The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
ikiuni
Ottaiskohan sitä ilapalaks kakkua? Vai juustokakkua. Vai suklaata. Vai raparperipiirakkaa.

Hitto, tein pari pientä, siis oikeasti pientä kakkua synttäreille, ja mummo oli tuonu kuivakakun ja raparperipiirakan mulle, äiti toi kaks levyä suklaata. Mulla on nyt yhteenlaskettuna kolme kakkua odottamassa syöjäänsä, joista menee kaks pilalle ellei joku syö.

Apua, anyone??
Auttaisin niiden tuhoamisessa jos asuisit lähempänä. Mulla ei ole mitään herkkuja. :p
 
Ottaiskohan sitä ilapalaks kakkua? Vai juustokakkua. Vai suklaata. Vai raparperipiirakkaa.

Hitto, tein pari pientä, siis oikeasti pientä kakkua synttäreille, ja mummo oli tuonu kuivakakun ja raparperipiirakan mulle, äiti toi kaks levyä suklaata. Mulla on nyt yhteenlaskettuna kolme kakkua odottamassa syöjäänsä, joista menee kaks pilalle ellei joku syö.

Apua, anyone??
Voi luoja, raparperipiirakkaa mulle kiitos :p
Pistä postiin jookos kookos kun en nyt pääse liikkumaan :D
 
Tunnustaako kukaan muu täällä olevansa itku herkkä?
Muutenkin kun raskaana ollessa.

Mua alkaa pikku hiljaa itseäni ärsyttää kun itken tosi herkästi pettymyksistä, surusta ja jopa suuttumuksesta. Siis ihan pienistäkin. Ja juu itken elokuvissakin...
Enkä nyt ihan suu vääränään vollota, mutta kyyneleet puskee ihan väkisin esille.

Oon miettinyt, että tuo mieheke taitaa luulla että käytän itkua ns. kiristys keinona jossei asiat mee oman tahtoni mukaan. Enkä todellakaan tarkota niin.
Nykyään piiloudun äkisti vessaan kun tuntuu että taas ne tulee (kyyneleet)...
Cry baby sentäs :'(
 
ikiuni
Tunnustaako kukaan muu täällä olevansa itku herkkä?
Muutenkin kun raskaana ollessa.

Mua alkaa pikku hiljaa itseäni ärsyttää kun itken tosi herkästi pettymyksistä, surusta ja jopa suuttumuksesta. Siis ihan pienistäkin. Ja juu itken elokuvissakin...
Enkä nyt ihan suu vääränään vollota, mutta kyyneleet puskee ihan väkisin esille.

Oon miettinyt, että tuo mieheke taitaa luulla että käytän itkua ns. kiristys keinona jossei asiat mee oman tahtoni mukaan. Enkä todellakaan tarkota niin.
Nykyään piiloudun äkisti vessaan kun tuntuu että taas ne tulee (kyyneleet)...
Cry baby sentäs :'(
Mä olen herkkä ihminen. Joskus itkenyt jonkun ei kovin kauniista sanoista plussalla. :|
 
kahvikirahvi
Tunnustaako kukaan muu täällä olevansa itku herkkä?
Muutenkin kun raskaana ollessa.

Mua alkaa pikku hiljaa itseäni ärsyttää kun itken tosi herkästi pettymyksistä, surusta ja jopa suuttumuksesta. Siis ihan pienistäkin. Ja juu itken elokuvissakin...
Enkä nyt ihan suu vääränään vollota, mutta kyyneleet puskee ihan väkisin esille.

Oon miettinyt, että tuo mieheke taitaa luulla että käytän itkua ns. kiristys keinona jossei asiat mee oman tahtoni mukaan. Enkä todellakaan tarkota niin.
Nykyään piiloudun äkisti vessaan kun tuntuu että taas ne tulee (kyyneleet)...
Cry baby sentäs :'(
Musta tuli synnytyksen jälkeen kauhee itqpilli. Varsinkin se on muuttunu että harvemmin tulee vihasena enää huudettua, itku tulee eka.
 
kahvikirahvi
Mää en itke juuri koskaan. Paitsi joskus jos riitelen beeäffän kans niin vähän märisen, se on jotenkin noloa...

Niin ja sit Taru sormusten herrasta itkettää aina siinä lopussa :snotty:
En määkään ennen itkeny oikein ikinä. Synnytyksen jälkeen eka itku tuli heti kun kotia pääsin sairaalasta, ja sen jälkeen onkin riittäny pillitettävää :D
 
Saatan itkee sellasessakin tilanteessa kun tilitän miehelle jotain riitaa mitä ollut siskon kanssa, ja vaikka oikeasti kiukkuan ja kihisen niin kyyneleet vaan valuu samalla..

Ja niinkin hölmöstä jutusta kun etsiskelin pikku likalle sellaista ikivanhaa ja kulahtanutta pehmo lammasta joka oli itselläni muksuna, ja sitten muistin että vein sen vuosia sitten johonkin hyväntekeväisyys lelun keräykseen...
Siinä sitten istuin ja vollotin vaatehuoneen lattialla ja mieheke tuijotti silmät ymmyrkäisenä.

Luulis senkin jo tottuneen mutta kerta toisensa jälkeen mun pillitys hämmentää sen :D
 
Torailevat naapurit ovat sillä asteella, että osakas a haastaa osakkaan b ja molemmat käyvät poliisin juttusilla ja homma raukeaa siihen, koska ei ole mitään aihetta. Tämän jälkeen suora vit...lu jatkuu kiusaamisena ja valheiden kertomisena. Parjataan henkilön vaimo ja lasta kiusataan. Tämän yhden henkilön kaaliin ei mene, että kukaan muu ei ole tässä hänen kanssa samaa mieltä. Jatkaa ja jatkaa vaan.
 
kahvikirahvi
Mä itkin synnärillä lohdutonta koti-ikävää,
ja kotiuduttiani itkin ekana iltana kun haluan synnärille takas lepäilemään :ashamed:
Mää olin synnytyksen jälkeen niin kipee että en muista itkinkö sairaalassa, mutta kyllähän se harmitti kun vauva oli eri osastolla ja kipeenä piti raahautua monta kertaa päivässä toisele puolen sairaalaa. Se oli karseeta.
 
Mää en itke juuri koskaan. Paitsi joskus jos riitelen beeäffän kans niin vähän märisen, se on jotenkin noloa...

Niin ja sit Taru sormusten herrasta itkettää aina siinä lopussa :snotty:
Mä olen itkuni itkeny.

Mut tos sormusten herrassa on tietty se herkkä paikka kun tarinan suurin sankari, eli Sam Gamgi uskaltaa kysäistä Ruusa Tölliä vaimokseen.
 
Torailevat naapurit ovat sillä asteella, että osakas a haastaa osakkaan b ja molemmat käyvät poliisin juttusilla ja homma raukeaa siihen, koska ei ole mitään aihetta. Tämän jälkeen suora vit...lu jatkuu kiusaamisena ja valheiden kertomisena. Parjataan henkilön vaimo ja lasta kiusataan. Tämän yhden henkilön kaaliin ei mene, että kukaan muu ei ole tässä hänen kanssa samaa mieltä. Jatkaa ja jatkaa vaan.
Noit on, eikä ne maailmasta lopu vaik tahtois.

Joo, olin nuoruudessani talkkarinakin.
 
kahvikirahvi
Miten saa poistettua vau.fi:stä tunnukset? Rekkauduin sinne joskus aikanaan enkä oo ties kuinka moneen aikaan siellä käynytkään, ja tänään alko ärsyttää ne mainosviestit mitä ne lähettää.

"puolikas on nyt 3 vuotta, enää 50 viikkoa ja niin ja niin monta päivää 4-vuotissyntymäpäivään." wtf. En löydä mistään sitä poistojuttua.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä