kuivakakun ja raparperipiirakan mulle, äiti toi kaks levyä suklaata. Mulla on nyt yhteenlaskettuna kolme kakkua odottamassa syöjäänsä, joista menee kaks pilalle ellei joku syö.

Apua, anyone??
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä