The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei tässä välittömässä läheisyydessä. Eikä semmosessa paniikissa tajua miettiäkään kaikkia olemassaolevia vaihtoehtoja. Tietenkin sitä olettais että lapsen isä on ensimmäinen kenelle voi soittaa.
Meinasinkin että jos lapsen isältä ei apua saa juuri siihen tilanteeseen, onko sulla back up plan

Mistä muuten tulee nimitykset puolikas ja ämpäri?
 
kahvikirahvi
Meinasinkin että jos lapsen isältä ei apua saa juuri siihen tilanteeseen, onko sulla back up plan

Mistä muuten tulee nimitykset puolikas ja ämpäri?
No, bestis lupas että sille voin soittaa,asuu tuossa kilsan pääs tyttönsä kanssa ja kuulemma voi pyytää sit naapuriaan tai muuta itelle lapsenvahdiksi jos tarvii rientää apuun.

Pikkupuolikas ja miehenpuolikas. Miehenpuolikas taipu ämpeeks, mistä joku keksi ämpärin ja se on tarttunu suuhun. Oon vahingossa irlissäkin sanonu sitä sillä nimellä.
 
Meinaan nukahtaa sohvalle. Laitoin muksulle elokuvan pyörimään. Mies on tehnyt koko viikonlopun töitä eli on kerrallaan vajaa 14 tuntia pois kotoa. Huokaus, millähän sitä piristäis itseänsä, kahvikaan ei auta. Näin, elokuvan pituinen tauko on ohi.
 
Viimeksi muokattu:
No juu,tuli käytyy syömässä .Mutta ei,ei vaan saa tunnetta virittytettyä,ei sitä vain väkisin voi. Miten mää kauniisti annan pakit?
Herranjestas...

Sinä olet aikuinen nainen, joten oletettavasti treffikumppanisi on aikuinen mies?

Silloin sanotaan kauniisti kiitos, mutta ei kiitos.

Ei se ole kenenkään vika jos kemia ei toimi. Sit se vaan ei toimi eikä sitä väkisin voi pakottaa toimimaan.

Kerronko?... No miks kysyn koska kerron kumminkin... Ensitapaamisellani ex- rouvakultani kanssa hän sanoi, että mä en ole hänen tyyppiään...Mä vastasin, et tästä neuvottelemme vielä. Sitä neuvottelua kesti yli 20 vuotta ja neljä lasta ennenkuin rouva oli oikeassa.
 
Herranjestas...

Sinä olet aikuinen nainen, joten oletettavasti treffikumppanisi on aikuinen mies?

Silloin sanotaan kauniisti kiitos, mutta ei kiitos.

Ei se ole kenenkään vika jos kemia ei toimi. Sit se vaan ei toimi eikä sitä väkisin voi pakottaa toimimaan.

Kerronko?... No miks kysyn koska kerron kumminkin... Ensitapaamisellani ex- rouvakultani kanssa hän sanoi, että mä en ole hänen tyyppiään...Mä vastasin, et tästä neuvottelemme vielä. Sitä neuvottelua kesti yli 20 vuotta ja neljä lasta ennenkuin rouva oli oikeassa.
No tiedän mutta kun mua inhottaa antaa pakkeja varsinkin kun toinen ihan selvästi haluaa tavata ja on kai vähän kiinnostunutkin.Olen nyt muutaman kerran yrittänyt saada siitä fiilistä mutta ei niin ei. Oon niin kauheen huono antaa pakkeja varsinkin kun tyyppi on ihan kiva mutta ei vaan ehkä mun tyyppiäni kuitenkaan. Täytyy kerätä rohkeutta ja sanoa.
 
Tinku, tuommoset tilanteet on aina ankeita : / Mutta ei se auta muu kuin sanoa suoraan. Sievästi, mutta suoraan, ja niin, ettei toinen jää elättelemään turhia toiveita.

Etenkin jos vastapuolelle sattuu tommonen "neuvottelija", kun aina ne neuvottelut ei kuitenkaan johda avioliittoon. Sori vaan asiamies...
 
Tinku, tuommoset tilanteet on aina ankeita : / Mutta ei se auta muu kuin sanoa suoraan. Sievästi, mutta suoraan, ja niin, ettei toinen jää elättelemään turhia toiveita.

Etenkin jos vastapuolelle sattuu tommonen "neuvottelija", kun aina ne neuvottelut ei kuitenkaan johda avioliittoon. Sori vaan asiamies...
Tää menee ihan väärinpäin kaikki...kaipaan sitä kumppania ja sitten kun sellanen ehdokas olis niin ei vaan sytytä sillätavalla ja sit mä sytyn sellaselle josta ei ota erkkikään selvää kun tuntuu ettei itekään tiedä. ei mee nallekarkit tasan. aina menee näin,ei koskaan niin et kumpikin olis samois ajatuksissa.
 
kahvikirahvi
No juu,tuli käytyy syömässä .Mutta ei,ei vaan saa tunnetta virittytettyä,ei sitä vain väkisin voi. Miten mää kauniisti annan pakit?
Jotain pöpin kuulosta höpinää. Sanot vaikka että sillä on huono aura ja ympärillä leijuva energia, mikä saa sut tuntemaan itsesi pelokkaaksi. Ja peniksen kokoon viittaava aurakin näyttää uhkaavalta. Uhkaavan pieneltä siis. Eiköhän se sitten juokse jo karkuun.
 
Jos haet lakanat kuivamasta pyykkitulvata ja ruokit puolikkaan iltapalameiningeillä niin sitten voidaan yhdessä tsih ja riläx!
Himputti.

Osaan lakanoita kantaa, koska olen elättäny itteni kantamalla pianojakin. Mankelointi sit on toinen juttu.

Pikkupoikia taas ei kande ihan vielä tossa iässä opettaa poikamiesäijäsapuskoihin.

Tsih&relax taas on taito jonka osaan turhankin hyvin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä